Mä en halua voittaa lotossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olenkohan ainoa joka ajattelee näin? Minusta olis ikävää voittaa lotossa koska en tarvitse niin paljon rahaa mihinkään. On kiva ansaita omat rahansa ja säästämällä päästä tavoitteisiinsa. Tästä syystä en lottoa koskaan.

Mä mietin tota ihan samaa eilen. Sanoin miehellenikin, että ois kiva voittaa 200 000e sitten olis velaton ja siinä se. Enempää en tarttis. Elämästä meni maku, sais kaiken mitä haluaa, tuskin enää osais iloita kovinkaan pienistä asioista.. :(

Niin, nykyihmiset on niin itsekkäitä, ettei niille tule mieleenkään, että rahaa voi antaa myös tarvitseville. Mutta tottakai kaikki pidetään itsellä, vaikkei tarvitsisikaan. Mutta älä suotta lottoa, en lottoa minäkään. Mitä järkeä siinä on, sehän on kallista?!

Alkuperäinen kirjoittaja Mie80:
Mä mietin tota ihan samaa eilen. Sanoin miehellenikin, että ois kiva voittaa 200 000e sitten olis velaton ja siinä se. Enempää en tarttis. Elämästä meni maku, sais kaiken mitä haluaa, tuskin enää osais iloita kovinkaan pienistä asioista.. :(

Näin juuri. Haluan opettaa lapsillenikin että jos haluaa jotain, sen eteen on tehtävä työtä.

Musta olis kiva voittaa sen verta, että maksais omat lainat, vanhempien ja siskojen lainat ym. tarpeet ja sitten jäisi vielä säästöön =)
Jos sellanen onni sattuis kohdalle, haluaisin auttaa myös lähimmäisiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näin juuri. Haluan opettaa lapsillenikin että jos haluaa jotain, sen eteen on tehtävä työtä.

Kukaan ei pakota luopumaan työpaikastaan vaikka lotossa voittaisikin.
Ja tuossa eilen mietin, kun lottotuloksia tarkistin, että enpä silti antaisi lapselleni kaikkea valmiina vaikka paljon voittaisinkin.

Just meinasin kirjoittaakin että älä sitten lottoa. En minäkään koskaan lottoa vaikka toki haluisin vaikka heti jättipotin. Minulla on jo vakaat sunitelmat sellaisen varalle. Lahjoitaisin joka ikiselle Suomen lastenklinikalle ison summan rahaa. itselleni en tarvitsisi"paljoa", sen verran että saisin lapset hoitaa kotona kouluikään asti.

Yhteistyössä