N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoaa:Sanoin että on sitten kotiarestissa eikä pääse isälleen vkl, "ei kiinnosta".
Kasvatuslaitokseen koko kersa, en mä jaksa tämmöstä.
No ehkä se kasvatuslaitos on parempi paikka kuin tuollainen koti ja äiti.
.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoaa:Sanoin että on sitten kotiarestissa eikä pääse isälleen vkl, "ei kiinnosta".
13-vuotialla on murrosikä. Toisilla se tulee rajumpana. Tytöllä tuohon ikään voi olla fyysisiä muutoksiakin esim kuukautiset. Henkisesti voi olla rankkaa vanhempien ero, muutto.
Mitä enemmän kielletään ja rangaistaan sitä suurempi halo siitä nousee. Enemmän hellyyttä mitä 13-vuotiaskin vielä tarvisee, yhteisiä hetkiä ja mukavaa puuhaa kahden kesken äidinkin kanssa. Pelisääntöjä joista myös nuori saa päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:jos tuo 13v olisi poika, olisi hänelle hankittu telkkaria tietokonetta ja pelikonsolia mummojen ja isien ja pappojen toimesta, tai äidin, eikä ketään haittaisi vaikka ei olisi pakkaamassa.
pieni lapsi se on hänkin, ja en helkkarissa tykkäisi pakata jos toiset kersat ovat täysin kurittomia ja purkavat laatikoita kun itse pakkaan.
kasvatuslaitos varmasti tarjoaa rakkautta ja hellyyttä, vai mitä? tilastojenkin mukaan on niin kivoja paikkoja lasten tulevaisuuden kannalta, että.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoaa:Sanoin että on sitten kotiarestissa eikä pääse isälleen vkl, "ei kiinnosta".
13-vuotialla on murrosikä. Toisilla se tulee rajumpana. Tytöllä tuohon ikään voi olla fyysisiä muutoksiakin esim kuukautiset. Henkisesti voi olla rankkaa vanhempien ero, muutto.
Mitä enemmän kielletään ja rangaistaan sitä suurempi halo siitä nousee. Enemmän hellyyttä mitä 13-vuotiaskin vielä tarvisee, yhteisiä hetkiä ja mukavaa puuhaa kahden kesken äidinkin kanssa. Pelisääntöjä joista myös nuori saa päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoaa:Sanoin että on sitten kotiarestissa eikä pääse isälleen vkl, "ei kiinnosta".
.
Niin just. Mitäs mä, maailman paskin ja huonoin äiti. Enhän mä ole kuin viimeiset kuus vuotta tätä hemmetin rumbaa YKSIN koettanut pyörittää ilman yhtäkään miehenkuvatusta. YKSIN olen kodin ja lapset pitäny pystyssä, YKSIN hommannut itselleni paremman toimeentulon ettei tartte sossun luukulla käydä. YKSIN käynyt läpi niin paljon helvettiä, että sitä ei usko kukaan. Mut ei, paska oon ja lapsillakin on parempi ihan missä tahansa muualla. Vaikka siellä alkkisperheessä tai kahden aikuisen lintukodossa, jossa vaimokulta saa turpiinsa joka perjantai-ilta kun ukko könyää lähikuppilasta kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoaa:Sanoin että on sitten kotiarestissa eikä pääse isälleen vkl, "ei kiinnosta".
.
Niin just. Mitäs mä, maailman paskin ja huonoin äiti. Enhän mä ole kuin viimeiset kuus vuotta tätä hemmetin rumbaa YKSIN koettanut pyörittää ilman yhtäkään miehenkuvatusta. YKSIN olen kodin ja lapset pitäny pystyssä, YKSIN hommannut itselleni paremman toimeentulon ettei tartte sossun luukulla käydä. YKSIN käynyt läpi niin paljon helvettiä, että sitä ei usko kukaan. Mut ei, paska oon ja lapsillakin on parempi ihan missä tahansa muualla. Vaikka siellä alkkisperheessä tai kahden aikuisen lintukodossa, jossa vaimokulta saa turpiinsa joka perjantai-ilta kun ukko könyää lähikuppilasta kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin:jos tuo 13v olisi poika, olisi hänelle hankittu telkkaria tietokonetta ja pelikonsolia mummojen ja isien ja pappojen toimesta, tai äidin, eikä ketään haittaisi vaikka ei olisi pakkaamassa.
pieni lapsi se on hänkin, ja en helkkarissa tykkäisi pakata jos toiset kersat ovat täysin kurittomia ja purkavat laatikoita kun itse pakkaan.
Jatka säkin. Keksitkö vielä jotain veemäistä, mitä voisit päin mun naamaani heittää? Anna tulla vaan.
Ja arvaa mitä? Sillä oli tietokone ja netti huoneessaan, mutta halusi ne sieltä pois. Pleikkarikin meillä on, muussa huoneessa, mutta ei sitä kiinnosta pelaaminen. Telkkaria ei valitettavasti ole kuin yhdessä huoneessa, koska mä en ole nähnyt tarpeelliseksi että meillä semmoinen joka hemmetin huoneessa on kun ei tää asunto muutenkaan ole mikään kartano.
Mut ei siinä mitään. Jatka toki. Ei kuule kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:kuskaa muksu kasvatusneuvolaan. Ei taida olla oikein onnellinen 13-vee tuo. Kyllä ne yleensä jotakuta uskoo kai sentään.