Mä en kestää enää nämä uutiset ;D!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä naurettava on se miten ihmiset luulevat että valtion on pakko heille maksaa tukea, vaikka voivat hyvinkin töitä tehdä. Minäkin toisalta voin olla ravoissaan kun olen kuitenkin ulkomaalainen ja suomen kieli ei ole minun, tein aina töitä ja mun verot menevät juuri näille henkilöille jotka ovat suomalaisia ja osavat kielen hyvin on vielä enemmän mahdollisuuksia tehdä töitä, apua ostavat he meijän verorahoilla sidukkan hmmm...? :D.... Oikeasti naurettava ja hullua!

Mun käsityksen mukaan sä olet elämässäsi tekemästäsi työstä maksanut vielä tähän mennessä aika vähän veroja, niin vähän että ei taatusti kata vielä omia saamiasikaan tukia (juu, älä nyt taas tule väittämään että koskaan ole mitään tukia saanut...).

Oletko jotenkin yksinkertainen ap?
Et osaa muuta kuin haastaa riitaa!
Jopa pienet lapset ymmärtävät milloin kannattaa pitää mölyt mahassa, eikä paljastaa kuinka tyhmä oikeasti on.

Sen enempää puuttumatta mihinkään, niin mielestäni makuulle pitäisi antaa vain samanverran kun syntyperäisille suomalaisille. Näin ei syntyisi turhaa rasismia. Kun köyhyys yleistyy niin tää asia pysyy tapetilla. Uutinen tai ei,niin tuota mieltähän me suomalaiset ollaan. Ja syytäkin, jokin menny pieleen. Eihän se makujen vika ole, kyllä minäkin rahaa vastaan ottaisin jos tarjolla olisi.. Kukapa ei. Sosiaali tuista sen paremmin tiedä, mutta apua sieltä kaveri ei saanut kun jäi asunnottomaksi yllättäen ja takuuvuokraan pyysi apua. Olisi pitänyt osata säästää ennenkun tiesi että lentää pihalle..

Sen enempää puuttumatta mihinkään, niin mielestäni makuulle pitäisi antaa vain samanverran kun syntyperäisille suomalaisille. Näin ei syntyisi turhaa rasismia. Kun köyhyys yleistyy niin tää asia pysyy tapetilla. Uutinen tai ei,niin tuota mieltähän me suomalaiset ollaan. Ja syytäkin, jokin menny pieleen. Eihän se makujen vika ole, kyllä minäkin rahaa vastaan ottaisin jos tarjolla olisi.. Kukapa ei. Sosiaali tuista sen paremmin tiedä, mutta apua sieltä kaveri ei saanut kun jäi asunnottomaksi yllättäen ja takuuvuokraan pyysi apua. Olisi pitänyt osata säästää ennenkun tiesi että lentää pihalle..

Valitettavasti yleistyy, mutta ei se muiden vika ole, syytetään nyt taas aivan väärä puuta. Sekä kukaan ei ole mietinyt lopun asti mihin menee rahaa suomalaisilla ja mihin vaikka muslimeilla. Muslimi kun saa tukea hänelle on ruokakauppa ykkönen, suomalaiselle taas viinakappa, niin lopujen lopuksi kuka tuhlaa enemmän ja mihin? On myös ikävä jos jopa Suomessa mihin kukaan ei kuolee nälkään pitäisi katsoa toiseen suuhuun, naurettavaksi tämä touhuu menee. Sekä kuka sen kirjoitti ei voi myös todista että ko perhe tai ko ulmomaalainen elää tueilla.

Suomalainen ei kestä sitä, että joku menestyy paremmin, kuin itse. Vielä katkerampaa on, jos menestyjä sattuu olemaan ulkomaalainen - suomalaiset ovat niin sairaalloisen rasistisia, että kukaan ulkomaalainen Suomessa ei saa elää hyvin, jos yksikään suomalainen kärsii saamattomuudestansa köyhyydessä ja surkeudessa.

Suomalaiset ovat katkeria, rasistisia ja sairaalloisen kateellisia ihmisiä. Lisäksi Suomi on länsieurooppalaisittain harvinaisen köyhä maa. Ja suomalaiset kuvittelevat, että kaikki ulkomaalaiset unelmoivat Suomessa asumisesta. Öh. Lol. Onneksi meidän perheemme ei enää asu Suomessa. Mitähän kertoo se, että Suomessa on Länsi-Euroopan maista selvästi vähiten maahanmuuttajia?

Mun käsityksen mukaan sä olet elämässäsi tekemästäsi työstä maksanut vielä tähän mennessä aika vähän veroja, niin vähän että ei taatusti kata vielä omia saamiasikaan tukia (juu, älä nyt taas tule väittämään että koskaan ole mitään tukia saanut...).

Ja mistähän helvetistä sä kuvittelet tietäväsi mitään jonkun palstalaisen työnteosta, veroista ja tuista? Voi vittu mitä porukkaa täällä.

Mun pakko kokeilla ensi kerralla kun teen ison ostos oikein kovasti puhua venäjä kassalla :D haluan katsoa miten ihmiset reagoivat oikein.
On vähän eri asia olla venäläinen turisti joka tulee Suomeen kuluttamaan rahaa, kuin vaikkapa pakolaistaustainen ihminen, joka tulee ihan tyhjin käsin.
Mä en oikein kovin äkkiä usko, että kukaan kuvittelee suomessa näkevänsä köyhää venäläistä... Kun sillä köyhällä venäläisellä ei ole varaa matkustaa ja turvapaikan hakijoita ei venäjältä taida tulla.
Maahanmuuttajilla on kovin monenlaisia taustoja ja stereotypiat eri maista tulleista on aivan erilaisia.

Onhan ap aina kertonut täälläkin tarkkaan rahoistaa ja tiedetään miten bisnekset ovat meneet pieleen.

Mä en ole ikinä kertonut tarkkaan mun tai meidän rahoista :laugh: tämä on aivan sairasta, kun et tiedä mitä vastat niin sanoa että hei kun tämä on kertonut. Eikä mun bisneksissä ikinä ollut mitään vikoja jos itse jotain laitoin kiinni tai myin eteenpäin :D. Huhhuh sanon mä.

Suomalainen ei kestä sitä, että joku menestyy paremmin, kuin itse. Vielä katkerampaa on, jos menestyjä sattuu olemaan ulkomaalainen - suomalaiset ovat niin sairaalloisen rasistisia, että kukaan ulkomaalainen Suomessa ei saa elää hyvin, jos yksikään suomalainen kärsii saamattomuudestansa köyhyydessä ja surkeudessa.

Suomalaiset ovat katkeria, rasistisia ja sairaalloisen kateellisia ihmisiä. Lisäksi Suomi on länsieurooppalaisittain harvinaisen köyhä maa. Ja suomalaiset kuvittelevat, että kaikki ulkomaalaiset unelmoivat Suomessa asumisesta. Öh. Lol. Onneksi meidän perheemme ei enää asu Suomessa. Mitähän kertoo se, että Suomessa on Länsi-Euroopan maista selvästi vähiten maahanmuuttajia?

Totta.

Yhteistyössä