Mä en kestä tätä palstaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Paina punaista rastia oikeasta yläkulmasta.
Juu, niin helppoa se on. :xmas:

peesi

mun risti on valkoinen. :D :p

niin munki, mut pohja punane :D
Itseasiassa mullakin just noin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä joku kyseli maksaako sossu sängyn? Miten hitossa aikuisella ei ole ollut varaa sänkyä hankkia ja pesukonetta, jos on joskus töissä ollut? Mä ymmärrän jos joskus joutuu hankalaan tilanteeseen ja vaikka ruokaan ei ole rahaa, mutta että sossu kustantaa joillekkin koko elämän?

Tätä mäkin ihmettelen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Ahaa no mitäs voisinkaan sitten yleistää vanhemmista naisista... jos näkisin siis tarpeelliseksi, mutta tunne itseni paremmaksi ihmiseksi ja tulevaksi äidiksi kun minulla ei ole tarvetta yleistää syyllistäen mitään "ryhmää". Jos prosentit olisivat jotain ~90% niin muuttaisin mieltäni.

Ja ei koskenutkaan minua henk koht. mutta välitän myös muista ihmisistä ja samalla tavalla minuakin ärsyttää jo joku ikäisistäni puhuu vastaavalla tavalla vanhemmista äideistä, ihan samalla tavalla pistän vastaan ja puolustan. Mun mielestä sellanen nyt vaan on TURHAA joka suuntaan.

Kerroin vain faktoja. Jos on tehty tutkimus, jossa tietyllä otannalla aineistosta on testien kautta saatu tulos, josta voidaan yleistää tietyllä virhemarginaalilla, että nuoret, kouluttamattomat äidit turvautuvat enemmän sossun apuun kuin vanhemmat, niin vedätkö siitäkin herneen nekkuun? Miksi suuttua totuudesta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ahaa no mitäs voisinkaan sitten yleistää vanhemmista naisista... jos näkisin siis tarpeelliseksi, mutta tunne itseni paremmaksi ihmiseksi ja tulevaksi äidiksi kun minulla ei ole tarvetta yleistää syyllistäen mitään "ryhmää". Jos prosentit olisivat jotain ~90% niin muuttaisin mieltäni.

Ja ei koskenutkaan minua henk koht. mutta välitän myös muista ihmisistä ja samalla tavalla minuakin ärsyttää jo joku ikäisistäni puhuu vastaavalla tavalla vanhemmista äideistä, ihan samalla tavalla pistän vastaan ja puolustan. Mun mielestä sellanen nyt vaan on TURHAA joka suuntaan.

Kerroin vain faktoja. Jos on tehty tutkimus, jossa tietyllä otannalla aineistosta on testien kautta saatu tulos, josta voidaan yleistää tietyllä virhemarginaalilla, että nuoret, kouluttamattomat äidit turvautuvat enemmän sossun apuun kuin vanhemmat, niin vedätkö siitäkin herneen nekkuun? Miksi suuttua totuudesta?

Huoh..et siis lukenut/ymmärtänyt viimeistä viestiäni. Voisin vastata tähän, mutta se olisi kopio edellisestä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
meinasin alkaa kirjottamaan tänne pitemmältikkin, mutta tyydynkin liittymään tuohon "valkonen ruksi punasella pohjalla"- kerhoon :xmas:

Ja juu.. unoha kaikki mitä sanoin niin tulee kaikille helpommaksi, kun et selvästikkään ymmärrä. Liityn tähän "valkoinen ruksi" kerhoon itsekkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Huoh..et siis lukenut/ymmärtänyt viimeistä viestiäni. Voisin vastata tähän, mutta se olisi kopio edellisestä... :D

Ymmärsin kyllä, tarkoitukseni oli vain saada SINUT ymmärtämään, että yleistäminen ei ole turhaa.

Ahaa eli jos ero on vaikka 10% niin saa sanoa että kaikki tämänlaiset on tämänlaisia. Okei tuli selväksi, ymmärsin ja kiitos opetuksesta.
Ja NYT se valkoinen ruksi ;) [/quote

Sun todellakin kannattaa lähteä opiskelemaan mahdollisimman pian, se on hyvä ajatus.

Jännä juttu ettei täällä kestetä kuulla niitä jotka ovat sossupummailua vastaan. Se että päivässä on monta aloitusta joissa kysellään pummailukikkoja on ihan okei? Vastauksia tulee runsaasti.

Kylläpä kolisee ja kovaa. hah.

Yhteistyössä