Mä en nyt oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä.. (naapuriasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai se niin vaan on tehtävä, että en reagoi mitenkään tohon naapuriin. Heidän poikansa on meidän pojan paras kaveri, joten heidän annan kyllä leikkiä keskenään, siihen en puutu. Ellei tää homma mene vielä pahemmaks..
Toisaalta tekis mieli mennä kysyyn, mikä tää homman nimi oikein on.. Että miten mä olen joutunut tähän väliin..
Mun äiti sano, että tää rouva ilmeisesti on halunnut ottaa jonkun tähän väliin syntipukiks, jos hällä itellä on paha mieli..

Mulla on kokemusta kans naapurin eukosta, tosin se ei syyttänyt miehen vikittelemisestä mut haukku se mut muuten aikoinaan ja meidän naapurit (lähetteli herjakirjeitä ja ne vei sen poliisille)... se on sellainen kylän yhteinen kapistus jonka mies ei joko näe tai halua nähdä kun se juoksee joka kakslahkeisen kimpus... Onneksi muutettiin 6 v pois ja ei ole tarttenut olla missään tekemisissä hänen kanssaan sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miukkelis:
Kai se niin vaan on tehtävä, että en reagoi mitenkään tohon naapuriin. Heidän poikansa on meidän pojan paras kaveri, joten heidän annan kyllä leikkiä keskenään, siihen en puutu. Ellei tää homma mene vielä pahemmaks..
Toisaalta tekis mieli mennä kysyyn, mikä tää homman nimi oikein on.. Että miten mä olen joutunut tähän väliin..
Mun äiti sano, että tää rouva ilmeisesti on halunnut ottaa jonkun tähän väliin syntipukiks, jos hällä itellä on paha mieli..

Turha sitä on syyttömälle lapselle kostaa, ja ois se inhottavaa et kieltäs omalta lapseltaankin kaverin :(

Sinuna nostasin kissan pöydälle, mene puhumaan sille naiselle.

Oisko mahdollista että tämä naapurin isäntä olisi vaikkapa ihan omaa itsetuntoa kohottaakseen retostellut? Siis valehdellut vaimolleen, ja tästä syystä vaimo epäilee jotain?

Jätä huomiotta tää naapurin rouva. Lapsia en tohon sotkis, joten antasin heidän leikkiä rauhassa... Laita ne pakolliset viestit vaikka tulostettuna heidän postilaatikkoon jos ei muuta :D Ja mäkin tuota jäin miettimään, että mikä on naapurin äijän ajatukset tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Jätä huomiotta tää naapurin rouva. Lapsia en tohon sotkis, joten antasin heidän leikkiä rauhassa... Laita ne pakolliset viestit vaikka tulostettuna heidän postilaatikkoon jos ei muuta :D Ja mäkin tuota jäin miettimään, että mikä on naapurin äijän ajatukset tästä?

Sitä mä en tiedä, mitä heillä on tapahtunut. Mutta mies sanoi, että menee kohta tältä naapurin ukolta kysymään, tietääkö mitä hänen vaimonsa on mulle sanonut.
Jos tuo äijä on mut tähän sekoittanut, niin se nyt tästä vielä puuttuis...

Eikä se lapsien vika ole, jos äiti on vähän himmeä. Me ei voida naapurin lasten kanssakaan käydä samaan aikaan uimassa, kun tuo rouva on kieltänyt sen. Lähtivät eilenkin uimaan tonne rantaan, kun me tultiin kotiin. Heidän poikansa huusi, että nyt me voidaan lähteä uimaan, kun te tulitte..

Että näin.

Me ollaan nyt parisen vuotta tässä asuttu samaan aikaan ja tää on nyt sit tämmöstä. Aiemmin otettiin yhdessä siideriäkin tossa terassilla ja puhuttiin kaikesta. Ehkä mä sit oon liian avoin persoona tai jotain... En mä tiä.

Yhteistyössä