mä en kestä mun miestä se on emä-sika =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on nuoruudessa tapahtunu hyväksi käyttö ollaan nyt oltu 7½v yhdessä ja n. pariviikkoa sitten kerroin siitä hänelle sitä ennen vain salaillut.
keskustelu oli lyhyt mä kerroin ja mies lopulta sanoi jotain lyhyttä ahaa tai vainniin. ja se keskusteli oli siinä.

tänään aamulla kinastelimme ja jossakin vaiheessa ukko sanoi että "joku se leikkii mummonsa miehen kanssa"
purskahdin itkuun. sillä hyväks käyttäjä oli mummoni mies ystävä

miten mulla on noin saamarin tyhmä ukko. eroaisin heti mutta en pysty =(

tiedän et tuntuu pahalta, mutta tuskin hän tarkoitti sanoillaan mitään. Meillä ihmisillä on valitettavasti taipumus kilpailla siitä et kuka sanoo rumimmin toiselle kun riitaa.. (siis ei ehkä tietoisesti mutta kuitenkin )

se oli törkeästi tehty sua kohtaan.. mutta olisko se miehellekkin ollut eräänlainen shokki ja purkaa sitä nyt suhun tuolla tavalla. Jos senkin tarvii hieman sulatella asiaa. Silti se ei todellakaan oikeuta tuollaiseen käytökseen eikä ole millään tapaa hyväksyttävää.

Halaukset sulle!

tiedän että on kusipää ja tiäs mitä muuta. ei ollut ensimmäinen kerta. kihisen viäkin kiukusti.
eikä ole pyytänyt anteeksi. niinkuin ei ikinä ennenkään.

älä anna huonon kohtelun jatkua. Niin moni hyväksikäytetty tekee tiedostamattaan eli päätyy hyväksikäyttäviin ja itseävahingoittaviin ihmissuhteisiin sekä pari- että ystävyyssuhteissaan. Varo tätä riskiä. Arvosta itseäsi ja edellytä hyvää kohtelua!

Miehesikin saattaa olla loukkaantunut että olet noin isoa asiaa salaillut noin pitkään, tuntee ehkä itsensä huonoksi kun et ole luottanut häneen.

Ei siltikään oikeuta miestä noin käyttäytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
En olisi koskaan uskonut kirjottavani näin, mutta tekis mieli laittaa tähän ne kuuluisat kirjaimet JSPAP ... käsittämätön sammakko miehes suusta!

kun olisikin niin helppoa. jotenkin vaan olen kiintynyt tuohon emä-paskaan
=( =(
onhan se mielessä käynyt mutta siihen jäänyt. en vaan pysty =(

ja kun on monen monta yötä jolloin olen saanut itkeä itseni uneen. tuo vaan osaa aina päästää suustaan ne rumimmat sanat

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
tiedän et tuntuu pahalta, mutta tuskin hän tarkoitti sanoillaan mitään. Meillä ihmisillä on valitettavasti taipumus kilpailla siitä et kuka sanoo rumimmin toiselle kun riitaa.. (siis ei ehkä tietoisesti mutta kuitenkin )

Niinpä.
Älkää taas kärpäsestä tehkö härkästä.
Riidellessä on tarkoituskin pahottaa toisen mieli ja vittuilla viimisen päälle, onko se jotain uutta vai?

Kiukuspäissään tulee helposti sanottua. Ja onhan tossa miehelläkin sulattelemista, etenkin jos on mustasukkainen...

Mutta, ei tuollaista tarvitse sietää. Meillä moisesta ilkeydestä (kumman tahansa suusta) tulisi ero.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kiukuspäissään tulee helposti sanottua. Ja onhan tossa miehelläkin sulattelemista, etenkin jos on mustasukkainen...

Mutta, ei tuollaista tarvitse sietää. Meillä moisesta ilkeydestä (kumman tahansa suusta) tulisi ero.

No just joo. Että oikein ero.

Otapa asia miehesi kanssa puheeksi. mä kyllä juttelisin asiasta ja sanoisin et ymmärtääkö se miten vaikee asia tää sulle on ja se sitten vielä heittää tuollaisia kommennetteja..