Mä en jaksa enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jkl"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jkl"

Vieras
Nyt tuntuu, ettei vaan enää jaksa. Lapset ihan mahdottomia, miehet jättää yksi toisensa perään...mulle ei koskaan tapahdu mitään hyvää.
Mä en vaan jaksa yksin noita mun lapsia. Haluisin jakaa jonkun toisen aikuisen kanssa murheet noista.

Eikö lasten isästä ole mitään apua? jos ei isä oo kuvioissa niin oisko sun mahdollista vaikka talvilomalla mennä mummolaan täyshoitoon?
monesti se vaan menee niin että sun täytyy olla itses ja elämäntilanteesi kanssa tyytyväinen ennenku oot valmis sitä kumpaania hankkimaan. ei sitä pelastajaa mistään muualta löydy kuin sinusta itsestäsi. ja jos oot hakemassa pelastajaa niin väärän tyyppisiä ihmisiä keräät puolees.

[QUOTE="annika";25456058]Eikö lasten isästä ole mitään apua? jos ei isä oo kuvioissa niin oisko sun mahdollista vaikka talvilomalla mennä mummolaan täyshoitoon?
monesti se vaan menee niin että sun täytyy olla itses ja elämäntilanteesi kanssa tyytyväinen ennenku oot valmis sitä kumpaania hankkimaan. ei sitä pelastajaa mistään muualta löydy kuin sinusta itsestäsi. ja jos oot hakemassa pelastajaa niin väärän tyyppisiä ihmisiä keräät puolees.[/QUOTE]

lasten isä on kuollut. Mummulasta ei saa paljon apua.
Pelastajaa en oo tietoisesti ollut hakemassa, vaan tasaveroista kumppania. kyllä multakin tukea saa puolestaan.

Eikös näitä tukiperhe juttuja ole olemassa? Johon siis lapsi/lapset pääsee viettämään aikaa ja äiti saa olla itseksensä silloin tällöin. Katsoin jonkun ohjelman ja siinä olleet kaksi perhettä, siis nainen ja hänen lapsensa ja tukiperhe tulivat tosi hyvin juttuun. On se toki iso asia luottaa lapsensa vieraiden hoiviin, mutta joskus on pakko jos ei itse jaksa yksin.

Yhteistyössä