[QUOTE="Huoh";25521076]Siis mä olen ahdasmielinen suvaitsematon tynnyrissä kasvanut ihminen, jos EN äänestä Haavistoa? Mun paras ystävä on lesbo, mutta eikai mun tarvii sen takia äänestää Haavistoa kun hän on homo? Mä äänestän presidentiks mielestäni PAREMPAA, eikä mun käsittääkseni tarvi sillä pelkästään näyttää muille miten suvaitsevainen olen. Minusta siihen tarvitaan muitakin tekoja kun elvistellä ja huudella muille "vitun homokammoinen" jos nyt et äänestä just sitä. Kiesus et oon täynnä tätä homohomohomo teemaa. Keksikää jo jotain muuta.[/QUOTE]
En usko että suurimmalle osalle Haaviston äänestäjistä hänen seksuaalisella suuntautumisellaan on merkitystä, näytää enemmänkin siltä, että sillä on merkitystä lähinnä Haaviston vastustajille.
Itse en voisi koskaan äänestää ketään pelkästään seksuaalisen suuntautumisen perusteella, ja tuskin moni muukaan äänestää. Olisihan Jani Toivolakin varmasti saanut eduskuntavaaleissa siinä tapauksessa paljon enemmän ääniä. Itse ainakaan en häntä äänestänyt, vaikka homoja ja lesboja tunnenkin. Enkä ole koskaan äänestänyt suomenruotsalaisiakaan vaikka ystäväni on suomenruotsalainen.