H
hukassa
Vieras
Haluan kyllä lapsen pitää, ei siinä mitään mutta pelkään oman jaksamisen vuoksi. Sairastuin vaikeaan masennukseen reilu vuosi sitten ja nyt olen toipumassa, mutta kärsin ajoittaisesta ahdistuksesta ja paniikkihäiriöistä edelleen, etenkin oksentaminen ja muut fyysiset, raskaat tilat ( sairastelu ) saa aina kovan ahdistuksen aikaan. Nyt olen raskaana. Minulla oli minipillerit, unohdin ottaa yhden ja käytettiin kortsua, joka puhkesi, otin jälkiehkäisypillerin n. 1,5 tunnin päästä siitä ja silti tulos tämä vaikkei ole edes menkkoja ollut. Vittu mitä tuuria. Mulla on molemmat raskaudet olleet erittäin, erittäin vaikeita fyysisesti ja myös henkisesti. Olen oksentanut molemmissa ekat kuukaudet 24 /7 ja tiedän sen olevan taas edessä. 3 raskautta, ( 2 lasta ) ja kaikissa rajua oksentelua. Jos tulee taas ahdistus ja paniikkikohtaukset niin kuinka jaksan niitä? Mahdollisesti viikkoja, kuukausia
Mä en tiedä mitä teen. Haluan lapsen, en halua aborttia mutta pelkään jaksamisen puolesta. Se ahdistus on VALTAVAA tullessaan ja sen tietää vain sen kokenut
Mä en tiedä mitä teen. Haluan lapsen, en halua aborttia mutta pelkään jaksamisen puolesta. Se ahdistus on VALTAVAA tullessaan ja sen tietää vain sen kokenut