Mä en jaksaaaaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupumus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uupumus

Vieras
Lapset 5v.ja 3v.jatkuvasti jotakin vailla ja jatkuvasti saa vahtia,mitä pöljyykdiä tekevät.Tultiin viideltä päiväkodista ja siitä asti oon ihan jatkuvasti saanut vahdata,passata,vastailla,sovitella riitoja..Jos en vahdi niin kaikki syödään,mitä kaapista löytyy,tavarat levitetään,vaatekaapit hujan hajan ym.ym.Mies tulee töistä vasta puolilta öin,esikoinen on yökylässä kaverillaan..Ja mä haluisin vapaa-illan joskus pitkän työviikon jälkeen..Uupunut..En jaksa näitä laittaa edes nukkumaan,kun olen itse niin väsynyt..

Ehkä olis aika istua niiden kanssa olkkarin lattialle, annat tulla syliin ja rapsuttelet, silittelet, halit niitä, pitkä päivä hoidossa ja kaipaa varmasti sun läheisyyttä.

Pistä lapsille rajat ja anna kunnon ruokaa (kaapeille ei mennä jne...), jokaista riitää ei enää tartte ton ikästen kanssa olla aikuinen sovittelemassa tai eivät opi ikinä tekemään sitä itse. Leluja lapsilla varmaan on tarpeeksi ja jos on liikaa, niin laita jotain pois ja ota kuukauden päästä esille, niin johan taas kiinnostaa. Passaamiseen ei kannata opettaa, vaan lapset tekee ja siivoaa itse. Anna iltapalaa, käy iltapesulla, lue iltasatu ja nakkaa sänkyyn. Jaksamista! Toivottavasti saat huomenna levätä.

Yhteistyössä