Mä en jaksa tota mun miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kate

Vieras
Kun "ärähdän" sille niin hetken eli noin viikon menee hyvin ja sitten se kärttyily alkaa taas.. Se vaan ei ymmärrä että vauvan kanssa eläminen on tylsää ja väsyttävää, ja kyllä kotihommatkin pitää tehdä ja kyllä rahaa ei ole elää niinku ennen. Mä en jaksa!!! Kyllä muakin väsyttää mutta pystyy sitä olemaan oonnellinen jos vaan yrittää ja ymmärtää että tämmöistä on elämä nyt koko ajan kun vauva kasvaa se muuttuu. Kiitos kun joku jaksoi lukea purkaukseni...

kyllä on pakko käydä kaupassa, tehdä ruokaa itselle ja vauvalle, siivouskin on välttämätöntä koska vauva pyörii lattialla ja meillä on kissoja.. Mutta kyllä minä selviän kaikeasta, en vaan jaksa tota miestä ku se näyttää tota kärtty naamaa!!!

mä olen vähän kallistunu siihen suuntaan, että elämässä ei tartte tehä mitään mitä ei halua. onko pakko elää ihmisen kans joka ärsyttää?jonka naamaa ei jaksa katella ja jonka kans tulee aina vaan riitaa? jätä se mies. elä kahdestaan vauvan kans, jos niin oot onnellisempi. valittamisella ei saa mitään! oman onnensa eteen täytyy tehdä töitä, ja jos mies ei muutu niin tee jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä on pakko käydä kaupassa, tehdä ruokaa itselle ja vauvalle, siivouskin on välttämätöntä koska vauva pyörii lattialla ja meillä on kissoja.. Mutta kyllä minä selviän kaikeasta, en vaan jaksa tota miestä ku se näyttää tota kärtty naamaa!!!

No avainkysymys taitaa nyt olla se, että MIKSI miehes näyttää kärtty naamaa? Kysy siltä, jos et tiedä.

Yhteistyössä