Mä en kai ikinä enää voi harrastaa seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valivali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valivali

Vieras
Esikoinen syntyi pillereistä huolimatta, mutta oli ihana ja iloinen yllätys. Kuopus syntyi tai sai alkunsa ekasta kierrosta, kun yritimme häntä. Kolmas taas tuplaehkäisytä huolimatta, tai siis ei synny vaan olen raskaana ja keskeyttämässä. Mutta nyt loppui seksielämä, ei tämä ole oman elämän hallintaa, kun on heti raskaana kun kerran seksiä harrastaa. Miehellekin jo kerroin, että seksi ei ole tämä arvoista, siis että joutuu keskeytykseen.

[QUOTE="mame";23169776]sterilisaatio on melko yleinen nuorillakin naisilla, juuri tuon takia.[/QUOTE]

Joo, se on seuraava etappi kyllä. Mun äiti tosin tuli raskaaksi siitäkin huolimatta :O

Molemmille sterilisaatio, luulis olevan aika varma keino.

Mitä ehkäisyä olet muuten käyttänyt? OLetko syönyt pillereitä huolimattomasti?

No en ole. Ei tässä iässä ja tässä tilanteessa ola varaa olla huolimaton. Ja muutenkin tosiaan niin hiton huono tuuri, kun kerran seksiä viime kierrossa ja samantien raskaana. Kuopuksen jälkeen muutenkin on seksiä ollut 4 kertaa.

Molemmille sterilisaatio, luulis olevan aika varma keino.

Mitä ehkäisyä olet muuten käyttänyt? OLetko syönyt pillereitä huolimattomasti?

Mun äiti tuli kierukasta huolimatta raskaaksi jasitten tosiaan sterilisaation jälkeen, kun toinen niistä ns. klipsuista oli ollut jotenkin huonosti. Että sellasta, on tämä elämä paskaa kun toiset kaverini yrittää lapsia keinolla millä hyvänsä ja itse taas heti raskaana.

Mun äiti tuli kierukasta huolimatta raskaaksi jasitten tosiaan sterilisaation jälkeen, kun toinen niistä ns. klipsuista oli ollut jotenkin huonosti. Että sellasta, on tämä elämä paskaa kun toiset kaverini yrittää lapsia keinolla millä hyvänsä ja itse taas heti raskaana.

Hölmöäkin hölmömpi idea: kannat lapsen ja annat sen kaveripariskunnalle. Tavallan adoptio.

[QUOTE="höh";23169914]Hölmöäkin hölmömpi idea: kannat lapsen ja annat sen kaveripariskunnalle. Tavallan adoptio.[/QUOTE]

Joopa joo, ei elämä oo mikään salkkarit, ei taida ihan tosta vaan onnistua.

Yhteistyössä