Mä en kyllä nyt tajua (raskaustestistä..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Ja mainitsen jo nyt aluksi, että aina näyttäneet testit jo n.10vrk oviksen jälkeen oikeaa tulosta kun olen tehnyt.
No, tein testin ihan huvin vuoksi keskiviikkona, kun ovulaatiosta oli noin 11vrk, ja tuli hailakka punertava viiva testiin, no, eilen tein samanmerkkisellä uuden, niin olikin täysin nega, ei siis minkäänlaista aavistusta viivasta. Tänään siis on tasan 2 viikkoa oviksesta, eikä merkkiäkään kuitenkaan että olisi menkat alkamassa. Voi paska kun pitää olla kärsimätön. Ihmettelen vaan tota keskiviikon hailakkaa plussaa, kun testikin oli sellainen josta tiedän että voi luottaa ettei tule ns.viivanpaikkoja (aina käyttänyt tuota testiä..) :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olitko ollut tarpeeksi kauan pissaamatta ennen tuota nega -testiä?

No itseasiassa tein molemmilla kerroilla testin vasta myöhään iltapäivästä, eli en kovin kauaa ollut pidätellyt kumpaankaan testiin. Ja sepä häiritseekin, että jos keskiviikkona iltapäiväpissasta tuli hailakka viiva, miksi 2vrk myöhemmin ei saman ajan pissasta tule niin mitään :/ Kun olisihan siihen pitänyt vähintään samanlainen hailakka tulla jos meinaisi positiivista oikeasti. Tais olla siis keskiviikon testi joku sunnuntaikappale :(

Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
kemiallinen?

Tiedän että on tuskaa oottaa et menkkojen oletettu alkamis päivä on lähempänä ja testaa sitten uuelleen...

Juu, näin aionkin alkuviikkoon vähintään odottaa ennenkuin teen mitään muuta kuin purnaan täällä tätä :D

Tiedäthän että kyseessä voi olla myös kemiallinen raskaus eli alkio on ns. "hipaissut" kohdun seinää / yrittänyt kiinnittyä, mutta ei kuitenkaan ja toisaalta kuitenkin sen verran että hcg-arvo on hieman noussut hetkellisesti. Tällöin voi kuukautisia joutua odottamaan hieman tavallista kauemman. Näin mulle on selitetty.

Toivon kuitenkin että kun seuraavan testin teet, näyttää se taas kunnon plussaa ja kyseessä on ollut vain "laimea virtsa" tai sekunda testi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
kemiallinen?

Tiedän että on tuskaa oottaa et menkkojen oletettu alkamis päivä on lähempänä ja testaa sitten uuelleen...

Juu, näin aionkin alkuviikkoon vähintään odottaa ennenkuin teen mitään muuta kuin purnaan täällä tätä :D

on kans ollu tuskaa se oottaminen...
Ja ikinä ei oo saanu mieleistä tulosta :(

Alkuperäinen kirjoittaja mammuliini79:
Tai hae uusi testi ja koita olla 4tuntia pissaamatta ja sitten teet testin!! Mä varmaan tekisin niin, kärsimätön kun oon... :whistle:

vielä parempie et tekis aamulla...Tai sitten päivällä tarpeeks monta tuntia pissaamatta.

Mut muista älä juo paljoo ennen testiä

mulla kans se tilanne että menkkojen pitäis alkaa lähipäivinä, ja kokeilin testi joka täysin negatiivinen. Onko siis enää toivoa plussauksesta??? Onko mulle käynyt niin että muutaman päivän päästä oikeesti ois nega vaihtunu plussaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja :
mulla kans se tilanne että menkkojen pitäis alkaa lähipäivinä, ja kokeilin testi joka täysin negatiivinen. Onko siis enää toivoa plussauksesta??? Onko mulle käynyt niin että muutaman päivän päästä oikeesti ois nega vaihtunu plussaksi?

Mulle kävi niin esikoiselta että tein testin silloin kun menkkojen olis pitäny oikeesti alkaan ja oli negatiivinen, mutta reilun viikon päästä se olikin positiivinen kun tein uudestaan kun ei menkkoja edelleenkään kuulunut...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Mulle kävi niin esikoiselta että tein testin silloin kun menkkojen olis pitäny oikeesti alkaan ja oli negatiivinen, mutta reilun viikon päästä se olikin positiivinen kun tein uudestaan kun ei menkkoja edelleenkään kuulunut...

eli vielä on mullakin toivoa tän kierron suhteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

eli vielä on mullakin toivoa tän kierron suhteen :)

...ja vielä kysymys, että mitkä ois hyviä ja edullisia testejä? Niitäkun nytte kuluu kun ei malta olla testailematta. apteekin omasta testistä sain pulittaa reilu 7euroa/kipale.

itse ostin testit aina prismasta, jotain liuska testejä oli, kaikkein halvimpia. ne ainakin minulla toimi, ei koskaan mitään haamuja, selkäe puhdas nega ja vihdoin sitten monien testien jälkeen sain kunnon tummanpunaisen viivan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mamma:
itse ostin testit aina prismasta, jotain liuska testejä oli, kaikkein halvimpia. ne ainakin minulla toimi, ei koskaan mitään haamuja, selkäe puhdas nega ja vihdoin sitten monien testien jälkeen sain kunnon tummanpunaisen viivan :)

ahaa, millaset nuo liuskatestit on? mullakun ei kokemusta muista kuin tuosta apteekin omasta..

Yhteistyössä