Mä en jaksa käsittää näitä Emilynin arvostelijoita!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirjotetaan useampia ketjuja jostain mitä Emilyn on sanonut.. Hankkikaa köyhät elämä ja Emilyn, jatka samaa rataa

Samaa rataa; et ole sitten koskaan törmännyt E:n ylimielisiin ja ylemmyydentuntoisiin kommentteihin, jopa loukkaaviin. Ihmisten muisti on pitkä tällä palstalla...

Kirjotetaan useampia ketjuja jostain mitä Emilyn on sanonut.. Hankkikaa köyhät elämä ja Emilyn, jatka samaa rataa

Samaa rataa; et ole sitten koskaan törmännyt E:n ylimielisiin ja ylemmyydentuntoisiin kommentteihin, jopa loukkaaviin. Ihmisten muisti on pitkä tällä palstalla...

no joo tuntuu että täällä on todellakin pitkä muisti ihmisillä kun joku kerrankin kaiveli mun vuoden takaisita vuodatusta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ja jos jotain kiinnosta mitä emilyn on sanonu nii käyttää tuota hakutoimintoa tai päivystää tällä palstalla.

Niin juuri. Ei kaikkea tartte etusivulla pitää - joku kun voi haluta jutella jostain muustaki

Täällä on kaikilla oikeus kirjottaa ja päättää mitä etusivulla on, koskee se emilyniä tai ei. että lopeta se jeesustelu tai mee muualle itkee.

Alkuperäinen kirjoittaja runoilijasirkka:
Aika vaikia tajuta kenenkään arvosteluita. Mutta semmoset aina jaksaa, kuilla ei oo mitään muutakaan iloa elämässä.

jotain tän tapasta joo.
onkohan ihmisen angstin määrä vakio? jos ei oo omassa oikeessa elämässä mitään mistä valittaa ja inistä yleisellä tasolla, niin pitää sitte riipiä toisten asioista asiaa.
lapsellista ja säälittävää, mutta kuuluu elämään ilmeisesti.

Täälä sanoo moni muukin kärkkäästi eikä Emilyn; ja hän osaa kuitenki asiallisesti kaikista huolimatta vastata!! Voisin ladella pitkän listan nikeistä, joiden kirjotukset menee aika usein ala-arvosiks! Katsokaa peiliin,, jos täytyy muistella vanhoja asioita!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ja jos jotain kiinnosta mitä emilyn on sanonu nii käyttää tuota hakutoimintoa tai päivystää tällä palstalla.

Niin juuri. Ei kaikkea tartte etusivulla pitää - joku kun voi haluta jutella jostain muustaki

Täällä on kaikilla oikeus kirjottaa ja päättää mitä etusivulla on, koskee se emilyniä tai ei. että lopeta se jeesustelu tai mee muualle itkee.

Ei aihe minua henk koht itketä, mutta välillä saa kahlata monta sivua taakse päin ennen kuin löytyy "oikeita aiheita"

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Aivan jos yksi musta sen aloittaa niin toiset seuraa lampaana perässä kuten aina täällä

:laugh: Harmaathan ei juurkikaan auo päätään ikinä.. ei ei pois se niistä. :whistle:

Täytyy olla aika lapsellinen, että nuolee toisten peräpäätä ja yhdessä vaan yhden nikin kimppuun! Hatun nosto Emilynille!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Aivan jos yksi musta sen aloittaa niin toiset seuraa lampaana perässä kuten aina täällä

:laugh: Harmaathan ei juurkikaan auo päätään ikinä.. ei ei pois se niistä. :whistle:

Täytyy olla aika lapsellinen, että nuolee toisten peräpäätä ja yhdessä vaan yhden nikin kimppuun! Hatun nosto Emilynille!!!

Ja harmaat ei edelleenkään tee noin vai? Harmaiden meno tällä palstalla vasta lapsellista onkin. ( ei kaikkien, mut tuntuu olevan suurella osalla).

Kyllä täällä lauotaan vaikka mitä ja nikittömänä yleensä henkilökohtasesti osotettuna. Emilynillä on kärkkäät mielipiteet, mutta useimmiten tuntuu vastustus syntyvän siitä, että kolahtaa omaan nilkkaan eikä joku suostukkaan silittämään päätä..

Minä en taas jaksa ymmärtää, että E on niin helevetin tyhmä!
Täällä tuomitsee toinen päivä tätä ja toinen päivä tota ja huomenna pyörtää puheensa.
Enkä puhu nyt pelkästään siitä ketjusta, jossa kyykytti vaikeasti sairaan lapsen äitiä ja haukkui tämän niin iljettävästi, ettei voi käsittää ja lopuksi kielsi osallistuneensa edes koko keskusteluun.
Minusta on ihan oikein, että joku joskus myös ilmaisee ärsytyksensä kyseistä nikkiä kohtaan.

Kun edes tajuaisi pitää pienempää suuta, mutta kun ei! Käsittämätöntä moukkamaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Minä en taas jaksa ymmärtää, että E on niin helevetin tyhmä!
Täällä tuomitsee toinen päivä tätä ja toinen päivä tota ja huomenna pyörtää puheensa.
Enkä puhu nyt pelkästään siitä ketjusta, jossa kyykytti vaikeasti sairaan lapsen äitiä ja haukkui tämän niin iljettävästi, ettei voi käsittää ja lopuksi kielsi osallistuneensa edes koko keskusteluun.
Minusta on ihan oikein, että joku joskus myös ilmaisee ärsytyksensä kyseistä nikkiä kohtaan.

Kun edes tajuaisi pitää pienempää suuta, mutta kun ei! Käsittämätöntä moukkamaisuutta.

Buahahhahhaah!!! Ai moukkamaisuutta??? Mä nään täällä sit moukkamaisuutta monien kohdalla aina kun täällä käyn! Täälä sais moniki pitää pienempää suuta! Ja kuka oikeasti tyhmä ihminen jaksaa muistella jotain vanhaa ketjua? Kasva aikuiseks!

Ja jos kärkkäsitä kommenteista puhutaan , niin ei tartte mennä merta edemmäs kalaan, kun tais eräs lunatic haukkua lestat mielisairaiks.. mutta suotakoon se hälle toki

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Buahahhahhaah!!! Ai moukkamaisuutta??? Mä nään täällä sit moukkamaisuutta monien kohdalla aina kun täällä käyn! Täälä sais moniki pitää pienempää suuta! Ja kuka oikeasti tyhmä ihminen jaksaa muistella jotain vanhaa ketjua? Kasva aikuiseks!

Opettele lukemaan tai ainakin sisäistämään lukemasi!!!
EN PUHU PELKÄSTÄÄN SIITÄ KETJUSTA, JOSSA E OSOITTI TODELLISEN ILKEYTENSÄ JA LAPSELLISUUTENSA, vaikka se olikin oikea rimanalitus.

Vitsikästä on, että pyörtää puheensa ja väittää ihan pokerinaamalla, ettei ole moista kuunaan suustaan päästänyt, vaikka silloisessakin ketjussa oli kymmeniä nikkejä, jotka ne törkeydet NÄKI!

Eikö missään vaiheessa pälkähdä päähän miettiä ensin ja kirjoittaa vasta sitten? Pitääkö kaikki laukoa juuri niin törkeästi kuin sylki suuhun tuo?

Tänään lintu ja huomenna kala..Kirjoittaa näppis tulessa miten kuinka kukaan voi edes harkita hankkivansa enemmän kuin yhden lapsen ja seuraavana päivänä onkin raskaana :laugh:

Minusta erittäin epäkypsä ihminen...vai onko se silkkaa tyhmyyttä, joka ei parane vaikka ikävuosia tulisi tuplasti lisää...Kyllä meitä monenmoista sukankuluttajaa tällä palstalla pyörii. Mutta kyseisen nikin kohdalla en henkilökohtaisesti tunne tippakaan sääliä (tuskin moni muukaan). Niin makaa kuin petaa!

Mä olen ite huomannut että useimmat harmaat täällä aukovat päätään vähän jokaiselle, oli alotuksen tekijä kuka tahansa, mutta on harmaissa ihan mukavia ja fiksujakin ihmisiä jotka osaavat empatiakyvyn ,mutta suurimmaksi osaksi empatiakyky kyllä on mustilla nikeillä, harvoin niiltä paskaa saa niskaan mutta joskus käy niinkin että voi. Täällä kun kirjotetaan anonyymisesti niin voi suoltaa mitä paskaa tahansa eikä jää kiinni kuin tosi harvoin.

Mun mielestä jos joku sanoo tyhmyyksiä, sen voi sanoo muut siinä samassa ketjussa tai siit voi alottaa yhden uuden keskustelun, mutta että koko ajan? Jos joku on ärsyttävä, niin jossain vaiheessa on parempi, ettei sit enää lue sen juttuja.

Ku ei anneta ihmiselle tilaisuuttaa muuttua koskaan, kun niin kauheesti muistellaan mitä se on sanonut ja otetaan inhokiksi.

Yhteistyössä