Mä en nyt oikein tajua (Savanna)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aksu81

Vieras
Tuota Savanna-asiaa. Mitä se on tehnyt saadakseen bannin? En ole huomannut sen haukkuvan ketään yms. Tällä palstalla ei saa olla hyvätuloinen ulkomaalaistaustainen strippari, joka kertoo ostoksistaan? Vai mikä mättää?
Itse en käy strippareita katsomassa ja kannatan tulojen tasausta, lisäksi itselläni paljon ulkomaalaisia tuttuja/ystäviä. Mutta voisiko joku kertoa mulle miksi Savanna saa aina banneja ja haukkuja?

Kyllä se Savannakin on täällä ihmisiä haukkunut, hänen ketjunsa vaan niin usein menevät poistoon että eihän niitä pääse näkemään, jos ei ole paikalla silloin kun tapahtuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Samaa ihmettelen! :wave:

:hug: Kiva, kun morsmaikkuni oot samaa mieltä :whistle:

Ainiin, siihen viitaten mistä aikasemmin puhuttiin... Kyllähän me virallisesti ollaan kimpassa jos ollaan kihloissakin, menossa kesällä naimisiin :D :laugh:

Mä katoin sen hääpaikankin jo, mutta et ole sitten vieläkään löytänyt hääpukua? Vai tekeekö se Poppaliina? :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Kyllä se Savannakin on täällä ihmisiä haukkunut, hänen ketjunsa vaan niin usein menevät poistoon että eihän niitä pääse näkemään, jos ei ole paikalla silloin kun tapahtuu :D

Mä olen muutaman kerran ollu paikalla ja käyny ihmettelemässä näit kauhuketjuja ja ei siellä mitään ihmeellistä ollu :/ Näpäyttäny takasin jotain harmaata samalla tavalla kun kaikki muutkin tekevät. Ja toiset nosti siitä hirveän haloon.

Mä olen muutaman kerran ollu paikalla ja käyny ihmettelemässä näit kauhuketjuja ja ei siellä mitään ihmeellistä ollu :/ Näpäyttäny takasin jotain harmaata samalla tavalla kun kaikki muutkin tekevät. Ja toiset nosti siitä hirveän haloon.

No ei niissä nyt aina mitään olekaan, mutta kyllä jutut välillä on olleet aika kyseenalaisia. Ei nyt toisaalta siis kai kuitenkaan mitenkään poikkeuksellisia, mutta ei se savannakaan nyt ihan synnitön ole :D En mä ole ole niin hirveästi seurannut, jaksanut seurata, koska tuntui että aina jos jotain erehtyi kommentoimaan niin sai vaan pashaa niskaan.

Samaa ihmettelen! :wave:

:hug: Kiva, kun morsmaikkuni oot samaa mieltä :whistle:

Ainiin, siihen viitaten mistä aikasemmin puhuttiin... Kyllähän me virallisesti ollaan kimpassa jos ollaan kihloissakin, menossa kesällä naimisiin :D :laugh:

Mä katoin sen hääpaikankin jo, mutta et ole sitten vieläkään löytänyt hääpukua? Vai tekeekö se Poppaliina? :D

No en ole :D Poppaliina saa vääntää! Morsiusneidoksi päässee tuo tyttö, sillä on jo hieno mekko :heart:

Mä en nyt oikein tajua (Savanna) Tuota Savanna-asiaa. Mitä se on tehnyt saadakseen bannin? En ole huomannut sen haukkuvan ketään yms. Tällä palstalla ei saa olla hyvätuloinen ulkomaalaistaustainen strippari, joka kertoo ostoksistaan? Vai mikä mättää?
Itse en käy strippareita katsomassa ja kannatan tulojen tasausta, lisäksi itselläni paljon ulkomaalaisia tuttuja/ystäviä. Mutta voisiko joku kertoa mulle miksi Savanna saa aina banneja ja haukkuja?

Haki joutavanpäiväistä huomiota mitäänsanomattomilla viesteillään. Mauton. Ihan niin kuin sinäkin, mutta sanotaan, että ihmisissä ärsyttävät ne piirteet, joita heissä itsessään on, mutta joita he eivät halua/osaa tiedostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä en nyt oikein tajua (Savanna) Tuota Savanna-asiaa. Mitä se on tehnyt saadakseen bannin? En ole huomannut sen haukkuvan ketään yms. Tällä palstalla ei saa olla hyvätuloinen ulkomaalaistaustainen strippari, joka kertoo ostoksistaan? Vai mikä mättää?

Haki joutavanpäiväistä huomiota mitäänsanomattomilla viesteillään. Mauton. Ihan niin kuin sinäkin, mutta sanotaan, että ihmisissä ärsyttävät ne piirteet, joita heissä itsessään on, mutta joita he eivät halua/osaa tiedostaa.

Ahaa. Mutta miksi muut sitten huomioivat hänet, jos se on joutavanpäiväistä huomionhakua? :o
Ja anteeksi jos olen ärsyttävä. Voisitko vielä kertoa mulle nuo ärsyttävät piirteet, että pääsen itsenitiedostamisessa pidemmälle... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ahaa. Mutta miksi muut sitten huomioivat hänet, jos se on joutavanpäiväistä huomionhakua? :o
Ja anteeksi jos olen ärsyttävä. Voisitko vielä kertoa mulle nuo ärsyttävät piirteet, että pääsen itsenitiedostamisessa pidemmälle... :headwall:

Se varmaan yritti sanoa, että muissa ihmisissä ärsyttävät sellaiset piirteet, jotka ärsyyntyjässä itsessä on, mutta jota ärsyyntyjä ei itse halua/osaa tiedostaa.

Vastuuhan on aina ärsyyntyjällä, vaikka kuinka olisi kiva syytellä muita. Ja onko se ihme, että täällä ärsyynnytään, kun koko ajan jollain on joko pms tai muuten vaan se aika kuukaudesta?

Täällä oli pari vuotta sitten sellainen musta nikki kuin vieras. Jos menette noille viimeisille sivuille niin huomaatte että joka toinen aloitus on tämän henkilön tekemä. On tullut monta kertaa mieleen että miksi se henkilö sai tehdä 10 aloitusta/sivu mutta Savannaa on aina moitittu siitä että tekee/teki liikaa ketjuja...

Yhteistyössä