K
kiwa
Vieras
Mikä siitä tekee niin haastavaa. Onko pesukoneessa liikaa nappuloita, vai jaloissa. Mitähän työtä säkin oot tehny?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käy puistoissa kuin tosi harvoin, pysyy mieliala korkeammalla. Ei päiviä tartte suunnitella vain lasten ehdoilla, menkää jonnekin mistä itsekin pidät. Lapset tykkää pienistäkin jutuista, bussimatkoista, eväiden syönnistä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:ei kai kukaan jaksakaan olla kotona, jos ei välillä pääse omiin harrastukiin, liikkumaan yksin, omien kavereiden luo...
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja jossu:ei kai kukaan jaksakaan olla kotona, jos ei välillä pääse omiin harrastukiin, liikkumaan yksin, omien kavereiden luo...
Miksei sitä voi lasta ottaa mukaan? Ja kai teillä miehet on. Että joskus pääsee yksinkin liikkumaan. Jos on kotiäidin uran valinnut, niin se nyt vaan tarkoittaa sitä, että sen lapsen kanssa vietetään aikaa. Voihan sitä mennä vaikka kävelylle lintuja katsomaan. Lapsi tykkää varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja kiwa:Peesi. Naiset, jotka valittaa kotonaolemisesta, miksei miehetkin, eivät ole kokeneet sitä ressiä ja painetta. Luulevat, että se pyykkäys ja rattaiden työntely puistossa olisi jotenkin hirveätä. Puuttuu perspektiivi.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja kiwa:Peesi. Naiset, jotka valittaa kotonaolemisesta, miksei miehetkin, eivät ole kokeneet sitä ressiä ja painetta. Luulevat, että se pyykkäys ja rattaiden työntely puistossa olisi jotenkin hirveätä. Puuttuu perspektiivi.
ai, ennen lapsia mä opiskelin ja kävin töissä(saatoin olla välillä 12h töissä) ja tiedätkö mitä ikinä en ollut näin väsynyt. että siinä sulle perpektiiviä. tässä hommassa ei välttämättä kahvitaukoja ole, jos on vauva, pieniä lapsia monta tms. tietty jos itkettää vauvaa/pintä lasta niin sittenhän homma on helppo, mutta jos sen yrittää tehä kunnolla niin saa kyllä koko ajan tehä jotakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käy puistoissa kuin tosi harvoin, pysyy mieliala korkeammalla. Ei päiviä tartte suunnitella vain lasten ehdoilla, menkää jonnekin mistä itsekin pidät. Lapset tykkää pienistäkin jutuista, bussimatkoista, eväiden syönnistä jne.