Mä en jaksa kun nää kakarat sotkee koko ajan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaksaako vai eikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaksaako vai eikö

Vieras
Sääntö on että leikkihuoneesta ei tuoda tavaraa mutta kun mä selkäni käännän niin joka paikassa on roskaa, paskaa, leluja ja muuta tavaraa.
Vauvan hoidossa mulla kuluu aikaa ja sen ne käyttää hyväksi.

Mä en jaksa koko ajan olla käskemässä, komentamassa, mutta mä en jaksa kun koko ajan meinaa kompastua johonkin, ja lattia on täynnä pikkuroskaa vaikka imuroi.

Nytkin on paperisilppua, KASA leivänmuruja olkkarissa vaikkei leipää siellä saa syödäkään, teroitinroskaa...

Mä EN jaksa.

Tuossa pidin pitkän valitussaarnan lapsille joilla ikää vasta 4v5kk ja 2v4kk. =/

Mieti onko se niiiin vakavaa jos kaikki ei ole tip top. Meilä siivotaan suosiolla vasta illalla kun tyttö on mennyt nukkumaan. Toki joskus ärsyttää kun kaikki on mullin mallin vaikka just olis siivonnu, mutta ei se nyt maailmaa kaada.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Mieti onko se niiiin vakavaa jos kaikki ei ole tip top. Meilä siivotaan suosiolla vasta illalla kun tyttö on mennyt nukkumaan. Toki joskus ärsyttää kun kaikki on mullin mallin vaikka just olis siivonnu, mutta ei se nyt maailmaa kaada.

Ei se ole siitä kiinni että kaikki ei ole tip top.
Ne saa tän paikan kaaokseen tunnissa ja illalla mulla ei ole sellaisia voimia, eikä lapsillakaan, että jaksaisi kuluttaa kaksi tuntia siivoamiseen.

Kyllä se kaataa mun maailman kun en nuku, ja jaksan hädin tuskin kotityöt tehdä, niin kun k´joka välissä meinaan vauva sylissä kompastua rojuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Pieni vauva joka varastaa äidin huomion suurimmaksi osaksi ja äidin valitusaarnat ei ole hyvä ja toimiva yhdistelmä.

Ei olekaan, vaan kun tätä on ollut jo ennen vauvaa.

Se kaataa kaikista eniten mun maailman että kun sovitaan että sitä ja tätä ei tuoda olkkariin ja sitä ja sitä roskaa ei levitetä lattialle, niin sekunnin päästä taas..

Ja nää lapset on sellasia että ne kiltisti sanoo että joo ei tuoda enää, eivät rämäpäitä kiusallaan sotkijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:

Niin, ja kyllä mäkin tein noin silloin kun sain se yhden lapsen nukkumaan. Mutta kun saan kaksi, niin siinä kolmannessa kestää niin kauan ettei huvita alkaa siivoiusrumbaa.

Ja joo, ei pitäisi tehdä lapsia jos ei jaksa. Säästäkää mut tuolta lauseelta.

Tervetuloa meille karaistamaan itseäsi. Meillä on ainoa sääntö, että seiniin ei piirrellä, muuten saa käytännössä tehdä ja kantaa ja tuoda ja viedä mitä vaan. Tällä hetkellä meidän keittiönpöytä on seuraavanlainen: yksi kori pääsiäisruohoja joihin neiti on asetellut tipuja uudelleen ja pois ja takaisin, joten ruohon on lytyssä ja tiput sekaisin pitkin ja poikin. Mun meikit. Muumitietokone, mehulasi, kalenteri (mun), sisustuskirja josta neiti haki itselleen keijumajaa. Olohuoneen pöytää en oo pyyhkinyt mies muistiin, se on täynnä tahmaa, lattialla lelut, koppa väärin päin telkkari tason edessä, muumi peltikipot pitkin eteisen lattiaa kun jätkä on leikkinyt niillä, siellä näyttää olevan myös kylpylelut ja pari vauvakenkiä joiden olemassa olosta mä en edes tiennyt. Sohvalla on neitin barbeja, yksi hulahularimpsumekko, nojatuolissa kasa kirjoja.

Tässä ihan murto-osa. Ja voin kertoa, että tämän vuorokauden puolella kukaan ei tule siivoamaan noista mitään, mä ehkä imuroin sieltä täältä välistä jos jaksan. Mutta tavaroita en kerää, ikinä. :D

Mä ehkä tekisin niin että enen vauvan ja vanhempien lapsien iltatoimia ne lelut ja leikit kerätään pois siinä klo. 6-8 välissä jolloin sitä jaksaa paremmin.

Eihän sun hyvä ihme tartte itse niitä kerätä, vaan opettaa se myös lapsillekkin että illalla ennen nukkumaan menoa paikat siistitään.

Yhteistyössä