H
harmaa
Vieras
Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.
eihän sitä tältä palstalta näe kuin tämän palstan, tai siis joku muu palstalainen ei omalta koneeltaan näe. toki kotona, jos toinen haluaa urkkia, niin näkee sivuhistorian jos sitä ei ole poistettu, mutta en minä ole tarpeelliseksi kokenut sivuhistoriaa poistaa. En ilmeisesti ainakaan omasta mielestäni käy missään "kielletyillä" sivuilla
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Accra piti heti käydä tsekkaamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Accra piti heti käydä tsekkaamassa![]()
löytykö jotain järisyttävää tietoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Accra piti heti käydä tsekkaamassa![]()
löytykö jotain järisyttävää tietoa
![]()
No kyl mä tästä järkytyksestäni viellä kunnon terapialla selviän (ehkä) :0
Alkuperäinen kirjoittaja erittäin harmaa:Voin myöntää, mä oon mustana paljon "fiksumpi" kuin harmaana. Auon paljon enemmän päätäni harmaana. Että sellaset on kulissit.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Se on ahdistavaa,että muut voi kattella koska oon kirjautunut ja missä oon seikkaillut. Miksi niitten pitää olla esillä. Oon kyllä kirjautunut ja käytän nikkiä silloin kun on pakko.
eihän sitä tältä palstalta näe kuin tämän palstan, tai siis joku muu palstalainen ei omalta koneeltaan näe. toki kotona, jos toinen haluaa urkkia, niin näkee sivuhistorian jos sitä ei ole poistettu, mutta en minä ole tarpeelliseksi kokenut sivuhistoriaa poistaa. En ilmeisesti ainakaan omasta mielestäni käy missään "kielletyillä" sivuilla
taisit ymmärtää 40plus väärin