Mä en jaksa tuota miestä ja tätä avoliittoa enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "särkynyt sydän"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"särkynyt sydän"

Vieras
Ei oo edes mitään syytä olla yhdessä kun ei tiedä edes rakastaako se mua.. ei läheisyyttä enää ei seksiä ei mitään :/ raskasta ja kuluttavaa elää tällaisessa suhteessa... ja ikinä se ei voi vastata mulle mitään kysymyksiin merkkaanko sille mitään, rakastaako se mua, miksi me ei voida mennä naimisiin.. Jotkut sanoo että teoista tietää rakastaako.. no en mä ainakaan osaa sanoa mitään tekoja mistä mä voisin sanoa että nyt mä tiedän että se mua rakastaa...

[QUOTE="särkynyt sydän";26845765]Ei oo edes mitään syytä olla yhdessä kun ei tiedä edes rakastaako se mua.. ei läheisyyttä enää ei seksiä ei mitään :/ raskasta ja kuluttavaa elää tällaisessa suhteessa... ja ikinä se ei voi vastata mulle mitään kysymyksiin merkkaanko sille mitään, rakastaako se mua, miksi me ei voida mennä naimisiin.. Jotkut sanoo että teoista tietää rakastaako.. no en mä ainakaan osaa sanoa mitään tekoja mistä mä voisin sanoa että nyt mä tiedän että se mua rakastaa...[/QUOTE]

Öööööö..... Miks edes haluaisit naimisiin jos olet noin tyytymätön???

Meillä tuollainen tarkoitti, että ei rakasta. Ilmoitti viikko sitten että haluaa erota. Ensin en olisi halunnut, lastenkaan takia, mutta sitten tajusi, että todellakin ansaitsen parempaa ja varmasti yksin olen onnellisempi.

Jos toinen ei suostu edes vastaamaan niin ikävä sanoa että tuskin rakastaa.
Avioliitto aikeet sinuna unohtaisin, keskittyisin ennemminkin pelastamaan sen mitä on, jos jotain on *halaus*

[QUOTE="susu";26845783]Öööööö..... Miks edes haluaisit naimisiin jos olet noin tyytymätön???[/QUOTE]

Niin no en mä varmaan haluakaan naimisiin ennen kun saan jonkun varmuuden miehen tunteista... Ei se koskaan oo tehnyt mitään rakkauden tunnustuksia.. Enkä mä kaipaakaan sellaisia jatkuvasti. Mulle riittää kun sen sanoo kerran ja lupaa kertoa jos asia joskus muuttuu. Mutta ei ole koskaan sanonut mitään.. En minäkään jatkuvasti kerro rakastavani mutta kyllä minä sen olen kasvoitusten pari kertaa miehelle sanonut kuitenkin...

Mutta kyllä meillä vielä 3v sitten oli paljon hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä....

Anteeksi nyt vain mutta ei kaikki vähän erilaisempi tässä maailmassa ole provoa... :(

Siis toki oon pahoillani jos oikeesti teillä tuollainen tilanne. Mut lue itse nyt kirjoittamasi jutut, huomaat että juna on mennyt jo aikoja sit ohi... Ota itseäs niskasta kiinni, heitä äijä pellolle äläkä ryve itsesäälissä, saat takuuvarmasti tyydyttävän suhteen, mutta et tuon miehen kanssa!

Yhteistyössä