Mä en kestä taas lehdessä ;-D!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun lukee tämän(kin) Milanna-lehtijutun äänestäjänä ja tämän päivän vaalihengessä, niin miellän, että Perussuomalaiset tai joku äärimmäisistä pienpuolueista (Marco de Witt) ovat houkutelleeet Milannan esiintymään ja latelemaan juttua tietämättään, että häntä käytetään täkynä.
Suomessa äänestetään, ja otetaan kantaan työperäiseen tms. luonnolliseen maahanmuuttoon, niin Milannan esiintulo kiihdyttää ihmiset äänestemään jotakin ääripuoluetta.

Ei tuollaiset milanat ole haitaksi Suomelle, rikkaita kuluttajia tänne tarvitaan ja ahkeria työntekijöitä!
Me ei haluta tänne laiskoja löysiä miehiä päiviksi sluibaamaan ostoskeskuksiin ja öiksi kaduille raiskailemaan. Työssäkäyvät ei-raiskaavat ulkkikset on jees!
T. Persuja äänestävä

Kun lukee tämän(kin) Milanna-lehtijutun äänestäjänä ja tämän päivän vaalihengessä, niin miellän, että Perussuomalaiset tai joku äärimmäisistä pienpuolueista (Marco de Witt) ovat houkutelleeet Milannan esiintymään ja latelemaan juttua tietämättään, että häntä käytetään täkynä.
Suomessa äänestetään, ja otetaan kantaan työperäiseen tms. luonnolliseen maahanmuuttoon, niin Milannan esiintulo kiihdyttää ihmiset äänestemään jotakin ääripuoluetta.
Hmm, en usko...Milanna on aina ollut samanlainen. Ja tuota muumimuki-huutokauppaa ois uutisoitu ilman Milannaakin.

Ei tuollaiset milanat ole haitaksi Suomelle, rikkaita kuluttajia tänne tarvitaan ja ahkeria työntekijöitä!
Me ei haluta tänne laiskoja löysiä miehiä päiviksi sluibaamaan ostoskeskuksiin ja öiksi kaduille raiskailemaan. Työssäkäyvät ei-raiskaavat ulkkikset on jees!
T. Persuja äänestävä
Totta.

Zäzzä yllätti typerällä kommentillaan. Välillä näytti paremmalta heidän yhteiselonsa, mutta nyt taas sen inho on palannut.

Miltsun kaltaiset ovat parasta mamuporukkaa mitä toivoa saattaa, edellyttäen tietysti velvollisuuksista huolehtimista ja verojen maksamista.

Hyvä Miltsu (y)(y)

Ymmärtääkseni rapparilla on ollut jo yksi konkurssi takana, eikä nuo nykyisetkään rapparin liikevaihtotiedot anna mitään merkkejä normaalia toiminimi-duunaria suuremmasta menestyksestä.
Siksihän yritys on miltsun nimissä kun mies ei oo saanut lainaa pankista. Siks myös miltsun tulot ovat nuo kun kaikki raha menee miltsulle! Hyvin loogista. Ei tuo 80t ole hänen tuloa vaan miehen.
Ja nytkö ulosotossa on taas laskuja niin ei aikaakaan kun ollaan taas konkurssissa.
Tietty pimeetä rahaa tollasis raksafirmois liikkuu paljon, joten sieltä varmaa tulee shoppailurahaa. Pöliä käyttää sitä aika leveesti.. ei kannattais.
Varmasti tehty kymmeniä verontarkastuspyyntöjä ja kylläpä se vaa selville saa jos tulot ja menot ei oo tasapainossa

Totta.

Zäzzä yllätti typerällä kommentillaan. Välillä näytti paremmalta heidän yhteiselonsa, mutta nyt taas sen inho on palannut.

Miltsun kaltaiset ovat parasta mamuporukkaa mitä toivoa saattaa, edellyttäen tietysti velvollisuuksista huolehtimista ja verojen maksamista.

Hyvä Miltsu (y)(y)

En todellakaan tarkoittanut, että Milannan kaltaiset maahanmuuttajat ovat haitaksi Suomellle. Päinvastoin! Tarkoitin, että vaalien alla hänet on yksinkertaisesti vedätetty mukaan pölpöttämään julkisuudessa omalla nimellään, kasvoillaan ja kertomaan historiastaan. Suuret joukot syvemmälle ajattelemattomia ja tuntevia ihmisiä menevät heti lankaan, ja alkavat ärsyyntyä kaikista puolikielisistä, jopa työtätekevistä. Sitä tarkoitin.

Totta.

Hyvä Miltsu (y)(y)

Joo, ei todellakaan ole mitään Miltsun tapaisia mamuja vastaan. Ei muutako lisää vaan hyvännäkösiä ja työlle ahneita mimmejä Suomeen.

Mutta levottomat joutomiehet ei ole tervetulleita :devil:

Bingo, eikun ei voittoa, eli vastaus oli väärä. Meillä miehen kanssa aivan erilaiset projektit, vaikka hän on apuna myös onneks mun putiikissa. Mitäs tähän verotarakstukseen kommentoi, saa näitä tulla vaikka tuhansia, verotarkastuspyyntöä :ROFLMAO:. Luuletko joku tosissaan olen niin hölmö että alan jotain pimeä tehdä tai en tiedä mitä tässä yritetään sanoa? Sekä Meksikosta pikkasen, en myy huumeita siellä valitettavasti mutta uskon se olisi paljon kannattavampi idea :alien:, mutta kun ei ole toistaiseksi osaamista. Pitääkö pistä jatko osan lehteen mitä siellä oikein tehdään :LOL:? En myöskään ole mamu, mun äiti on paluumuuttaja, toisaalta aivan yks ja iso sama kun en edes pyrki olla suomalainen enkä halua!

Lisäys vielä, ulosotossa ei ole yhtä laskua, tänäänkin taas karannut käsistä ja maksoin, vaikka ajatus oli uo:oon pistä, hitto mun kanssa, en osa tehdä päätöksiä :LOL:, mutta kun mun tulot romahtivat ja pöh uutisissa väärä vuos mun tuloista :coffee:. Yritän nosta tuloja, ei muuta kun tilaamaan palveluita (y), voin sanoa et pety, koko uran aikana ei yhtä nega palautetta, koska teen työt jopa synnytysosaston kautta, mun periate jos leikin lähtee niin asiat pakko hoitaa pirun hyvin! Kiitos ehkä saan mainostusta teidän kautta, ainakin yks mun sivusto vuorokauden aikana oli katsottu enemmän kuin yhden vuoden aikana!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä