Mä en halua kirjoittaa mustana koska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.

:kieh: Siitäkös tämä mun päänsärky johtuukin kun muut voip nähä mitä ja minne oon kirjottanu... :o
Äkkiä pitää kirjautua ulos :xmas: joskos tää sitten tästä..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.

eihän sitä tältä palstalta näe kuin tämän palstan, tai siis joku muu palstalainen ei omalta koneeltaan näe. toki kotona, jos toinen haluaa urkkia, niin näkee sivuhistorian jos sitä ei ole poistettu, mutta en minä ole tarpeelliseksi kokenut sivuhistoriaa poistaa. En ilmeisesti ainakaan omasta mielestäni käy missään "kielletyillä" sivuilla

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

eihän sitä tältä palstalta näe kuin tämän palstan, tai siis joku muu palstalainen ei omalta koneeltaan näe. toki kotona, jos toinen haluaa urkkia, niin näkee sivuhistorian jos sitä ei ole poistettu, mutta en minä ole tarpeelliseksi kokenut sivuhistoriaa poistaa. En ilmeisesti ainakaan omasta mielestäni käy missään "kielletyillä" sivuilla

taisit ymmärtää 40plus väärin

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

taisit ymmärtää 40plus väärin

kenties vaikka tahallani :laugh: En välttämättä ihan niin tyhmä kuitenkaan.
Mutta kuitenkin mitä se haittaa jos joku näkee vaikka mitä muuta ja mihin muuhun ketjuun olen kirjoittanut. Ei minua ainakaan. kaikki mitä kirjoitan nikillä on sellaista että voin kirjoittaa ja ne kirjoitukset voi huoletta yhdistää toisiinsa.
minä ainakin tykkään hakea oman profiilini kautta ne ketjut joissa olen ollut osallisena ja kurkata vaikka onko miten niitä jatkettu. mutta tuo oli vain minun mielipiteeni koskien vain minua itseäni.
Ja piruuttani tuon jatkon heitin kun onhan niitä jotka naukuu että mies vakoilee tai itse vakoilevat missä mies on koneella seikkaillut.

Yhteistyössä