Mä en keksi yhtään asiaa, jossa oisin hyvä. Oikeesti hei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hampsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hampsteri

Jäsen
06.07.2008
761
0
16
Mun pitäis keksiä yhteen kiertokirjetyyliseen juttuun, jossa kerrotaan juttuja itsestä, asioita, joissa oon hyvä. MÄ EN KEKSI YHTÄÄN!!
Siis mie en ossaa piirtää, en laulaa, en soittaa, en virkata, en kertoa vitsejä... Mä oon varmaan maailman tasapaksuin ja tylsin ihminen. Laiska ja yksinkertainen.
Keksikää nyt herran tähden jotain, missä mä voisin päteä :D

nostelemaan tavaroita varpailla?
syömään puikoilla?
kävelemään ruuhkassa?
kuluttamaan aikaa tekemättä yhtään mitään?
lausumaan omia mielipiteitä tarkemmin perustelematta?
kirjoittamaan 10-sormijärjestelmällä?

Oletko hyvä organisoimaan? Muistamaan? Hyvä hortonomi (siis kukka- ja puutarha-asioissa)? Sisustamaan? Pyykkäämään? Onko sulla hyvä värisilmä?

Mä olen itse hyvä vähän kaikessa mihin ryhdyn... yksi motoistani onkin, että mä teen mitä haluan, muut tekee mitä ne osaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sittenhän sä oot sairaanhyvä olemaan kaikessa huono.. nostappas nyt itseäs vähän sieltä itsesäälin suosta :)

Täähän kuulosti hyvältä, nyt tiiän yhen asian jossa mie oon hyvä :D
(Vai oisko parempi ilme tähän kohtaan :ashamed: )

Sä vähättelet itseäsi, sulla on varmaan aika huono itsetunto. Sä olet oikeasti hyvä tosi monessa asiassa, mutta kun ajattelet niitä asioita, niin alat jänistämään ja miettimään, että en mä siinä nyt niin hyvä ole, että sen vois tähän kirjoittaa. Nyt nainen rinta rottingille ja leuka pystyyn ja uskot itseesi. Sä olet hyvä monessa asiassa, nyt vaan uskallat sanoa ne ääneen!

No okei,
mä oon sikahyvä imuroimaan, tekemään hiekkiksellä tunneleita pikkuautoille, keksimään lonkalta rimmaavia laulunsanoja, hoitamaan pyykkishowta, tekemään karjalanpaistia, tappamaan kärpäsiä, osaan nyppiä nokkosia pois polttamatta sormiani, osaan letittää neljällä ja enemmälläkin.
Siinä tärkeimmät :)

Yhteistyössä