V
Vvv
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Savannaa saa haukkua mutta Savanna ei saa antaa samalla mitalla takaisin?![]()
kyllä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Savannaa saa haukkua mutta Savanna ei saa antaa samalla mitalla takaisin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minähän en tiedä:Jospa on käynyt ilmi että on vain provoilija eikä todenmukainen. Eikö säännöissä sellainen kielletä?
Harvoin olen lukenut, mutta hyvin rakennettu ja yksityiselämäänsä kovin esiintuova nikki. Mielenkiintoinen, mutta jo alkurakenteeltaan provosoiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Vvv:Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Savannaa saa haukkua mutta Savanna ei saa antaa samalla mitalla takaisin?![]()
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Njaah, mä luulen että siinä Savannan haukkumisessa on suurin syy naisten kateellisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ma kysyn TAAS KERRAN, miksi se kateuskortti vedetaan aina esiin?! Kun kaikista ei yksinkertaisesti kaikki tykkaa, so simple. Ma en ole kateellinen enka usko etta kovin moni muukaan. Savanna ite omalla kaytoksellaan aiheuttaa seuraukset, haukkuuhan tuo kaikki jotka ei ole hanen kanssaan samaa mielta mm. sairaiksi ym, ei ota pyytamiaan neuvoja vastaan vaan suuttuu ja siitahan se haukkuminen pahenee ym. Se on kumma etta sita ei silti tietyt ihmiset huomaa, vaan sita ylistetaan ja isoon aaneen huudetaan kuinka epareilua homma on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ma kysyn TAAS KERRAN, miksi se kateuskortti vedetaan aina esiin?! Kun kaikista ei yksinkertaisesti kaikki tykkaa, so simple. Ma en ole kateellinen enka usko etta kovin moni muukaan. Savanna ite omalla kaytoksellaan aiheuttaa seuraukset, haukkuuhan tuo kaikki jotka ei ole hanen kanssaan samaa mielta mm. sairaiksi ym, ei ota pyytamiaan neuvoja vastaan vaan suuttuu ja siitahan se haukkuminen pahenee ym. Se on kumma etta sita ei silti tietyt ihmiset huomaa, vaan sita ylistetaan ja isoon aaneen huudetaan kuinka epareilua homma on.
Joo, mutta jos banneja ruvettais noin niin kun yleisesti jakamaan sillä perusteella, että "me ei nyt niinku vaan tykätä susta", niin tältä palstalta varmaan 80% olisi aika nopsaan bannissa.
En nyt ole asiaa niin kauheasti seurannut, mutta muistan yhden ketjun, jossa tää Savanna esitteli taloaan (kyllä, omaan persoonalliseen tyyliinsä), niin härreguud kun oli kateellista sakkia... Talo oli liian pieni/matala/väärän värinen/huonosti rakennettu/väärin päin tontilla ja mitä kaikkea. Kukaan ei koskaan milloinkaan olis halunnut muuttaa siihen. Just joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Turha ruikutus seis:Siis ihan asiasta on banninsa saanut, ansaitusti. Mitä siitä ruikutatte? Jos itse voitte palstailla niin palstailkaa, kyllä se kuuluisa jumalattarenne (valitettavasti) palaa vielä sulostuttamaan tylsiä päiviänne.
Ja ihan varppina ei kyse ollut siitä etteikö ihmisestä pidettäisi, vaan ihan siitä, miten hän käyttäytyy. Ottakaa opiksenne, ja miettikää ennenkuin alatte suoltaa tekstiä koneeltanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Vvv:Täällä oli pari vuotta sitten sellainen musta nikki kuin vieras. Jos menette noille viimeisille sivuille niin huomaatte että joka toinen aloitus on tämän henkilön tekemä. On tullut monta kertaa mieleen että miksi se henkilö sai tehdä 10 aloitusta/sivu mutta Savannaa on aina moitittu siitä että tekee/teki liikaa ketjuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Vvv:Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Savannaa saa haukkua mutta Savanna ei saa antaa samalla mitalla takaisin?![]()
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja minähän en tiedä:Jospa on käynyt ilmi että on vain provoilija eikä todenmukainen. Eikö säännöissä sellainen kielletä?
Harvoin olen lukenut, mutta hyvin rakennettu ja yksityiselämäänsä kovin esiintuova nikki. Mielenkiintoinen, mutta jo alkurakenteeltaan provosoiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja minähän en tiedä:Jospa on käynyt ilmi että on vain provoilija eikä todenmukainen. Eikö säännöissä sellainen kielletä?
Onneksi mä ja mun jutut on 100% täyttä totta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Turha ruikutus seis:Siis ihan asiasta on banninsa saanut, ansaitusti. Mitä siitä ruikutatte? Jos itse voitte palstailla niin palstailkaa, kyllä se kuuluisa jumalattarenne (valitettavasti) palaa vielä sulostuttamaan tylsiä päiviänne.
Ja ihan varppina ei kyse ollut siitä etteikö ihmisestä pidettäisi, vaan ihan siitä, miten hän käyttäytyy. Ottakaa opiksenne, ja miettikää ennenkuin alatte suoltaa tekstiä koneeltanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:Mikä tää Savanna oikein on? Voisko joku antaa esimerkin sen aloituksen aiheesta, kun kerta menivät niin nopsasti poistoon![]()