Hei hetkonen,te siis jätätte miehenne koska hänellä on pahaolla! ei hän muuten olisi tollanen.
onko mies tehnyt masennus testiä/onko hän masentunut? onko hän uupunut? onko hänen mielestä seksiä liian vähän? onko jokin asia josta hän on valittanut aimmin jota te arvon naiset ette ole muuttaneet?
kato kun voi myös olla että hän on loukkaantunut ja pettynyt sinuun/suhteeseen,tai hänen mielestään suhteessanne on joku ongelma jota ette ole yhdessä pyrkineet muuttamaan, koska tuollainen syyttely yms on vain oire jostain! jos syyn selvittää elämä helpottuu!
ja jos ootte pohtineet eroa niin kai miehelel on annettu mahdollisuus toimia toisin? siis mahdollisuus ei tarkoita sitä että olette päättäneet että odotan tässä pari kuukautta jos ei muutu lähden. mahdollisuus tarkoittaa sitä että mies tietää teidän pyörittelevän eroakin mielessään, tietää mitä tunnetta,kuinka paljon teihin satuu jne!
vai oletteko te raukkamaisia ja mietitte vaan yksin suhteenne päättämistä,ei kovin kypsää!
kerron oman tarinan,minä olen se joka syyttäkin syytti miestä, hermostuin pikkujutuistakin ja valitin/äksyilin.
miksi? :koska minua sattui miehen haluttomuus,sattui se että asiasta ei voinut keskustella, tästä tuli eräänlainen oravanpyörä,lisäksi olin hyvin väsynyt! lopulta en enään yrittänyt puhua asiasta,koska mies ei tehnyt asialle mitään,ei puhunut asiasta,ei mitään. mutta mun pahaolo pirskahteli esiin tuon tuosta. lisäksi mies oli itsekäs=mä olin väsynyt mutta mä tein lähes kaikki kotityöt,sekin ärsytti.
esim. olin väsynyt,perunosita piti kaataa vesi pois,odotin että mies tekee sen,ei tehnyt, menin ite kaataa sen veden pois ja kaadoin sormille, sitten kuohahti:tiuskaisin miehelle että vittu jos olisit edes tän viittinyt tehä,niin mun sormet ei ois palanut!
missään vaiheessa mies ei kutienkaan kertonut tunteistaan ja tuo että hän näytti olevan tunteeton lisäsi minun ärtymystäni.
oikeasti ongelma olisi ollut ratkaistavissa:mies olis puhunut tunteistaan,ottanut huomioon tunteeni. ja mulle olis järjestetty aikaa levätä.