Mä en halua tällaista avioliittoa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lopettaa valittamisen täällä. aikuinen (?) ihminen tekee jotain, jos asiat on pielessä, eikä valita. itse olet miehen valinnut, joten älä anna itsestäni näin huonoa kuvaa koko ajan täällä.

asiasta TUON enempää tietämättä on hiukan vaikeaa ottaa kantaa. Mutta sanotaan nyt, että jos hän tekee tuota jatkuvasti ja käy muutenkin aina ilman sua riennoillaan niin ehkä olisi TEIDÄN kahden palaverin pitämisen paikka. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en voi lopettaa valittamista koska saahan täällä muutkin valittaa miksi en minä saisi?

mitä luulet valittamisen oikeasti auttavan? parantaako se tilannetta jotenkin? en usko. vain tekemällä muutoksia, asiat muuttuvat. mutta, jos et tahdo asioiden muuttuvan, niin valittaminen on sun juttu sitten. en tykkää ollenkaan muistakaan valittajista.

en voi lopettaa valittamista koska saahan täällä muutkin valittaa miksi en minä saisi?

eikä se mun mielestäni ole mitään valittamista, vaan haluat tukea ja keskustelua sulle mielipahaa aiheuttavasta asiasta.

Luullakseni juuri sitä varten(kin) nämä palstat ovat olemassa :)

Kuten jo kirjoitin tuossa nimimerkillä "tasapain......" niin kyllä minä ymmärrän miten pahalta susta tuntuu. Tunnet tietenkin itsesi ulkopuoliseksi, koska miehesi viettää mieluummin aikaa työkavereiden kuin sun kanssasi.

Oletko kertonut miehellesi, ihan rauhallisesti, että susta tuntuu pahalta ?

Tietenkin olen kertonut,olen myös pyytänyt että hoitaisi meidän lasta että saisin joskus mennä ulos yksin,mutta kun se ei käy.Ei halua hoitaa lastaan eikä päästä mua yhtään minnekkään joka ainoan reissun joudun raportoimaan.

Tietenkin olen kertonut,olen myös pyytänyt että hoitaisi meidän lasta että saisin joskus mennä ulos yksin,mutta kun se ei käy.Ei halua hoitaa lastaan eikä päästä mua yhtään minnekkään joka ainoan reissun joudun raportoimaan.

vaan otat ja lähdet kun miehesi on kotona. Ei hän voi sua, aikuista ihmistä, määräillä !

Jos lapsi on este sinun omille menoillesi, hommaa välillä joku muu lastenhoitaja.Kaveri,mummit,kummit ym. Ja mene tuulettumaan. En tarkoita mitään baarikierrosta välttämättä, vaan vaikka kaupungille shoppaan, kahville, syömään, käveleen luontoon..ihan mitä vaan. Kun alat tekemään itse, sinulle tärkeitä ja rentouttavia asioita ilman miestä ja lasta, niin kummasti se vitutus alkaa häipyä. Itsesäälissä rypeminen ei tuota tulosta!!! Usko mua, koettu on! Elämä alkaa hymyileen kun annat itsellesi aikaa.

Kuulostaa erittäin mustasukkaiselta mieheltä. Voithan koittaa sitten vasta-iskua ja kieltää miestä menemästä, kuten hänkin kieltää sua. Ja kerrot sit et eikö hän näe mitä sinulle tekee ja sinulta vaatii.

No joo mieheni ei anna mun hommata lapselle hoitajaa joskus mummo katsoo lasta jos olen esim.kampaajalla muuten ei anna hommata hoitajaa.Mielelläni menisin baareihinkin joskus mutta ette tajua että se on ehkä joku narsisti tms.määräilee mua ja mä saan olla vain kotona.

Sun miehes on sairas, oikeesti. Eihän se voi mitenkään estää sua hommaamasta hoitajaa. Kun mies on töissä, soitat mummon hoitamaan ja menet menoihisi. Sit kun tulet kotiin, kerrot vain tyynen rauhallisesti missä olit. Sun miehen täytyy tottua siihen että sullakin on oma elämä. Ei se muuten koskaan muutu. Aluksi miestäsi varmasti sattuu, mutta uskon että hän jossain vaiheessa tajuaa että ei voi sinua kahlita kotiin. Tsemppiä!

Olen kyllä miettinyt että lähden vappuna 2 tunnix ravintolaan.Saa ihan itse pärjätä.Tiedän ettei kotia takas ole tulemista mutta mä olen jo niin väsynyt tähän kaikkeen etten välitä vaikka joutuisin lähtemään pois.

Olen mutta kun en halua alkaa yh-äidiksi niin se pitää mut tässä.

Hyvä nainen, sinähän olet jo. paitsi että jos asuisitte lapsen kanssa kaksin, ei tarvitsisi katsella sitä hapanta kärsää. Yhtä paljon omaa aikaa sulla olis kumminkin - ja lupa hankkia hoitaja kun siltä tuntuu.

Miten niin ei hoida lasta? Otat ja lähdet, eiköhän hoida sitten. Älä ota kuuleviin korviis ettei muka hoitais, sullakin on oikeus mennä, älä suostu kynnysmatoksi.

Mutta ei näin ole joka ilta yleensä hän sentään on kotona ja auttaa jonkin verran lapsen kanssa vaikkei syötä tai vaihda vaippoja yms.musta vaan ei ole vastuuseen lapsesta yksin siksi en voi yh.ksi alkaa.

Yhteistyössä