Mä en nyt ihan ymmärrä tätä haloota tästä pressatouhusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Siis mä olen ahdasmielinen suvaitsematon tynnyrissä kasvanut ihminen, jos EN äänestä Haavistoa? Mun paras ystävä on lesbo, mutta eikai mun tarvii sen takia äänestää Haavistoa kun hän on homo? Mä äänestän presidentiks mielestäni PAREMPAA, eikä mun käsittääkseni tarvi sillä pelkästään näyttää muille miten suvaitsevainen olen. Minusta siihen tarvitaan muitakin tekoja kun elvistellä ja huudella muille "vitun homokammoinen" jos nyt et äänestä just sitä. Kiesus et oon täynnä tätä homohomohomo teemaa. Keksikää jo jotain muuta.

[QUOTE="Huoh";25521076]Siis mä olen ahdasmielinen suvaitsematon tynnyrissä kasvanut ihminen, jos EN äänestä Haavistoa?[/QUOTE]

Kyllä. Ja jos äänestät Haavistoa, olet massan mukana määkivä lammas sekä mahdollisesti punavihersokea ituhippi. Nih.

Mustakin tuntuu että monet nimenomaan siks äänestää Haavistoa kun haluavat tuoda suvaitsevaisuuttaan esille ja on hienoa kun Haavisto on homo.

Itse en vielä tiedä kumpaa äänestän. Mutta siihen kenelle ääneni annan, ei liity ehdokkaan seksuaalinen suuntautuminen mitenkään.

Mustakin tuntuu että monet nimenomaan siks äänestää Haavistoa kun haluavat tuoda suvaitsevaisuuttaan esille ja on hienoa kun Haavisto on homo.

Itse en vielä tiedä kumpaa äänestän. Mutta siihen kenelle ääneni annan, ei liity ehdokkaan seksuaalinen suuntautuminen mitenkään.

Minustakin on alkanut tuntua siltä. Ja homous ei saa heidän mielestään olla peruste jättää äänestämättä, mutta sitä on kuitenkin hyvä korostaa os on Haaviston "puolella".

Alan olla kohta sitä mieltä, että jätän tyhjän lapun laatikkoon.

[QUOTE="Huoh";25521076]Siis mä olen ahdasmielinen suvaitsematon tynnyrissä kasvanut ihminen, jos EN äänestä Haavistoa? Mun paras ystävä on lesbo, mutta eikai mun tarvii sen takia äänestää Haavistoa kun hän on homo? Mä äänestän presidentiks mielestäni PAREMPAA, eikä mun käsittääkseni tarvi sillä pelkästään näyttää muille miten suvaitsevainen olen. Minusta siihen tarvitaan muitakin tekoja kun elvistellä ja huudella muille "vitun homokammoinen" jos nyt et äänestä just sitä. Kiesus et oon täynnä tätä homohomohomo teemaa. Keksikää jo jotain muuta.[/QUOTE]

En usko että suurimmalle osalle Haaviston äänestäjistä hänen seksuaalisella suuntautumisellaan on merkitystä, näytää enemmänkin siltä, että sillä on merkitystä lähinnä Haaviston vastustajille.

Itse en voisi koskaan äänestää ketään pelkästään seksuaalisen suuntautumisen perusteella, ja tuskin moni muukaan äänestää. Olisihan Jani Toivolakin varmasti saanut eduskuntavaaleissa siinä tapauksessa paljon enemmän ääniä. Itse ainakaan en häntä äänestänyt, vaikka homoja ja lesboja tunnenkin. Enkä ole koskaan äänestänyt suomenruotsalaisiakaan vaikka ystäväni on suomenruotsalainen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan sama vaikka kaikki äänestäisitte Haavistoa, Niinistö on jo valittu presidentiksi ylemmiltä tahoilta: http://www.youtube.com/watch?v=NTM57NS5_DM&feature=player_embedded

Yhteistyössä