Mä en jaksa miestäni enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmm"

Vieras
Se on aina huonolla tuulella. Mikään ei riitä. Jos jotain menee rikki tai joku ruuvi löystyy jostain syy on tietysti minun tai lasten tai no loppujen lopuksi päästään siihen että syy on vain ja ainoastaan minun. Vaikka syy on ehkä siinä että mies on sen ruuvin aluinperin kiinnittänyt huonosti tai sitten koko laatikko on sekunda laatua. Niin pihi kun se on niin en ihmettele vaikka oliski huonolaatuinen.

en jaksa antaa enempää esimerkkejä oon niin väsynyt ja vihainen.. :(

[QUOTE="mmm";28052516]Se on aina huonolla tuulella. Mikään ei riitä. Jos jotain menee rikki tai joku ruuvi löystyy jostain syy on tietysti minun tai lasten tai no loppujen lopuksi päästään siihen että syy on vain ja ainoastaan minun. Vaikka syy on ehkä siinä että mies on sen ruuvin aluinperin kiinnittänyt huonosti tai sitten koko laatikko on sekunda laatua. Niin pihi kun se on niin en ihmettele vaikka oliski huonolaatuinen.

en jaksa antaa enempää esimerkkejä oon niin väsynyt ja vihainen.. :([/QUOTE]

Kuulostaa niiiin tutulta. Lisäksi mikään ei kelpaa,kaikki tavarat on tiellä tai muuten vääräs paikas. Tenavat meluaa liikaa. Mä en osaa mitään enkä ymmärrä mistään mitään. Ylipäänsä kaikki asiat on huonosti mutta silti mies ei halua tehdä asioille mitään.

Tsemppiä sulle! Tilanne on ainakin mulle vaikea mutta mä alan olla päätökseni tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan selvää;28052521:
<<<<<<se on kyllästynyt sinuun ja elämäänne. Mieli halajaa uutta, mutta elatusmaksut pelottavat ja kaikki se riita.

Jos se haluaa erota niin se on ok minulle. Voi vaikka jättää ne elatusmaksutkin maksamatta jos haluaa mä en niitä tartte.

Aika nopeasti sille tuli vastaan kyllästyminen jos 2,5-vuoden samassa kodissa asumisen jälkeen haluaa uutta. Noh ehkä perhe-elämä yllätti sen.. kun on 3-kymppiseksi asti asunut kotona äitinsä helmoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan selvää;28052521:
<<<<<<se on kyllästynyt sinuun ja elämäänne. Mieli halajaa uutta, mutta elatusmaksut pelottavat ja kaikki se riita.

Mä alan uskoa että mun miehellä kyse on juurikin tosta. Ainakaan muutakaan enää ymmärrä kun eihän silläkään oo selvästi hyvä olla mutta ei silti halua erota.

Kuulostaa niiiin tutulta. Lisäksi mikään ei kelpaa,kaikki tavarat on tiellä tai muuten vääräs paikas. Tenavat meluaa liikaa. Mä en osaa mitään enkä ymmärrä mistään mitään. Ylipäänsä kaikki asiat on huonosti mutta silti mies ei halua tehdä asioille mitään.

Tsemppiä sulle! Tilanne on ainakin mulle vaikea mutta mä alan olla päätökseni tehny.

Niinpä. Mies on hyvä huutelemaan vierestä miten asioitten pitäis tehdä jne. Hänen pitäis kuulemma olla tekemässä kaikki että niistä tulis oikein. Eipä se kuitenkaan tee yhtään mitään. Kertaakaan ei ole vienyt lasta jäähylle. Aina minä joudun sen asian hoitamaan ja sitten mulle huudetaan kun mä teen sen väärin.

Vaikeaa on päättää mitä tekee.... Tsemppiä myös sinne ja toivotaan että kaikki järjestyy teit millaisen päätöksen tahansa :)

Hei hetkonen,te siis jätätte miehenne koska hänellä on pahaolla! ei hän muuten olisi tollanen.

onko mies tehnyt masennus testiä/onko hän masentunut? onko hän uupunut? onko hänen mielestä seksiä liian vähän? onko jokin asia josta hän on valittanut aimmin jota te arvon naiset ette ole muuttaneet?

kato kun voi myös olla että hän on loukkaantunut ja pettynyt sinuun/suhteeseen,tai hänen mielestään suhteessanne on joku ongelma jota ette ole yhdessä pyrkineet muuttamaan, koska tuollainen syyttely yms on vain oire jostain! jos syyn selvittää elämä helpottuu!

ja jos ootte pohtineet eroa niin kai miehelel on annettu mahdollisuus toimia toisin? siis mahdollisuus ei tarkoita sitä että olette päättäneet että odotan tässä pari kuukautta jos ei muutu lähden. mahdollisuus tarkoittaa sitä että mies tietää teidän pyörittelevän eroakin mielessään, tietää mitä tunnetta,kuinka paljon teihin satuu jne!

vai oletteko te raukkamaisia ja mietitte vaan yksin suhteenne päättämistä,ei kovin kypsää!

kerron oman tarinan,minä olen se joka syyttäkin syytti miestä, hermostuin pikkujutuistakin ja valitin/äksyilin.
miksi? :koska minua sattui miehen haluttomuus,sattui se että asiasta ei voinut keskustella, tästä tuli eräänlainen oravanpyörä,lisäksi olin hyvin väsynyt! lopulta en enään yrittänyt puhua asiasta,koska mies ei tehnyt asialle mitään,ei puhunut asiasta,ei mitään. mutta mun pahaolo pirskahteli esiin tuon tuosta. lisäksi mies oli itsekäs=mä olin väsynyt mutta mä tein lähes kaikki kotityöt,sekin ärsytti.

esim. olin väsynyt,perunosita piti kaataa vesi pois,odotin että mies tekee sen,ei tehnyt, menin ite kaataa sen veden pois ja kaadoin sormille, sitten kuohahti:tiuskaisin miehelle että vittu jos olisit edes tän viittinyt tehä,niin mun sormet ei ois palanut!

missään vaiheessa mies ei kutienkaan kertonut tunteistaan ja tuo että hän näytti olevan tunteeton lisäsi minun ärtymystäni.

oikeasti ongelma olisi ollut ratkaistavissa:mies olis puhunut tunteistaan,ottanut huomioon tunteeni. ja mulle olis järjestetty aikaa levätä.

Mä alan uskoa että mun miehellä kyse on juurikin tosta. Ainakaan muutakaan enää ymmärrä kun eihän silläkään oo selvästi hyvä olla mutta ei silti halua erota.

niin mutta jos tämä miehen pahaolo johtuu niistä lapsista,työstä tms. jaksamisesta masennuksesta tms omasta kriisistä, niin voi olla että hän haluaa olal sun kanssasi,mutta ievaan jaksa sitä mitä elämä häneltä vaatii! ja se purkautuu teihin, hänellä saattaa olla asiasta paha mieli,mutta ei saa sitä ulos suustaan

Minä olisin valmis seksiin joka päivä, miestä ei kiinnosta. Ei se piittaa musta, en ihmettelis yhtään vaikka sillä olis joku toinen...

Olen sanonut miehelle että minusta tuntuu ettei tästä tule mitään ja olen miettinyt eroa.. Mies jaksaa sen jälkeen olla normaalisti 2viikkoa sitten sama paska jatkuu taas...

Mulla on ollut masennus joskus vuosia sitten.. Mies ei ole masentunut.. Jos jaksaa juosta harrastuksissa ja kavereiden kanssa olla sillon ei ole masentunut... Miehelle järjestetään omaa aikaa.. sillä on aikaa joka viikonloppu. Mulla ei ole mahdollisuutta harrastaa ollenkaan...

No mä en ainakaan tiedä miksi mies käyttäytyy niinku käyttäytyy koska ei se suostu puhumaan. Jaolen erosta puhunut aiemmin pariinkiin kertaan, mies ei juuri muuta kommentoi ku ettei halua erota ja vähän aikaa käyttäytyy erilailla mutta ei se kauaa kestä. Muutenkin jos sanon ttosta käytöksestä (puhumatta erosta) niin hetken aikaa käyttäytyy toisin. mutta ei siitäkään mitään tuu että joutuu koko ajan huomautella.

[QUOTE="heini";28052582]niin mutta jos tämä miehen pahaolo johtuu niistä lapsista,työstä tms. jaksamisesta masennuksesta tms omasta kriisistä, niin voi olla että hän haluaa olal sun kanssasi,mutta ievaan jaksa sitä mitä elämä häneltä vaatii! ja se purkautuu teihin, hänellä saattaa olla asiasta paha mieli,mutta ei saa sitä ulos suustaan[/QUOTE]

No en mä sille mitään voi jos noin on.
tätä on kuitenkin kestänyt jo liian kauan ja aletaan kaikki kärsiä tästä liikaa. mäki oon alkanut tiuskia lapsille ku vituttaa miehen käytös eli oon pahalla tuulella miehen takia ja sitten syyttömät kärsii.

No en mä sille mitään voi jos noin on.
tätä on kuitenkin kestänyt jo liian kauan ja aletaan kaikki kärsiä tästä liikaa. mäki oon alkanut tiuskia lapsille ku vituttaa miehen käytös eli oon pahalla tuulella miehen takia ja sitten syyttömät kärsii.

no mitä itse olet yrittänyt tehdä asialle? siis en tarkoita että parisuhde on kokonaan toisen harteilla,ei todellakaan ole(mutta esimerkiksi tunnelähtöinen parisuhdeterapia vois auttaa,sinne voi mennä yksinkin ja löytää niitä keinoja joilla auttaa sitä toistakin jotta tilanne saataisiin purettua järkevästi).

mutta esim. jos miestä nyppii se ettei jaksa vaikka omaa lastaan, niin miten hän pystyisi sen sanomaan ääneen?ehkä hän ei osaa,ei uskalla.

miten reagoit siihen jos miestäsi ärsyttää? oletko kokeillut antaa empatiaa ja rakkautta?

vai meneekö se että mies äksyilee turhasta sä mökötät,tai äksyilet takasin ja mies hermostuu?

edelleen korostan sitä että mies tekee väärin,mutta se ei välttämättä ole tahallista ilkeilyä vaikka voi vaikuttaa siltä.

[QUOTE="heini";28052950]no mitä itse olet yrittänyt tehdä asialle? siis en tarkoita että parisuhde on kokonaan toisen harteilla,ei todellakaan ole(mutta esimerkiksi tunnelähtöinen parisuhdeterapia vois auttaa,sinne voi mennä yksinkin ja löytää niitä keinoja joilla auttaa sitä toistakin jotta tilanne saataisiin purettua järkevästi).

mutta esim. jos miestä nyppii se ettei jaksa vaikka omaa lastaan, niin miten hän pystyisi sen sanomaan ääneen?ehkä hän ei osaa,ei uskalla.

miten reagoit siihen jos miestäsi ärsyttää? oletko kokeillut antaa empatiaa ja rakkautta?

vai meneekö se että mies äksyilee turhasta sä mökötät,tai äksyilet takasin ja mies hermostuu?

edelleen korostan sitä että mies tekee väärin,mutta se ei välttämättä ole tahallista ilkeilyä vaikka voi vaikuttaa siltä.[/QUOTE]

Niin ja toki on vikaa mussakin mutta vaikea sillekään on mitään tehdä kun ei toinen suostu puhumaan.

Miesei suostu puhumaan eikä taatusti lähde mihinkään terapiaan. Mä oon käyny normiterapias ja sielä on miehestäkin ja meidän suhteesta puhuttu. Mihinkään itsemaksettavaan terapiaan mulla ei oo varaa.

Empatiaa ja rakkautta? Mitä se on? Miehelle rakkaus = seksi. Läheisyys= seksi. Mä kaipaisin vähän muutakin mutta ei toivoakaan. Ja puhunu oon tostakin.

Jossain vaiheessa oon sanonu takasi. Mutta enää aikoihin en oo reagoinu mitenkään.

Ei varmaan ookkaan ainakaan henkilökohtaista toi hermoaminen ym. mutta ei se mitään muuta. Mä oon vaan jo tarpeeksi kestäny ja haluan oman elämäni takaisin. Enkä halua enää yrittää tehdä asioita niin ettei mies hermostuisi mistään, vasinkaan ku ei se edes onnistu.