mä en halua enää harrastaa seksiä mieheni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssshhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssshhh

Vieras
vaikka mä rakastan miestäni ja tunnen seksuaalista vetoa häneen... en vaan usko että mies rakastaa minua tai tuntee vetoa minuun sillä tavalla... ei vaan kukaan voi.. mä olen niin käsittämättömän epäseksikäs ihminen... satunpa taas vaihteeks vilkaisemaan alapäätäni peilillä ja voi hyi karmeus... onneksi makkarissa on sen verran hämärää ettei tuota värkkiäni kunnolla näe.. olis varmaan mies oksentanut siinä vaiheessa... eikä muissakaan osissa oo paljon kehumista... tissit suipot eriparit mega kokoiset nännipihat.. nää oliki vissiin ihan oikeesti jotenkin epänormaalit... raskaus arpia... vaikka olen normaalipainoinen olen silti jotenkin sellaisen ällöttävän löysän ja pehmeän näköinen... ennen mulla oli nätti ja kapea vyötärö... minne mun vyötärö on kadonnut? oon ihan tasapaksu... oon masentunut täysin... :( jos se sanoo nauttivansa se on valhetta.. eihän kukaan halua ketään loukata sellaisilla asioilla.. varmana se sulkee silmänsä ja ajattelee jotakin muuta/toista kun panee mua.. :/

Ulkonäkö on asenne, hyvä nainen! Pää pystyyn.
Tiedätkös, että on olemassa eroottisiin hetkiin tarkoitettuja asusteita, joilla saa hyvin peitettyä kohdat joista ei pidä.
Korseteilla saa muokattua vyötäröä esiin, ja samalla se "lytistää" sen vauvasta jääneen pehmeyden vatsasta.
Sitten siihen ala-osaksi vaikka joku äärimmäisen lyhyt hamonen, ja stay upit.
Tai babydoll-mallisia asuja, joissa on ihan kupit. Ei tarvitse tissejä esitellä, ja jälleen vatsa peittyy.
Vähän meikkiä, ja tukkaa kuosiin.
Pari siideriä pohjalle, ja johan irtoo.

Mä en kyllä usko, että siun mies ei nauttis siusta. Se on siun pään välissä.
Muista, että jokainen meistä on kaunis tavallaan sekä haluttavakin. Asenne ratkaisee, näytä elämellinen puolesi:D

Luotatko sä sun miehees?

Kenenkään naisen värkki ei kuule ole erityisen kaunis. Semmonen röllykkä vaan. Ja kummasti ne pimpit silti miehiä kiihottaa. :D Usko nyt vaan miestäsi, jos hän sanoo sinua kauniiksi ja että hän nauttii.

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;27045076:
Luotatko sä sun miehees?

Kenenkään naisen värkki ei kuule ole erityisen kaunis. Semmonen röllykkä vaan. Ja kummasti ne pimpit silti miehiä kiihottaa. :D Usko nyt vaan miestäsi, jos hän sanoo sinua kauniiksi ja että hän nauttii.
Ei se viina maullaan, eikä pi*lu ulkonäöllään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;27045076:
Luotatko sä sun miehees?

joissaki asioissa luotan joissakin en... no omasta mielestäni oma värkkini oli suht hyvä ennen kun sain pari lasta... sen jälkeen se onkin ollut hirveä.. :/

Noniin, ja mietipä miten moni muu nainen on synnyttänyt niitä muksuja. Eli et todellakaan ole ainoa nainen, jonka värkki on runnottu synnytyksessä.

Nyt kuule pää pystyyn vaan! Lähde vaikka huomenna ostoksille ja osta itselles jotain kivoja vaatteita, mitkä päällä tulee semmonen fiilis et "wau, mikä hottisbeibe mä oon!". Sit aattelet, et "vitsi, sama tyyppihän mä oon ilman näitä vaatteitakin" ja sit hyökkäät miehes kimppuun ja harrastatte sitä eläimellistä seksiä, mistä joku jo puhuikin. ;)

Höpö, höpö. Kyllä sun miehes sua kauniina, seksikkäänä ja ihanana pitää. :)
Tietäisitpä kuinka ruma hirviö mä oon, ja maailman epäseksikkäin olento. :( Mua ei kukaan mies ikinä halua, ei edes naisena pidä eikä todellakaan tunne minkäänlaista vetoa muhun ikinä.. :'(

Hei, kellään, oikeesti ei kellään ole niin ruma kroppa kuin mulla, ylipainoa ja raskausarpia vaikka mulle jakaa. Silti ei tarvitse kuin ukkoa vilkaista sillä silmällä, niin johan alkavat vällyt heilumaan. Mies kun rakastaa mua, ihan niin kuin sun miehes sua!

[QUOTE="Just just";27045393]Hei, kellään, oikeesti ei kellään ole niin ruma kroppa kuin mulla, ylipainoa ja raskausarpia vaikka mulle jakaa. Silti ei tarvitse kuin ukkoa vilkaista sillä silmällä, niin johan alkavat vällyt heilumaan. Mies kun rakastaa mua, ihan niin kuin sun miehes sua![/QUOTE]

Mulla on oikeasti vielä rumempi ja kauheampi kroppa kun sulla..

Valitettavasti tolla itseinhoisella valituksella saat vaan mieheskin uskomaan sua. Pää pystyyn ja unohdat tollaset, on elämäkin huomattavasti helpompaa :)

Ja muista että on niitäkin, joilla oikeasti on turmeltunut ulkonäkö.

ruman alapään, raskausarvet sun muut löllömahan voisin vielä jotenkin oppia hyväksymään.. mutta nämä rinnat... olen jo teini ikäisestä asti tiennyt että ne on jotenkin epänormaalit... ja niinhän ne onkin.. tubulaariset rinnat ihan lääkärin toteamanakin... niitä on hemmetin vaikea hyväksyä.. koska tunnen itseni niiden takia ihan suoraan sanottuna vammaikseksi..

ja ei mun mies ole mua koskaan kauniiksi sanonut ei edes sanonut rakastavansa koskaan vaikka 6v yhdessä oltu.. joskus alku aikoina saattoi kehua uutta kampausta tai uutta paitaa mutta ei mitään muuta...

ruman alapään, raskausarvet sun muut löllömahan voisin vielä jotenkin oppia hyväksymään.. mutta nämä rinnat... olen jo teini ikäisestä asti tiennyt että ne on jotenkin epänormaalit... ja niinhän ne onkin.. tubulaariset rinnat ihan lääkärin toteamanakin... niitä on hemmetin vaikea hyväksyä.. koska tunnen itseni niiden takia ihan suoraan sanottuna vammaikseksi..

ja ei mun mies ole mua koskaan kauniiksi sanonut ei edes sanonut rakastavansa koskaan vaikka 6v yhdessä oltu.. joskus alku aikoina saattoi kehua uutta kampausta tai uutta paitaa mutta ei mitään muuta...

Eiks tubulaariset rinnat saa korjattua julkisella puolella kela-korvauksella..?

Miks sä olet miehen kanssa, joka ei kehu sua eikä kerro rakastavansa?

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27054012:

Saahan ne korjattua.. Minä vaan olen niin leikkaus,veri,kipu,sairaala kammoinen ihminen että sellainen asia ei olis ollenkaan realistinen että mä menisin ne korjauttamaan.

Täytyy sanoa että mä en enää tiedä miksi olen sen kanssa...

nehän saa korjautettua julkisella puolen, harkitte oikeasti. se että vellot itse säälissä ja ratkasu on kuitenki olemassa :) mulla on kans ja jonossa ollaan :wave: mulla ei ole imetys onnistunu, maito ei noussu no mihis nouse ku koko tissiä ei periaatteessa ole. mies vastustaa leikakusta mutta menen silti.

ohan se iso leikkaus ja riskejä jo pelkästäänku nukutettaan. mutta luotan siihen että kaikki menne hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27054012:

Mistä se puuttuva rintakudos muka sinne sadaan?

Siirretään vatsasta??

Yhteistyössä