mä en kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-kä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-kä

Vieras
mun äiti lupaa ottaa lapsemme yökylään ja puhuu lapsellekin että mummi ottaa sut viikonloppuna jne..toki lapsi muistaa mitä mummi on luvannut ja pettyy tosi pahasti kun ei sitten pääsekkään saati että mummi soittais ja viitsisi ilmoittaa ettei voikkaan ottaa yökylään(syitä löytyy milloin mitäkin miksi ei voi tulla vaikka ensin puhuu..mutta kun ei edes vaivaudu soittamaan.Lapsemme on vilkas ja tämä uuvuttaa minut ihan totaallisesti kun en ikinä pääse hengähtämään ja viettämään aikuisten aikaa.Olisin varmasti paljon iloisempi ja jaksavampi äiti jos voisin relata joskus.Meillä parisuhdekin yhtä huutamista puolin ja toisin ja nyt tulee tiuskittua lapsellekin mikä ei tietysti oikein.En vaan kestä kun yhtä narinaa,huutamista ja hyppimistä.Mä olen kohta kuuro ja pää lahoo.Ja kaiken lisäks nään omasta äidistäni läpi että se ei itekkään kestä lapsemme tempauksia ja kauhistelee menoa naurahtaen.Kyllä se sanoo että ymmärtää että olette poikki kun kalle noin vaativa.Paskat sen lupauksia kun ei niitä koskaan pidä että olisi lapsenvahtina

no älä pyydä sitä enää hoitajaksi. Kenenkään ei ole pakko hoitaa sun lapsia. Hanki maksullinen hoitaja, se tulee, vaikka olis millaiset lapset. Ehkä äitisi ei kehtaa sanoa sulle suoraan ja sä silti vaan jatkat pyytämistä.

Yhteistyössä