Mä en enää pääse kyläilemään mun veljelle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepujee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepujee

Vieras
Taustaa tässä;Veljellä kolme lasta ja sen vaimo hoitaa niitä kotona.Lapset on jo 8v,6v,4v.
Rahasta kauhea pula ja vaimo nalkuttaa miehelle,et sen pitäis ottaa toinen työ,siis säännöllinen iltatyö.
Nyt veli tekee päivätyötä,helkkaristi ylitöitä ja ajaa viikonloput taksia.

Ei kelpaa veljen vaimolle,ei!Kaiken pitää olla hienoa,kaiken pitää olla uutta,kaikkea täytyy saada lisää ja melkein koko ajan.

Mä kysyin veljeltä,miksei sen eukko hilaa takapuoltaan töihin?Voishan sekin osallistua rahan ansaitsemiseen?

Veli kertoi vaimolle ja mä sain BANNIN...Sii,en enää ole niille tervetullut

No ihan oikein ainakin oli, kun asiasta veljellesi mainitsit! Vaimo voisi kyllä mennä töihin, jos lapsetkin jo noin isoja.

Ehkä velikin joskus herää, vaikka nyt sun herätykseesi ei herännytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
ehkä sun veljen pitää tulla sielt tossun alta pois.
en tarkoita nyt pahalla, mut vähän vastaan vois laittaa.. mikäli ees haluaa?

Mun veli on ihan NEITI!!Ei se mitään uskalla sanoaa ja haluaa vaan miellyttää vaimoaan,kun se on niiiinnn ihana ja veli niin rakastunu

Mistä sä nää tiedot olet siis saanut? Veljeltäsi vai omia päätelmiä? :) Mä suhtaudun näihin vähän varauksella, koska oman mieheni sisko valehtelee musta minkä ennättää kavereilleen yms, mä olen sen tarinoiden mukaan kaiken pahan alku ja juuri.. Hänen mukaansa mieheni kärsii hirveästi jne :D Jännä juttu miten me ollaan kuitenkin ihan onnellisia..

Mistä sä nää tiedot olet siis saanut? Veljeltäsi vai omia päätelmiä? :) Mä suhtaudun näihin vähän varauksella, koska oman mieheni sisko valehtelee musta minkä ennättää kavereilleen yms, mä olen sen tarinoiden mukaan kaiken pahan alku ja juuri.. Hänen mukaansa mieheni kärsii hirveästi jne :D Jännä juttu miten me ollaan kuitenkin ihan onnellisia..

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:

Ensinnäkin,mun veli on aina töissä ja todella uupunut.Sen vaimo ei muusta puhukkaan kuin jonkun asian ostamisesta tai hankkimisesta.On joskus ollut töihin menosta puhetta,mutta vaimo silloin itse sanoi,ettei mene töihin kun hoitaa lapset kotona ja hoitaa kodin.On vanhanaikanen siinä asiassa,eli mies tuo pötyä pöytään yms....
Veli puhuu selän takana,kuinka asiaa auttais kun olis kahden työtulot perheessä,muttei pokkaa löydy sanoa niitä juttuja ääneen vaimolleen

Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:
Taustaa tässä;Veljellä kolme lasta ja sen vaimo hoitaa niitä kotona.Lapset on jo 8v,6v,4v.
Rahasta kauhea pula ja vaimo nalkuttaa miehelle,et sen pitäis ottaa toinen työ,siis säännöllinen iltatyö.

Ei kelpaa veljen vaimolle,ei!Kaiken pitää olla hienoa,kaiken pitää olla uutta,kaikkea täytyy saada lisää ja melkein koko ajan.

Mä kysyin veljeltä,miksei sen eukko hilaa takapuoltaan töihin?Voishan sekin osallistua rahan ansaitsemiseen?

sain BANNIN...Sii,en enää ole niille tervetullut

No mitäs pistit nokkasi tympeällä tyylillä toisten asioihin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Kai sitä nyt veljestään saa olla huolissaan ennen kuin ajaa itsensä töillä ihan piippuun :o !

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Olis täytyny pitää suuri suu kiinni.Eihän se asia oikeesti ees mulle kuulu

Alkuperäinen kirjoittaja Oma moka:
Pakkoko sitä on ilmaista asia niin että hiilaa takapuoli töihin... Olisin minäkin vastannut että hiilaa itse takapuoli ulos.

Oikeassa olet,mä olen vaan tällänen sanontojen käyttäjä aina ollut ilman sen "pahempaa" tarkotusta

On se kyllä ikävää jos on noin isot näkemyserot elämästä (mies töissä-vaimo kotona vs. molemmat töissä). Veljesi teki kyllä väärin kun kertoi sanasi vaimolleen, vaikka olisi voinut sanoa että "mielestäni sinunkin pitäisi mennä töihin jos haluat uutta sitä ja tätä..".

Olet tietysti huolissasi veljestäsi, mutta muista että et voi elää veljesi elämää, hän tekee itse omat ratkaisunsa. Ja jos hän kerta rakastaa vaimoaan niin ei vaimo ihan hirviö voi olla, eikö? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oma moka:
Pakkoko sitä on ilmaista asia niin että hiilaa takapuoli töihin... Olisin minäkin vastannut että hiilaa itse takapuoli ulos.

Oikeassa olet,mä olen vaan tällänen sanontojen käyttäjä aina ollut ilman sen "pahempaa" tarkotusta

Mutta kaikki ei ymmärrä sitä ja jos loukkaantuu niin selvähän se tulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Yap:
Jos veljesi on umpirakastunut, niin ei sillä voi olla asiat kovin huonosti?

Silti tuntuu hassulta että tollasesta kommentista pääsis banniin ilman muita taustoja???

Ei sillä muuten varmaan huonosti olekkaan,mutta se tappaa itsensä työllä kun muija shoppaa,shoppaa....Käsi ojossa vaatii rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
On se kyllä ikävää jos on noin isot näkemyserot elämästä (mies töissä-vaimo kotona vs. molemmat töissä). Veljesi teki kyllä väärin kun kertoi sanasi vaimolleen, vaikka olisi voinut sanoa että "mielestäni sinunkin pitäisi mennä töihin jos haluat uutta sitä ja tätä..".

Olet tietysti huolissasi veljestäsi, mutta muista että et voi elää veljesi elämää, hän tekee itse omat ratkaisunsa. Ja jos hän kerta rakastaa vaimoaan niin ei vaimo ihan hirviö voi olla, eikö? :)

Ei tässä hierrä muu kuin se,että toinen tappaa itsensä työllä rahoittaakseen toisen shoppailun.
Ja,ei siis kuulu mulle,mutta vaimolle herkkä kohta toi työasia.

Veljen vissiin helpompi sanoa,et mä sanoin siitä työhommasta ja se varmaan toivoo samalla,et niin tapahtuis

Tuli vaan sellanen olo että ei veljesi taida edes viihtyä kotona kun on koko ajan töissä. Jos ois umpirakastunut niin kait se halusi viettää aikaa vaimonsa kanssa.
Ja vaimo tarviis varmaan miestä kotonakin, eikä aina töissä. Jos sille on ainoa nautinto saada sitten uutta kamaa kun ei oo miehestä mitään iloa iltoihin.
Jostain se nautintovajekin pitää täyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja alma:
Tuli vaan sellanen olo että ei veljesi taida edes viihtyä kotona kun on koko ajan töissä. Jos ois umpirakastunut niin kait se halusi viettää aikaa vaimonsa kanssa.
Ja vaimo tarviis varmaan miestä kotonakin, eikä aina töissä. Jos sille on ainoa nautinto saada sitten uutta kamaa kun ei oo miehestä mitään iloa iltoihin.
Jostain se nautintovajekin pitää täyttää.

Kait niikin voi olla,mutta taloudelliset syyt on tosi painavat

Yhteistyössä