Mä en kestä näitä lasten katoamisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surettaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surettaa.

Vieras
Itku tässä tulee. omat lapset juuro tuon ikäisiä ja todella ehtiväisiä, ja ei ne ton ikäisenä kuuntele eikä tottele. Järki ei vielä kasva päässä.

Omat lapset toista päivää hoidossa ja poissa mun valvovan silmän alta. ITKU.

Voin vain kuvitella niitten lasten kauhua kun on pudonnu kaivoon/jokeen, ku ei siinä heti kuole.

Mun järki ei kestä ku kuvittelen jos omille pojille noin kävis...

Ei saisi lukea noita juttuja mutta elämää ne on eikä siinä auta vanhempia haukkua kun vahinko on jo sattunut. Varsinkin toi 3-v joka on sukulaismiehen kanssa ollut matkassa, kuinka kova syyllisyys onkaan.

Ihmettelin sitä miksei sen 2-vn äiti ollut hypännyt kaivoon mukaan jos vettä useita kymmeniä senttejä niin olis kyllä voinu mennä peräs- Mä ainakin olisin hypänny kaivoon kans...

no turhaan sitä tässä päivitellä mitä olisit tehny. Ei sitä voi etukäteen tietää, miten reagoi tuommoisessa tilanteessa. Nämä on kamalia juttuja ja siksi ei kannata ihan kauheasti lukea ja alkaa pohtimaan niitä. Hulluksihan siinä tulee kun alkaa kuvittelemaan omalle kohdalle.

Itku tässä tulee. omat lapset juuro tuon ikäisiä ja todella ehtiväisiä, ja ei ne ton ikäisenä kuuntele eikä tottele. Järki ei vielä kasva päässä.

Omat lapset toista päivää hoidossa ja poissa mun valvovan silmän alta. ITKU.

Voin vain kuvitella niitten lasten kauhua kun on pudonnu kaivoon/jokeen, ku ei siinä heti kuole.

Mun järki ei kestä ku kuvittelen jos omille pojille noin kävis...

Ei saisi lukea noita juttuja mutta elämää ne on eikä siinä auta vanhempia haukkua kun vahinko on jo sattunut. Varsinkin toi 3-v joka on sukulaismiehen kanssa ollut matkassa, kuinka kova syyllisyys onkaan.

Ihmettelin sitä miksei sen 2-vn äiti ollut hypännyt kaivoon mukaan jos vettä useita kymmeniä senttejä niin olis kyllä voinu mennä peräs- Mä ainakin olisin hypänny kaivoon kans...

No noi sadevesikaivot joita on meidänki kerrostalon pihassa, on niin kapeita että ei sinne aikuinen pääse meneen!!! sellanen 2vuotias vielä mahtuu solahtamaan mutta ei sen isompi!!! Ei mahdu aikuinen siihen koloon mitenkää ja varmaan sen takia tuon kyseisen lapsen ylös saaminenki kesti (niin ymmärsin että siinä kesti joku tovi) koska ei sinne voi mikää palomies laskeutua köyden avulla hakeen kun se on niin kapea.

:'(

Kun lapsi joutuu upoksiin niin se aika pian lamaantuu ja sitten menettää tajuntansa joko hapenpuutteeseen tai vetää vettä keuhkoon, onneksi kauhunhetki jää lyhyeksi vaikkei heti kuolekaan. Tää on mullakin painajaisena, että lapsi kuolee esim tulipalossa tai hukkuu, varmaan loppuelämän kuulisin sen kauhunhuutoa korvissani.

Mutta on tosiaan ollut liian kamalat uutiset viimepäivinä!

Onhan se niin mutta kun ei tiedä koko totuutta niin ei voi kuin kehitellä painajaisia päähän, olisin kuitenkin sulloutunut sinne lapseni kanssa... huoh.

eipä sille mitään voi. Kun itsellä on näin kamala olo niin voin vain kuvitella vanhempien tuskan suuruuden...

Vanhojen ihmisten onnettomuudet ei niinkään kauhistuta, vaikka kauheaa se on oli ikä mikä tahansa, mutta pienet lapset joilla on elämä edessään .... Kyyneleet valuu eikä työnteosta tuu yhtään mitään...

Yhteistyössä