Mä en kestä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
Mun unelmien talo on myynnissä, hp 275 000 mutta meidän ehdoton maksimi 225 000... Kehtaako lähtee edes tarjoomaan? onhan 50 000 tosi paljon... Mutta toisaalta, nyt ei talot oikein käy kaupaksi. Oon kyllä varma että just toi talo menee, se on niin UPEA!!! Aivan ihana ... Just sellainen kuin mun unelmissa. Ja mies tykkää hurjasti kans! Voi miksi mä edes ikinä katoin ton talon suuntaan.. Nyt se kummittelee mielessä!

Voii... ehkä pitää tarjota, on se kuitenkin jos ne sen hyväksyy niin voi että mä hyppisin kattoon seuraavat 6 vuotta kun olisin niin onnellinen!!!!!! niin.. No sitten ei kyl oo varaa yhtään korottaa :D Mut ehkä ne on niin hyväsydämisiä että myy sen just meille kun me niin rakastetaan sitä taloa :D hehe

Anna palaa. Nyt on laskusuhdanne, ja vaikeaa saada kämppiä kaupaksi. Lisäksi joku on voinut vieläkin erehtyä laittamaan hirmu määrän ilmaa talon hintaan mukaan!

Kannattaa kokeilla!
Tuttavapariskunta tarjosi tontista täällä pk-seudulla ihan vitsillä alle puolet hintapyynnöstä ja meinasivat tippua tuolilta kun tuli soitto että tarjous meni läpi :D
No, he saivat unelmiensa talon unelmiensa tontille ja vielä todella edullisesti!

Yhteistyössä