Mä en ihan oikeasti kestä tuota miestä!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Siis voi halavattu tuota miun ukkelia taas. Oon sille sanonut useampaan otteeseen, että mun on pakko panna itseni taas kuriin syömisten suhteen, ja tiukka linja alkoi tasan tänään.

Nyt tuo on tunnin aikana käynyt kysymässä, otanko
1. lämpimiä voileipiä
2. mokkapaloja
3. tortillasipsejä

No en ota en, mä olen jo iltapalani syönyt. Onko pakko kiduttaa ihmistä tällä tavalla?! Kesäaikaan ratkaisin asian lähtemällä lenkille, mutta just nyt se ei tunnu houkuttelevalta ajatukselta, kun olen flunssasta toipumassa - ja muutenkin...

AAAARGH!

[QUOTE="zxz";22170089]Voisanovagan, kaikenlaisia miehia maa paallaan kantaakin.Saateri soi ,paa se kiertoon.[/QUOTE]

No en. Saa syödä itse herkkunsa, kunhan ei tuu mulle niitä tuputtamaan! Nimimerkillä Hirveä himo - syömiseen!

:D argh.. juu ei olisi kivaa tuollainen.
Vaikka oikeastaanhan sinun pitäisi olla iloinen siitä, että miehesi on niin huomaavainen, että kysyy ottaisitko sinäkin. On sellaisiakin miehiä, jotka syövät herkut itse ja ahmittuaan sipsinsä ja mokkapalansa kysyvät muruset suupielessä- ai oisiks säki ottanu?

Onks mun mies siellä vai?
Kun päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja sovittiin että iltaherkuttelu loppi niin ukko kanto pakastimen täyteen jäätelöä ja yrttivoipatonkeja. Eihän ne oo herkkuja... :whistle:

mun siippa oli samanlainen kun elämäntaparemontin aloitin, sanoi kyllä ihan suoraan että pelkäsi mun laihtuvan liikaa :D

nyt kyllä kannustaa ja on tukena tässä tasapainovaiheessa :heart: en mä sitten tainnut muuttua liikaa, en ainakaan negatiivisessa mielessä.

tsemppiä Riepu!

Mun mies on samanlainen. Hyvähän sen on, kun ei liho vaikka söis koko ajan jotain herkkuja. Ja sitten se ihmettelee miksi mä en voi yhtä pientä pzzaa syödä, koska en kuulemma edes ole lihonut yhtään siitä kun aikoinaan tavattiin :O. No en joo, mitä nyt 15kg....

Mun mies on samanlainen. Hyvähän sen on, kun ei liho vaikka söis koko ajan jotain herkkuja. Ja sitten se ihmettelee miksi mä en voi yhtä pientä pzzaa syödä, koska en kuulemma edes ole lihonut yhtään siitä kun aikoinaan tavattiin :O. No en joo, mitä nyt 15kg....

Mut eiks oo ihanaa, ettei se huomaa sitä? Oot ihan yhtä ihana sen silmissä, olitpa 15 kiloa laihempi tai lihavampi :).

Yhteistyössä