V
vituttaa
Vieras
Mieheni olisi jo päässyt palaverista kotio niin ei kun jäi sinne klo 19 asti ryyppäämään ja minä en ikinä pääse mihinkään.Kannattasko erota?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en voi lopettaa valittamista koska saahan täällä muutkin valittaa miksi en minä saisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en voi lopettaa valittamista koska saahan täällä muutkin valittaa miksi en minä saisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tietenkin olen kertonut,olen myös pyytänyt että hoitaisi meidän lasta että saisin joskus mennä ulos yksin,mutta kun se ei käy.Ei halua hoitaa lastaan eikä päästä mua yhtään minnekkään joka ainoan reissun joudun raportoimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tietenkin olen kertonut,olen myös pyytänyt että hoitaisi meidän lasta että saisin joskus mennä ulos yksin,mutta kun se ei käy.Ei halua hoitaa lastaan eikä päästä mua yhtään minnekkään joka ainoan reissun joudun raportoimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen mutta kun en halua alkaa yh-äidiksi niin se pitää mut tässä.