Mä en jaksa enään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kameli

Vieras
Eli juttu näin, mulla epäillään päässä kasvainta ja oon menossa magneettikuvaukseen ensi viikolla. Mutta mutta.... Mä en uskalla kertoa edes lähimmilleni miten vakavia mun oireet on. Jotenkin yritän suojella heitä mahdollisimman pitkälle. Mä olen aina ollut se "vahva" joka auttaa ja kuuntelee muiden murheita ja mä en halua turhaa huolestuttaa heitä. Mut mä en enää halua olla se vahva joka jaksaa ja kestää, mä haluaisin välillä olla se joka saa itkeä ja jolle toiset tarjoaa olkapäätään tueksi... Jo pelkkä tieto siitä ett menen tarkempiin tutkimuksiin meni siihen että mä lohdutin muita. Mä en jaksa enää...

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Minkälaisia oireita sinulla on, huomaavatko lähimmäiset ne jossakin vaiheessa?

Kyllä varmasti ja osa on jo huomannut mun muuttuneen käytöksen. Niimpä en enään juuri pidä yhteyttä kavereihin vaan sulkeudun kotiin. Oireita on huonontuntu tasapaino, motoriikka, kuulo ja muisti. Aaltoileva paineen tunne päässä. Keskittymiskyky on tosi huono, enkä "tajua" uusia asioita. Välillä en kestä mitään ärsykkeitä, esim. ääniä.

Tsemppiä!

Älä ota selviytyjän roolia nyt, vaan anna tunteiden tulla. Sulla on niin iso huoli nyt, että on normaalia, et haluat itkeä kuin lapsi jonkun olkapäätä vasten. Ei tollaisista asioista tarviikaan vaan selvitä yksin. Nyt on aika ottaa ystäviltä se tuki, jonka sä olet niille tarjonnut monen monta kertaa monissa asioissa.

Oireet kuulostaa inhottavilta, onneksi pääset pian asiassa eteenpäin. Toivon sulle parasta!

Kamalaa!!toivon sinulle tosi paljon voimia ja sitä että selviäisit kaikesta!!Mikseivät ne lähellä olevat ihmiset voi tajuta että SÄ olet nyt se joka tarvii voimaa ja lohtua!!??Ihmeellistä!!

Kuinka pahana noi sun oireet tulee?Pystytkö kävelemään kuitenkin vai onko tasapaino niin huono?

Voin kertoa, että epätietoisuus on läheisille kaikkein pahinta. Kun tietää, ettei kaikki ole kunnossa, mutta ei tiedä, mistä on kyse. Läheisilläni ei ole ollut vastaavaa kuin sinulla, mutta paljon muita ongelmia. :|

Voimia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Voin kertoa, että epätietoisuus on läheisille kaikkein pahinta. Kun tietää, ettei kaikki ole kunnossa, mutta ei tiedä, mistä on kyse. Läheisilläni ei ole ollut vastaavaa kuin sinulla, mutta paljon muita ongelmia. :|

Voimia! :hug:

Olen niin samaa mieltä. Miksi ihmeessä moista peittelee jos lapsiakin. Lapset ihmettelevät miksi äiti nyt tuollainen. Anna aikaa valmistua pahimpaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Minkälaisia oireita sinulla on, huomaavatko lähimmäiset ne jossakin vaiheessa?

Kyllä varmasti ja osa on jo huomannut mun muuttuneen käytöksen. Niimpä en enään juuri pidä yhteyttä kavereihin vaan sulkeudun kotiin. Oireita on huonontuntu tasapaino, motoriikka, kuulo ja muisti. Aaltoileva paineen tunne päässä. Keskittymiskyky on tosi huono, enkä "tajua" uusia asioita. Välillä en kestä mitään ärsykkeitä, esim. ääniä.

Menieren tauti?

Yhteistyössä