mä en kestä millä hitolla saan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu

Vieras
tummat silmänaluset piiloon voisin kulkea ilman meikkiä ja peittää esim vaan silmänaluset mutta kun se näkyy sitten selvemmin että ahas tol on jotain peitettä silmien ympärillä.ei auta ulkoilu,veden juonti voiteet ei mitkään olen kuin joku sairautta kantava ihminen on ne niin järkyn tummat ruskeat

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
tummat silmänaluset piiloon voisin kulkea ilman meikkiä ja peittää esim vaan silmänaluset mutta kun se näkyy sitten selvemmin että ahas tol on jotain peitettä silmien ympärillä.ei auta ulkoilu,veden juonti voiteet ei mitkään olen kuin joku sairautta kantava ihminen on ne niin järkyn tummat ruskeat

onko alhainen HB?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onko alhainen HB?

ei ole 145

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
ei auta hyvät yöunetkaan perkele aina on yhtä tummina..valokynää oon kokeillu ja sen kyllä erottaa jos en sitten laita meikkivoidetta lain...

Laitat sitten väärin

neuvo miten laitan oikein kiitos =) ja mikä olisi hyvä valokynä?

Vaikee neuvoa mä käytän tällä hetkellä YSL kynää

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
ei auta hyvät yöunetkaan perkele aina on yhtä tummina..valokynää oon kokeillu ja sen kyllä erottaa jos en sitten laita meikkivoidetta lain...

Laitat sitten väärin

neuvo miten laitan oikein kiitos =) ja mikä olisi hyvä valokynä?

Mitä vähemmin ja ohuemmin laitat niin sen parempi..liika peiteväri vaan korostaa tummia silmänalusia.Osta joku tosi ohut mutta peittävä tökötti,esim joe blascon jos kukkaron nyörit kestää tai sitten edullisempi grimas sarjan peiteväri.Muista levittää ohuesti ja nimenomaan kunnon valkoisella lateksi sienellä..

Yhteistyössä