Mä en ikinä tee ruokalistaa viikoksi ja osta kaikkia ruokia kerralla-säästän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Longchamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Longchamp

Jäsen
10.01.2009
930
1
16
Täällä aina kun joku antaa säästövinkkejä niin sanotaan että tee viikon ruokalista valmiiksi ja osta kaikki kerralla. Mä olen nimittäin säästänyt isot tukot rahaa kun käyn päivittäin kävellen kaupassa ( tässä tulee liikuntaa) ja katson mitä siellä kaupassa on tarjouksessa. Ainakin tuosta meidän lähi prismasta löytyy iso valikoima tuotteista -30%. Toisaalta on kiva siinä samalla suunnitella ja yllätyksiäkin tulee mitä tekee ruoaksi.

:p

Meillä on kauppa lähellä (150 metriä) ja etukäteen on ihan korkeintaan kolmen päivän ruuat kotona. En halua miettiä mitä tekee milloinkin mieli jo pitkälti etukäteen vaan suunnitella illan ruoan vaikka jopa parin tunnin varoitusajalla ja ostaa vain ne ruokatarpeet mitä juuri silloin tietää tarvitsevansa. Jos ostan noita jättimääriä kerralla, niin paljon enemmän menee roskiin kuin muuten menisi (ehtii huonontua tai sitten ei olekaan käyttöä).

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä olen nimittäin säästänyt isot tukot rahaa kun käyn päivittäin kävellen kaupassa ( tässä tulee liikuntaa) ja katson mitä siellä kaupassa on tarjouksessa.
no sehän on kiva. meillä on 20km kauppaan joten ei taatusti tulis säästöä jos kävis useammin kuin 1xvko

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä olen nimittäin säästänyt isot tukot rahaa kun käyn päivittäin kävellen kaupassa ( tässä tulee liikuntaa) ja katson mitä siellä kaupassa on tarjouksessa.
no sehän on kiva. meillä on 20km kauppaan joten ei taatusti tulis säästöä jos kävis useammin kuin 1xvko

Ei se mun vika ole :whistle: