Mä en jaksa,en kelpaa kenellekään enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma mikä ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma mikä ruma

Vieras
Olen nyt saanut ainakin 5:ltä tai 6:lta nettideitti tyypiltä pakit kun ovat kuvan nähneet,oikeesti mitä ne oikein ettii,jotain pitkäsääristä vaaleakutrista neitokaista vai?? mä olen tällänen lyhyt tummapää joten en kai mä sit kelpaa. Yhelle olisin kelvannut mut mä en sit kelpuuttanut sitä. Oikeesti,mä jäään ikuisiks ajoiks yksin! Joka kerta kun tulee pakit joko netissä tai tosi elämässä niin mun suuttumus exää kohtaan tulee takasin,sille kelpasin kunnes päätti toisin mutta kelpasin kuitenkin. Nyt en kelpaa kenellekään:( Mä en jaksa,tuntuu tosi pahalta!

Alkuperäinen kirjoittaja ruma mikä ruma;26561844:
Olen nyt saanut ainakin 5:ltä tai 6:lta nettideitti tyypiltä pakit kun ovat kuvan nähneet,oikeesti mitä ne oikein ettii,jotain pitkäsääristä vaaleakutrista neitokaista vai?? mä olen tällänen lyhyt tummapää joten en kai mä sit kelpaa. Yhelle olisin kelvannut mut mä en sit kelpuuttanut sitä. Oikeesti,mä jäään ikuisiks ajoiks yksin! Joka kerta kun tulee pakit joko netissä tai tosi elämässä niin mun suuttumus exää kohtaan tulee takasin,sille kelpasin kunnes päätti toisin mutta kelpasin kuitenkin. Nyt en kelpaa kenellekään:( Mä en jaksa,tuntuu tosi pahalta!

Syytät muita siitä mitä itse teet? Voi kyynel.

Ylipäätään en usko, että netistä kovin usein voi löytää fiksua ja tasapainoista seuraa.

Yritä ennemmin kulttuurin ja harrastusten parista; Laittaudu nätiksi, tunne olosi hyväksi, lähde ulos ja juttele avoimesti ihmisten kanssa! =)

En ole koskaan niin rumaa ihmistä nähnyt, ettei siksi kenellekään olisi kelvannut, joten et ole sinäkään.

Kyllä se älykkyys, huumorintaju ja ystävällisyys on ihmiselle valttikortti verrattuna netissä postattuun valokuvaan, joka ei kerro kohteestaan kyllä yhtään mitään.

Ihminenhän voi näyttää luonnossa ihan erilaiselta, kuin mitä valokuva näyttää.

Ylipäätään en usko, että netistä kovin usein voi löytää fiksua ja tasapainoista seuraa.

Yritä ennemmin kulttuurin ja harrastusten parista; Laittaudu nätiksi, tunne olosi hyväksi, lähde ulos ja juttele avoimesti ihmisten kanssa! =)

En ole koskaan niin rumaa ihmistä nähnyt, ettei siksi kenellekään olisi kelvannut, joten et ole sinäkään.

Kyllä se älykkyys, huumorintaju ja ystävällisyys on ihmiselle valttikortti verrattuna netissä postattuun valokuvaan, joka ei kerro kohteestaan kyllä yhtään mitään.

Ihminenhän voi näyttää luonnossa ihan erilaiselta, kuin mitä valokuva näyttää.

No muutaman kuukauden netissä olleena voin todeta ihan samaa ei sieltä löydy fiksuja ja tasapainoisia tyyppejä. No,tätä nettiin menoa täällä palsatallakin suositeltiin joten kokeilin ja nyt kokeilut on ilmeisesti kokeiltu.Tää on niin nähty.

Kyllä mä laitan itteeni nätiks ja silleen kun lähen ulos mutta toi juttelu ei oikeen onnistu ilman yhtä tai kahta siideriä olen sen verran ujo sit loppujen lopuks. Ja missä sitä nyt voi yht`äkkiä ruveta juttelee jonkun tuntemattoman kanssa.
Hymyilen toki ja onhan noi miehet hymyillyt ja katsoneetkin mua mutta siihen se sit jääkin. Yksikin tyyppi oikeen urakalla katteli mua ja kaikkea ja mä ihastuin siihen ja mitä miehellä oli oikeesti mielessä: seksi tietysti. Kyllä mä siihen kelpaan mut näyttäs olevan ainoa asia sit mihin kelpaan.

Kyllä nyt masentaa tää asia. Mielestäni olen ihan ok näkönen ja luonteeltani mukava ja lämminsydäminen mutta kumma kun ei kelpaa,no eihän noi asiat tietty netissä tuu ilmi.

missä niitä miehiä sitten voi tavata?? että mä inhoan tätä et täs iässä pitää taas aloittaa kaikki alusta kun elämä oli jo ihan kondiksessa ja suunnitelmat tehty. Mua itkettää...

En mä vaan tiiä. En sitä miksi ei kelpaa miehille. En sitä miksi netissä ei ole ketään fiksua. En sitä missä voisi miehiä tavata. Mäkin oon niin kamalan ujo et en todellakaan uskalla mitään alkaa juttelemaan. Mullekin miehet lopettaa kirjoittelun kun näkee kuvan. Mäkin olen turhautunut kun, mulle todellakin riittäisi sellainen satunnaisempi seura, mutta ei tunnu sitäkään löytyvän. En siis osaa auttaa. Mutta ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu.

Harva netistä mitään oikeaa löytää. Itsekkin aikoinaan koetin deittisivuilta kumppania löytää ja vientiä minulla kyllä oli (en ole pitkä säärinen blondi), mutta totesin monien treffien jälkeen että ei sieltä mitään löydä ja otin profiilin pois. Itsekin olin tuolloin jo yli 30-vuotias.

Sitten vaan ajattelin että rakennan elämäni ilman miestä ja lapsia ja kappas, törmäsin baarissa nykyiseen mieheeni. Lapsiakin on nyt kaksi :-) Älä menetä toivoa, netti ei ole oikea paikka miehen etsimiseen.

[QUOTE="vieras";26563463]En mä vaan tiiä. En sitä miksi ei kelpaa miehille. En sitä miksi netissä ei ole ketään fiksua. En sitä missä voisi miehiä tavata. Mäkin oon niin kamalan ujo et en todellakaan uskalla mitään alkaa juttelemaan. Mullekin miehet lopettaa kirjoittelun kun näkee kuvan. Mäkin olen turhautunut kun, mulle todellakin riittäisi sellainen satunnaisempi seura, mutta ei tunnu sitäkään löytyvän. En siis osaa auttaa. Mutta ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu.[/QUOTE]

Kyllä tuolla baarissa vientiä on mutta senhän nyt tietää miksi,joskus se on jopa tervetullutta mut ei niitä kehuja nyt niin tosissaan voi ottaa..vai voiko muka.Sen hetken ne tuntuu ihan hyviltä ne sanat mut seuraavana aamuna sit tajuaa taas et tuskin tarkotti oikeesti. Kyllä mulle pari vanhaa tuttua miespuolista sanonut et mun exä oli kyl ihan hullu kun jätti mut toisen takia et mitä sen miehen päässä on liikkunut. ja se lämmitti kyl,en tiedä sit olivatko miten tosissaan mut silti.
Elämäkin oli jo suunniteltu ja lapsiakin piti tänä vuonna alkaa koittamaan tulevaksi.

Kaupungillakin näkee ihania miehiä mut mitenkä niistä nyt ottaa selvää onko ne varattuja vai ei ja jos ei ole niin en mä saa mentyy juttusille ilman sitä yhtä lonkeroa tai siideriä. Tän kesän piti olla oikeen sinkkukesä josta jäis käteen muutakin kuin yhenyön jutut tai kesäkolli mut kiirus tässä tulee.

[QUOTE="heh";26563798]Elä nainen höpsi, eihän kesä oo viä ees alkanu! :)[/QUOTE]

No kyllä se nyt melkeen jo ohi on kun pian alkaa heinäkuu ja se menee niin nopiaa ja sit onkin jo elokuu ja kaupunki rupee hiljenee. Ei auta ku lähtee baanalle jo tulevana lauantaina.

Mitä se alkoholi avittaa siinä alkutilanteessa? En itse juo, joten kysymykseni ihan puhdasta uteliaisuutta.

Tääkin rumeliini löys oman kullan, joten siullakin on mahkuja! On miehiä, jotka katsovat pintaa syvemmälle!

Mitä se alkoholi avittaa siinä alkutilanteessa? En itse juo, joten kysymykseni ihan puhdasta uteliaisuutta.

Tääkin rumeliini löys oman kullan, joten siullakin on mahkuja! On miehiä, jotka katsovat pintaa syvemmälle!

No eikai se muuta auta kun et kielenkannat irtoo hiukan ja saa sen alkurohkeuden,riittää varmaan se puolikaskin siideri siihen asiaan. Parempi olis kai ilman mut ...tietenkin toi nyt tapahtuu sellasis tilanteis jossa sitä alkoa on,ei nyt jossain kaupassa tai pankissa tai lenkkipolulla tietenkään.
Olen jopa pyytänyt apua et joku esittelis mulle jotain kivoja tyyppejä mut kun kukaan ei tunne ketään.

Mulla on just samanlainen tunne. Tein deittiprofiilin nettiin, panostin tekstiin ja kuvakin on mukana. Mutta mitään ei vain tapahdu. Olen saanut viikon aikana tasan kolme viestiä, joista yksi kirjoitti että "valitettavasti et ole ihan sitä mitä etsin, en etsi ylipainoisten seuraa". :O Ensinnäkin mä en edes kirjoittanut tuolle yhtään mitään ja toiseksi mun paino on 70kg.
Toinen viestittelijä aloitti tyylillä "moi mitä kuuluu lähtisitkö treffeille" Päätin antaa mahiksen puutteellisesta kirjoitustaidosta huolimatta -ei ois kannattanut. Tyyppi alkoi ehdottelemaan treffejä hänen luonaan, johon vastasin että en ekoille treffeille lähde tuntemattomien miesten kotiin. Tyypin vastaveto oli sitten se, että no hän voi tulla mun luo. Vastasin siihenkin että ei onnistu. Tää ei tajunnut vaan jatkoi jankuttamistaan siitä, miten hänen luona on käynyt kymmeniä naisia ekoilla treffeillä eikä hän yhtäkään ole pannut väkisin. En lopulta enää vastannut mitään, mutta tyyppi pommitti mua samansisältöisillä jankutusviesteillä loppuillan.
Kolmas viestin lähettäjä oli kuvaton profiili, pyysin valokuvan jonka hän lähettikin. Kuvassa seisoo korkea vyötäröisiin farkkuihin puettu mies, joka oli tunkenut paidan housuihinsa sisään. Jalassa sellaiset vanhojen miesten kävelykengät.. taustalla joku hemmetin autonrähjä. Joo, kiitos ei.

Ja siinä kaikki.

:/

En tiedä millaiset naiset netin kautta löytää fiksua seuraa, mutta mulle sitä ei tunnu löytyvän. Pahan mielen tuolta vain saa eikä yhtään mitään muuta. :(

Mielestäni deittipalsta on tutustumispaikkana verrattavissa baariin: molemmissa miehet ovat vain vailla seksiä. Netinkin kautta voi tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. Parhaimpia paikkoja ovat erilaiset harrastus- tai järjestötoimintaan liittyvät suljetut keskustelupalstat, joissa paremmin pääsee tutustumaan suoraan toisen ajatuksiin ja asenteisiin. Itse tutustuin mieheeni yhteisen harrastuksen kautta. Eihän siinä alussa vielä arvannut toista tulevaksi puolisoksi vaan juteltiin vain ja joskus lähdettiin yhdessä lenkille tai oluelle.

Siispä suosittelen puolisoa kaipaaville aktiivista harrastus- ja järjestötoimintaa itseä kiinnostavan aiheen parissa, esimerkiksi liikunta, vapaaehtoistyö tai eläimiin liittyvä aktiviteetti. Koko Suomen laajuisessa harrastustoiminnassa on yleensä keskustelupalstakin, jossa voi vaihtaa ajatuksia muiden kanssa. Sitä kautta löytää fiksua seuraa koko maan laajuudelta.

Yhelle olisin kelvannut mut mä en sit kelpuuttanut sitä

Tässä on se todellinen ongelma, kuten 90% naisista. Naiset eivät yleensä ole pitkäsäärisiä kaunottaria, mutta vaatimuslista miesten suhteen onkin sitten hyvin pitkä.

Ongelma on siinä, että sinä kiinnostut nettitreffeillä niistä 6:sta miehestä (siellä on miehiä jotain 1000 tai yli), joista usea muukin nainen on kiinnostunut. Samalla et edes ota yhteyttä miehiin, jotka sulle kirjottelee tai joille voisit kirjoitella, koska "ei vaan tunnu siltä" tai miehen kuvat ei miellytä sinua.

Mä en yhtään sääli sua. En vaikka kuolisit yksin kahden kissan kanssa. Mutta mihin edes tarvitset parisuhdetta?

Mä oon löytänyt mun miehen netistä, myönnettäköön, että on arviolta nettitreffimies numero 257 :D Ja maailman ihanin mies onkin. Todellinen löytö :D

Eipä tuo miehen metsästäminen oo sen helpomaa "live-elämässä". Kyllä näitä normitapaamisiakin on takana varmaan saman verran ja eikä sieltäkään ketään löytynyt :D

Pointti siis se, että ei noin vähäisen määrän jäljiltä voi luovuttaa :D Josko se olisi helppoa niin tuskinpa kukaan kärsisi yksinäisyydestä :D

Oot fatassi?

Yksi neuvo: HANKI ITSETUNTO! Olit lyhyt tai pitkä, blondi tai tumma, et ikinä saa ketään, jos käyttäydy koko ajan kuin maasi myynyt ja ryvet surkeudessasi! Mitään yhtä ällöttävää en tiedä kuin itsesäälissä rypevät ihmiset. Oma naiseni on kaunis, mutten ole koskaan joutunut miettimään miten olen hänet saanut, vaikka itse olen ihan tavallisen näköinen, en ruma, mutten mikään juliarobertskaan. Tiesin mitä hain, näytin mitä halusin, ja tiesin koko ajan löytäväni ihmisen, joka vastaa toiveitani ja tiesin, että pystyn täyttämään hänen toiveensa. Ruikutus seis!

Kannattaa luoda kiinnostava profiili. Vaikket haluaisi mitään konkreettista itsestäsi kertoa (missä asut, syntymäaika jne) niin kannattaa kertoa asioita kuten horoskooppi, harrastuksia, musiikkimaku, sarjoja mistä pidät... Jotain liikuntaa lisäät sinne väen väkisin vaikka et harrastaisi sinällään mitään järkevää. Eli mitä tahansa missä oot koskaan liikkunut (laskettelu, rullaluistelu, luistelu, lenkkeily, hiihto jne.) Siitä ne näkee ettet oo leväperä. Tarkoitus on antaa kiinnostava KÄSITYS itsestäsi. Ei haittaa vaikka kaunistelisit asioita kunhan et suoranaisesti valehtele. Tärkeintä on saada ne kiinnostumaan sen verran että ne alkaa jutella sulle ja sen jälkeen tutustut kunnolla. Mieti, minkälaista naista miehet yleensä etsii. Ottamiaan kuvia ei koskaan kannata lisätä sellaisenaan, vaan rajata, muuttaa valkotasapainoa, kontrastia jne, tosin ei liikaa niitäkään. Jos olet pullukka, älä tunge kokovartalokuvia profiiliisi. Ota mallia suosituilta käyttäjiltä!
Jotkut ovat tylsiä netissä, mutta sellaiset ihmiset voivat olla superkiinnostavaa seuraa oikeassa elämässä. Joillekkin on vaikeaa ilmaista itseään tekstillä. Kiinnostavalta tyypiltä kannattaakin onkia puhelinnumero ja katsoa jos juttua irtoaisi sillä tavalla enemmän. o/

Kannattaa luoda kiinnostava profiili. Vaikket haluaisi mitään konkreettista itsestäsi kertoa (missä asut, syntymäaika jne) niin kannattaa kertoa asioita kuten horoskooppi, harrastuksia, musiikkimaku, sarjoja mistä pidät... Jotain liikuntaa lisäät sinne väen väkisin vaikka et harrastaisi sinällään mitään järkevää. Eli mitä tahansa missä oot koskaan liikkunut (laskettelu, rullaluistelu, luistelu, lenkkeily, hiihto jne.) Siitä ne näkee ettet oo leväperä. Tarkoitus on antaa kiinnostava KÄSITYS itsestäsi. Ei haittaa vaikka kaunistelisit asioita kunhan et suoranaisesti valehtele. Tärkeintä on saada ne kiinnostumaan sen verran että ne alkaa jutella sulle ja sen jälkeen tutustut kunnolla. Mieti, minkälaista naista miehet yleensä etsii. Ottamiaan kuvia ei koskaan kannata lisätä sellaisenaan, vaan rajata, muuttaa valkotasapainoa, kontrastia jne, tosin ei liikaa niitäkään. Jos olet pullukka, älä tunge kokovartalokuvia profiiliisi. Ota mallia suosituilta käyttäjiltä!
Jotkut ovat tylsiä netissä, mutta sellaiset ihmiset voivat olla superkiinnostavaa seuraa oikeassa elämässä. Joillekkin on vaikeaa ilmaista itseään tekstillä. Kiinnostavalta tyypiltä kannattaakin onkia puhelinnumero ja katsoa jos juttua irtoaisi sillä tavalla enemmän. o/

Yhteistyössä