Mä en nyt oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä.. (naapuriasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkkius

Jäsen
20.01.2009
337
0
16
Mä jokin aikaa sitten kirjoittelin tänne, miten meidän naapurin rouva syyttää mua sen miehen iskuyrityksestä. Laitoin ton edellisen keskustelun linkin tänne, on aika pitkä juttu..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1424739#m16015570

Nooh, hetken pästä tosta tapahtumasta tää muija kyseli mun sähköpostiosoitetta (koska oli muka hukannut sen) ja sano laittavansa mulle sinne viestiä, mikä tässä mättää.
Mä sit kun kotiin pääsin, niin luin sen ja ette arvaa millasta tekstiä siellä oli.. MÄ olen kai liian puhelias, ja sitä ahdistaa koska haluan kertoa ja puhua hälle asioistani (mä luulin, että me ollaan siis ystäviä). Itse hänkin myös on kertonut mulle heidän avioliitto-ongelmistaan ja kuinka tää mies on kai riehunut kotona usein, kun hermostuu.
Ja MÄ olen kai ihan jatkuvasti kysellyt, missä hänen miehensä on ja mitä hän tekee. Mä kerran muistan kysyneeni, mitä mies tekee, kun ilmeisesti rakensi koiran koppia heidän pihaansa.
Ja MÄ olen kai tälle muijalle sanonut epäileväni hänen käyvän mun mieheni kanssa lenkillä. Mä kerroin mun miehellenkin tästä asiasta ja hän luki viestin. Ensinnäkään, mun mies ei lenkkeile ja toiseks tuskin ainakaan (mun tietääkseni) tän rouvan kanssa. Sit mun tuli sellanen kerta mieleen, että taisin herjalla heittää tälle rouvalle, että käykä hän mun miehen kanssa lenkillä, kun rouva oli lähtenyt lenkille ja mun mies aika pian perään hakeen postia tosta laatikoilta. Mutta en mä nyt käsittänyt, ettei tää rouva ymmärtänyt herjaa..

Lisäks MÄ kai aina olen niiden pihassa, jatkuvasti, ainakin kaheksan kertaa päivässä ja höpötän. Ja hän ei ollenkaan kestä sellaista, koska on aina asunut kaupungissa kerrostalossa ja siellä ei sit tunneta kai ketään. Nyt asutaan maalla, omakotitaloalueella ja naapurit on lähellä. Kyllä mä saatan mennä tohon toisenkin naapurin kanssa juttelemaan, ja he tulevat meidän kanssa juttelemaan ihan yhtä lailla.

Ja kyllä rouvan koira vaan juoksentelee meidän pihassa, eikä sitä saa millään pois. Ja lisäks laittaa kyllä ilomielin lapsensa meidän pihaan MUN vahdittavaks, kun ite istuu sisällä, ettei vaan tarvii puhua kenenkään kanssa. Sanoi mulle sähköpostissakin, että haluaisi olla mieluiten IHAN YKSIN. Nyt sitten saa ollakin.
Poisti itsensä jopa naamakirjasta mun kavereista.

Ja nyt sitten toissapäivänä, kun istuin muksujen kanssa OMASSA terassilla. Tää naapurin mies hakkaa puita tollasella ei-kenenkään-maalla tossa meidän tonttien välissä. Sit rouva huomas,et mäkin olin pihalla, niin huusi miehelleen että on sullakin helvetin hieno paikka hakata niitä puita. Tää mies huusi että hä?! Ja rouva sit sano et mieti sitä ja osoitti mua!!!
Mua alko niin vituttaan, että menin sisälle ja soitin miehelle ja vaan porasin. Pitäiskö mun nyt sit alkaa siihen, että istun vaan sisällä kaiket päivät ettei vaan kenenkään tarvii luulla, että koitan iskeä kenenkään miehiä?!?!

Eilen sit vielä kun tulin töistä, niin mun mies sano naapureiden heti menneen sisälle, kun mä tulin pihaan. Heidän lapset oli kyllä taas meidän pihassa leikkimässä.

Ja tää kaikki alko siitä, että laitoin jalkapalloa koskevan viestin hänen miehelleen ja 20 muulle pikku jalkapalloilijan vanhemmalle ja valmentajille. Ja ihan sama viesti oli.
Mua harmittaa, että poistin ne viestit kännykästä. Mutta noi sähköpostiviestit säilytin, mitä hän lähetti mulle.

En mä tiedä, mitä mun pitäis tehä..

Taitaa olla TODELLA mustasukkainen nainen kyseessä.. Ja eikös sitä sanota, että pahiten mustasukkaisia ovat ne kenellä itsellään ei ole puhtaat jauhot pussissa..

Sinuna en tuosta välittäisi! Itse kuitenkin tiedät, että syy ei todellakaan ole sinussa vaan naapurin rouva vaan skitsoilee..

Huh, kuulostaapa aika tapaukselta. En mä ainakaan keksi yhtään mitään mitä voisit tehdä, ehkä paree antaa niiden naapureiden vaan mököttää siellä sisällä ja olet just niin kun aina ennenkin.

Minäkin käskisin hänen lapsensa omalle pihalleen leikkimään. Jos lapset ihmettelisivät miksi eivät yhtäkkiä saa teidän pihalla olla, sanoisin naapurisuhteiden vuoksi. Sen jälkeen en noteeraisi koko perhettä mitenkään.

Lapset omalle pihalleen leikkimään ja heti.
Muuten jatkakaa omaa elämäänne normaalisti. Miksi sun pitäisi muuttaa tapojasi jonkun idiootin takia? Jos rupeat juoksemaan karkuun kaikkia tilanteita, muut naapurit varmasti luulevat että sulla on jotain oikeasti salattavaa. Näytä heille että mitään salattavaa ei ole, ja elämä jatkuu kuten ennenkin.

Aika outoa ja rankkaa käytöstä. Selvästi vaikuttaa mustasukkaiselta ihmiseltä. Koita jättää hänet omaan arvoonsa, jos haluat niin voithan sä käydä viel kerran juttelemassa hänen kanssaan ja sanoa, että tää oli nyt tässä, ei tarvi olla tekemisissä jos ei halua. Mutta et ala rajoittaa omaa normaalia elämääs sen takia, että hän ei halua olla sun kans tekemisissä. Kulje niinku ennenkin. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti harmailee:
Minäkin käskisin hänen lapsensa omalle pihalleen leikkimään. Jos lapset ihmettelisivät miksi eivät yhtäkkiä saa teidän pihalla olla, sanoisin naapurisuhteiden vuoksi. Sen jälkeen en noteeraisi koko perhettä mitenkään.

Surullista että lapset laitetaan kärsimään aikuisten tyhmyyden takia:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kait se ole kenenkään tehtävä kaitsea naapurin lapsia. Ap:han kirjoitti, että naapuri on sisällä, kun lapset ovat ulkona. Puolin ja toisin ymmärtäisin, mutten ole naapurin lasteni ulkoiluttaja joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kait se ole kenenkään tehtävä kaitsea naapurin lapsia. Ap:han kirjoitti, että naapuri on sisällä, kun lapset ovat ulkona. Puolin ja toisin ymmärtäisin, mutten ole naapurin lasteni ulkoiluttaja joka päivä.

:(

Et todellakaan muuta käytöstäsi. Sehän se vasta viestittäisikin, että teillä on vispilänkauppaa jos pakoilet kohtaamisia. Älä mene heidän pihalle, älä hakeudu juttusille vaimon kans, älä muuteenkaan kaveraa tuollaisen kanssa. Pelottavaaa!!! Mutta muutoin jatkakaa ihan normaalia elämää niin kuin tähänkin asti. Ja hoida vast´edeskin yhteydenotot pelaajien huoltajlle, jos olet tähänkin asti ne hoitanut.

no et sie ny omaa elämääs ala rajottaa jonkun skitson mustasukkasen naapurin muijan vuoks. Annat hänen miettiä mitä miettii. Jos hää rauhottuis sit ku et oo huomaavinaskaa häntä enää eikä lapset enää leiki hänen pihallaan yms?

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Tosi kurja juttu että joudutte olemaan naapureina tommosen muijan kans!mie kyllä sanoisin sille että niiden muksutkaan ei enää leiki teidän pihall!sen jälkeen en enää huomaiskaan koko naista.

mut ei se niiden lasten vika ole et äidillä päässä viiraa!

anna akan olla. älä puhu, älä huomaa. sielläpähän sitten kärvistelee yksinään. et oo tehnyt mitään väärää.

Sä elät omaa elämääs etkä ole missään tekemisissä naapureiden kanssa.
Paitsi kun naapurinukko tulee pihalle sä keikut bikinit päällä ja pyllistelet jahka olet varmistunut että akka on kyttäämässä ikkunasta.
On olemassa ihmisiä jotka on päästään sairaita ja sun naapurinakka on yksi niistä.
Sellaisten ihmisten kanssa ei koskaan voi päästä juttuun,siksi on parempi kun ei ole missään tekemisissä.

Vaikka lapset kuinka syyttömiä äidin sekoiluun,passita omalle pihalle.
Meillä naapurin emäntä tekee tuota samaa että jättää poikansa toisten vahdittavaksi ja lähtee itse nukkumaan jne.Ei avaa ovea vaikka lapsi kolkuttelee ja tahtoo sisälle.
Muutenkin jättäisin täysin huomioimatta kyseisen rouvan.Et puhu etkä ole tekemisissä.

Taitaa olla sitä vuodenaikaa taas kun porukalla pimahtaa päässä.
Me asutaan rivarissa ja tuossa on toinen rivari naapurina,tosin on toisinpäin käännetty ja siinä välissä pusikko aitakin. Tämä rouva keksi leikata aitaan kunnon kolon ja käänti tuolinkin tänne että näkee meille suoraan:( Kiva nyt kesällä pitää oma takapihan ovi kiinne tai verhot ikkunoiden edessä,hetkeksi jos unohdan verhot auki tai terassin oven täysin auki ilman näkösuojaa on kyseinen akka jo kyyläämässä siinä rakosessaan,kas kun ei kiikareita vielä ole hankkinut.
Ja arvatkaa vain onko siitä heille sanottu,muija juoksee karkuun kun koitamme sanoa ja hänen ukkonsa keuhkoaa että me muka ollaan niitä kyyliä ja tuijotetaan heille?!
Tosiaan,mehän emme näe kun sen rivarin päädyn jossa ainoasteen päädyssä yksi pieni saunan ikkuna me ei todellakaan nähdä heille kun ikkunat on eri suuntiin ja sen kyyläys reijänkin tuo teki semoiseen kohtaan että näkyy vain se talon pääty,ja tosiaan eipä minua kiinnosta kenekään elämää kyylätä.
Mutta ei siinä:( nyt meidän talossa kaikki muutkin on saaneet tarpeekseen moisesta kyylästä ja talomme takapihat ovatkin näin tehokkaasti saatu hiljentymään kun kukaan ei viitsi olla rouva kyylän uhrina:(
Nyt oli eräs toinenkin naapuri koittanut puhua tälle rouvan miehelle mutta tuloksetta,oli vain haukkunut että meidän talosta heitä kyylätään.
Jos joku talossamme erehtyy menemään pihan puolelleen niin johan rouva kyylä hyökkää paikalle ja aloittaa sen tuijottamisen,kai siltä sitten puuttuu elämästään sisältö mutta meitä talomme asukkaita ahdistaa jo kun et voi ikkunaverhoja avata tai omalla terassilla olla.
Ei auta muu kuin toivoa että tämä kyylä joskus lopettaa,mahdollisesti parantuu tai sitten he muuttavat.

Alkuperäinen kirjoittaja sekopään naapuri:
Me asutaan rivarissa ja tuossa on toinen rivari naapurina,tosin on toisinpäin käännetty ja siinä välissä pusikko aitakin. Tämä rouva keksi leikata aitaan kunnon kolon ja käänti tuolinkin tänne että näkee meille suoraan:( Kiva nyt kesällä pitää oma takapihan ovi kiinne tai verhot ikkunoiden edessä,hetkeksi jos unohdan verhot auki tai terassin oven täysin auki ilman näkösuojaa on kyseinen akka jo kyyläämässä siinä rakosessaan,kas kun ei kiikareita vielä ole hankkinut.
Ja arvatkaa vain onko siitä heille sanottu,muija juoksee karkuun kun koitamme sanoa ja hänen ukkonsa keuhkoaa että me muka ollaan niitä kyyliä ja tuijotetaan heille?!
Tosiaan,mehän emme näe kun sen rivarin päädyn jossa ainoasteen päädyssä yksi pieni saunan ikkuna me ei todellakaan nähdä heille kun ikkunat on eri suuntiin ja sen kyyläys reijänkin tuo teki semoiseen kohtaan että näkyy vain se talon pääty,ja tosiaan eipä minua kiinnosta kenekään elämää kyylätä.
Mutta ei siinä:( nyt meidän talossa kaikki muutkin on saaneet tarpeekseen moisesta kyylästä ja talomme takapihat ovatkin näin tehokkaasti saatu hiljentymään kun kukaan ei viitsi olla rouva kyylän uhrina:(
Nyt oli eräs toinenkin naapuri koittanut puhua tälle rouvan miehelle mutta tuloksetta,oli vain haukkunut että meidän talosta heitä kyylätään.
Jos joku talossamme erehtyy menemään pihan puolelleen niin johan rouva kyylä hyökkää paikalle ja aloittaa sen tuijottamisen,kai siltä sitten puuttuu elämästään sisältö mutta meitä talomme asukkaita ahdistaa jo kun et voi ikkunaverhoja avata tai omalla terassilla olla.
Ei auta muu kuin toivoa että tämä kyylä joskus lopettaa,mahdollisesti parantuu tai sitten he muuttavat.

Laittakaa jokin kyhäelmä siihen aukon kohdalle.
Vaikka jokin sermi taikka iso keinu tai tuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Laittakaa jokin kyhäelmä siihen aukon kohdalle.
Vaikka jokin sermi taikka iso keinu tai tuoli.

Ei auta:( Tuo pöheikkö risupensas on niinkuin niiden puolella, välissä aika iso ja leveä oja ja sitten alkaa vasta meidän taloyhtiömme tontti,eli matkaa on joku 40m
Tämä on kyllä niin tehokkaasti leikannut siihen aitaan semmoisen aukon että näin hän näkee kokonaan meidän talomme pihoille/terasseille.
Ja hän on kuin nakutettu jos joku vähänkin erehtyy olemaan pihassaan:(

Älä todellakaan muuta käyttäytymistäsi! Se vaan lisää hänen omia harhakuvitelmiaan ja pian olet siinä noidankehässä, että teet niin tai näin, aina teet väärinpäin. Ja lapset vahtikuut itse! Ole ja elä ihan kuin ko. ihmistä ei olisi olemassakaan. Ja jos miehen kuuluu saada tiedotteita niin sitten laitat niitä, ja jos ottaa yhteyttä, käske selvittämään asia oman miehensä kanssa. Syytön sinä olet heidän ongelmiinsa. :hug:

Siis miks ihmiset niin pelkää tollasta "kyylää"?
Mä jatkaisin ihan niin kuin ennen, antaa akan kyylätä ja tuijottaa siinä minkä jaksaa. Mä varmaan keksisin vielä jotain ihan pimeetä jos kunnolla kyllästyisin kyläämiseen, heiluisin pihalla hervottomat dildot käsissä ja osottelisin kyylää dildolla hullun katse silmissä ym vastaavaa.
Ihan huvin ja harrastuksen vuoksi :p

Alkuperäinen kirjoittaja hep:

Siis miks ihmiset niin pelkää tollasta "kyylää"?
Mä jatkaisin ihan niin kuin ennen, antaa akan kyylätä ja tuijottaa siinä minkä jaksaa. Mä varmaan keksisin vielä jotain ihan pimeetä jos kunnolla kyllästyisin kyläämiseen, heiluisin pihalla hervottomat dildot käsissä ja osottelisin kyylää dildolla hullun katse silmissä ym vastaavaa.
Ihan huvin ja harrastuksen vuoksi :p

:D Mä luulen kans, että mullakin vois pikkupiru nostaa päätään tuollaisessa tilanteessa.

Tehän voisitte naapurustoporukalla mennä siihen ihan aidan toiselle puolelle pällistelemään. Ei varmaankaan ole enää niiden tonttia siinä aidan ulkopuolella.

Yhteistyössä