Mä en muuten aio meikata enää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Palstan eilisessä meikkauskeskustelussa joku väitti, että työpaikalla saa parempaa kohtelua, jos on meikattu. No tottakai - palstan yllyttämänä - mun piti kokeilla :D

Kukaan ei ensinnäkään kommentoinut mitään siihen suuntaan, että näytänpä minä tänään freesiltä tai miten sä nyt noin hehkut tai muuta vastaavaa. Naamat oli ukoilla tasan samoilla ilmeillä kuin kaikkina muinakin aamuina. Normaalit kohteliasuudet - kuten oven pitäminen auki - toki sujui, mutta niin ne on sujuneet silloinkin, kun mulla ei ole ollut meikkiä.

Vaan ihan huippu oli, että kun iltapäivä alkoi lähestyä loppuaan, työkaverit alkoivat liueta kuka minnekin. Ja mulle nakitettiin kaikki heiltä kesken jääneet työt, jotka luonnollisesti piti saada tänään vielä valmiiksi. Eli meikä sitten istuu perjantaina meikattuna yksin toimistolla ylitöissä |O |O

Pitäisiköhän mun kokeilla ensi viikolla miten meikkaaaminen toimii...en normaalisti meikkaa ja aina miehet ovat yhtä kohteliaita - jopa postinjakaja ( mies ) . Postia jakaa viikon aikana joskus kolmekin eri miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Aatteleppa positiivisesti: Sä osaat meikata niin hyvin, että se näyttää luonnolliselta eikä kukaan kommentoi sua meikkipossuksi :D
Mä koitin löytää tän päiväisestä positiivista ja tulin siihen tulokseen, että meikattuna näytän niin paljon nuoremmalta, että mä tietysti jaksan jäädä myös paremmin ylitöihin kuin kollegat.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Aatteleppa positiivisesti: Sä osaat meikata niin hyvin, että se näyttää luonnolliselta eikä kukaan kommentoi sua meikkipossuksi :D
Mä koitin löytää tän päiväisestä positiivista ja tulin siihen tulokseen, että meikattuna näytän niin paljon nuoremmalta, että mä tietysti jaksan jäädä myös paremmin ylitöihin kuin kollegat.

Meikkaa seiuraavalla kerrakka iltsellesi tumman silmanaluset ja ryppyja!

Alkuperäinen kirjoittaja LL:

Nappis ihan sekaisin!! .o

Alkuperäinen kirjoittaja LL:
No sinähän sen sanoit!!!!!!! Ei kukaan siinä meikkauskeskustelussa kyllä sanonut, millä tavalla pitää meikata. Maanantaina siis vaihdan meikkaustyyliä...jospa kehottaisivat kollegat pitämään vapaapäivän B)

Voi olla. Nuori ja ammattitaitoinen, ah, mikä yhdistelmä.

Pitäiskö minunkin kokeilla? Työpaikkani kaksi miestä (meitä on vain kolme ) eivät ole koskaan nähneet minua meikattuna, -no ei ole kukaan muukaan-, huomaisivatko edes?
Se olisikin näky kun olisin täydessä meikissä autovaraosia kauppaamassa ja laskuttamassa! Menis varmaan uskottavuus...

Yhteistyössä