Mä en KEHTAA enää ikinä mennä yhden kassan kautta kaupassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Totaalisen harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Totaalisen harmaa

Vieras
Voi että mä oon nolo.
Ensinnäkin aikaisemmin kävi SAMOIN, kun nyt...

Eli yritin maksaa elektronilla, niin tilillä ei ollu tarpeeksi rahaa.
(Shoppaltu siis enemmän kun muistin)
Sitte s-kortilta maksoin ja sillä oli. Paitsi että en muista sen kortin tunnuslukua...

Helvetti että nolottaa. =/
Käteistäkin olis ollu tarpeeksi, mutta menin ihan paniikkiin.

Mulle kävi kerran niin, että nostin tilin melkein tyhjäksi ja menin käteinen lompakossa kauppaan. Tottumuksesta annoin sitte kassalla kuitenkin kortin ja menin ihan paniikkiin, kun sanoivat ettei sillä voi maksaa ja aloin soperrella ties mitä, kotvanen kesti ennen kuin muistin, että mullahan on ne rahat käteisenä... Hiukan nolotti...

Mä olen rakennusaikana käynyt useammankin kerran kaupassa joko ilman rahaa tai liian pienen setelin kanssa, koska raksapuvussa ei lompakkoa kuljetella. Ja aina osuin tasan samalle kassalle. Nykyäänkin sillä on hiukan säikähtänyt ilme, kun mä osun kohdalle. Epäilee varmaan, että joutuu taas laskemaan parkkirahoja :laugh:

Lähikaupoista puheen ollen. Mä olin kerran meidän 3-vuotiaan kanssa kaupassa ja mukana oli siskoni. Kassalla oli uusi myyjä. Siis aivan jumalattoman komea nuori mies. Juu, minä olen ihan onnellisessa parisuhteessa, mutta harvoin oikeasti törmää noin hyvän näköiseen kundiin! Me sitten mentiin vähän hämmentyneinä siitä kassan ohi ja oltiin varmaan siskoni kanssa molemmat posket punaisina. Kassan jälkeen voivoteltiin keskenämme kuinka voikaan olla noin komea kassamies.

No auta armias kun seuraavan kerran satuin saman kundin kassalle 3-vuotiaan kanssa. Neitihän täräytti kirkkaalla äänellä : "Äidin mielestä sä oot tosi söpö!" :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kassalla:
Lähikaupoista puheen ollen. Mä olin kerran meidän 3-vuotiaan kanssa kaupassa ja mukana oli siskoni. Kassalla oli uusi myyjä. Siis aivan jumalattoman komea nuori mies. Juu, minä olen ihan onnellisessa parisuhteessa, mutta harvoin oikeasti törmää noin hyvän näköiseen kundiin! Me sitten mentiin vähän hämmentyneinä siitä kassan ohi ja oltiin varmaan siskoni kanssa molemmat posket punaisina. Kassan jälkeen voivoteltiin keskenämme kuinka voikaan olla noin komea kassamies.

No auta armias kun seuraavan kerran satuin saman kundin kassalle 3-vuotiaan kanssa. Neitihän täräytti kirkkaalla äänellä : "Äidin mielestä sä oot tosi söpö!" :snotty:

:laugh: :laugh:

:D

Mä menin kerran juoksu jalkaa viime minuuteilla kauppaan. Kahmaisin sidehyllystä ne kaikkein paksuimmat terveyssiteet mitä ikinä vain voi olla ja juoksin kassalle. Siinä vaiheessa siihen oli vaihtunut nuori miesmyyjä. Jostain syystä nolotti ostaa 6 pakettia jumbositeitä. Vähän samalla tavalla kuin vihanneshyllyllä kun valkkaa kurkkuja ja munakoisoja B)

Mä menin kerran kauppaan ja jätin koirani ulkopuolella odottamaan. No koirahan tuli mua sitten karkkihyllyllä vastaan hetken päästä :laugh: Kyllä hävetti. En tiedä kuinka oli päässyt irti hihnasta.

Mua kanssa hävetti yksi päivä, kun makselin s-kortilla ostoksia. Oma tili oli sillä hetkellä melkein tyhjä, ja oltiin miehen kanssa sovittu, että maksetaan nyt s-kortilla. En ollut tajunnut, että mun s-kortissa on edelleen mun vanha sukunimi, joten kassa ei meinannut hyväksyä mun korttia, kun ajokortti näytti eri sukunimeä. Olin juuri pyörinyt väsyneen lapsen kanssa kaupassa ostaen ison kasan ruokaa, ja kassalla sitten pyöriteltiin sormia, että mitäs nyt tehdään...Kaivoin kaikki korttini, jos jostain olisi ollut apua, ja visa electronkin tuli esille. Kassa kysyi, eikö sillä voisi maksaa, ja mä nolona sanoin, ettei riitä näihin ostoksiin. Hän sitten ehdotti, että jos maksan electronilla sen summan, joka menee yli 50 euron, niin sitten onnistuisi...mä nolona sanoin, että eipä siellä taida olla senkään vertaa rahaa (kyse alle 10 eurosta). Kiva oli siinä jonon tukkeena olla väsähtäneen lapsen kanssa pohtien, että mitäs teen loppuviikon ruokaostoskuormalle. Onneksi myyjä antoi kuitenkin periksi ja antoi mun maksaa s-kortillani. Säännöt kai niilläkin, mutta en ole ennen törmännyt vastaavaan ongelmaan. Kyllä hävetti..

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mä menin kerran kauppaan ja jätin koirani ulkopuolella odottamaan. No koirahan tuli mua sitten karkkihyllyllä vastaan hetken päästä :laugh: Kyllä hävetti. En tiedä kuinka oli päässyt irti hihnasta.

:laugh: :laugh:
Päivän paras!

:D

Yhteistyössä