Mä en jaksa enää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonnalii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonnalii

Vieras
Tyttäreni neljä vee karjuu ja huutaa makkarissa eikä suostu nukkumaan. Tätä jatkunut puolisen tuntia. Pyysi että menen sinne, hetkeksi meninkin, alkoi taas huuto kun lähdin pois. Ei rauhoittunut nukkumaan kun olin siellä vaan alkoi pelleillä. Taas toi rääkyminen jatkuu ja ovea rämpätään. Mulla on hermot niin pinnassa ettei jaksa enää yhtään mitään...

oli jossain vaiheessa samanlaista. Erona oli, että huoneessa oli kaksi lasta, jotka vielä villitsivät toisiaan. Tein niin, että menin huoneeseen tuolille istumaan (läppärin kanssa tietty =) ). Jos lapset alkoivat kikatella ja riehua, niin sanoin että lähden heti pois jos eivät ole hiljaa ja päät tyynyssä, jos eivät hiljentyneet, niin menin oven taakse ja kuuntelin hetken huutoa, joka siitä seurasi. Kohta kurkkasin huoneeseen ja lupasin tulla takaisin, jos ovat ihan hiljaa ja päät tyynyssä. Sitten kun holjenivät menin takaisin istumaan, jos riekkuminen alkoi, uhkasin taas poistua jos eivät hiljene ja taas sama juttu. Jos eivät olleet hiljaa taas oven taakse ja kohta lupasin mennä takaisin heti kun ovat hiljaa. Pikkuhiljaa sitten osasivat hiljentyä ja nukahtaa heti kun siihen meni istuskelemaan. Malttiahan se kysyy, mutta niinhän lapsenkasvatus yleensäkin.

rauhoittuu huudoltaan nukahtamaan ihan itsekseen kun vaan jaksaa sellasen partiarallaa vartin lukea tai kertoa vanhoja juttuja..

ja jos ei ole valmiiksi tarpeeksi väsynyt niin ihan turha luullakkaan että se vartti riittäis..sen jälkeen on isille asiaa ja isoveikalle ja kissaa pitää silittää ja muuta puuhaa kunnes taas tulee äidin vuoro hiipiä sängyn reunalle vartiksi kertomaan mitä hurjia äiti on pienenä tehnyt..madon laittaminen ongen koukkuun on kuulema kauheen rohkeeta..

pienemmän 2.5v:n kanssa teen niin että menen *leikisti* nukkumaan..kun sängystä kuuluu tasainen tuhina hipsin vapaalle..

Yhteistyössä