mä en enää kestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
puolison ex soittaa ja lähettää rakkausviestejä vaikka hän ei kuuluu enää mun puolison elämään.... en jaksaa enää... naru kauniin kaulan ympäri ja loppuu kituminen...

Ei tuo varmastikaan kivaa ole, mutta miksi ihmeessä otat siitä moiset paineet? Jos kyse ei ole muista kuin viesteistä ja puheluista, niin eikä liittymän vaihdolla ja numeron salaamisella pääsisi tuosta ongelmasta eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Ei tuo varmastikaan kivaa ole, mutta miksi ihmeessä otat siitä moiset paineet? Jos kyse ei ole muista kuin viesteistä ja puheluista, niin eikä liittymän vaihdolla ja numeron salaamisella pääsisi tuosta ongelmasta eroon?

Sama tuli mieleen.

Yritä ajattella positiivisesti, parempi noin päin kun että sun puoliso lähettelisi viestejä exälleen.. Rasittavaa varmasti! Onko sun puoliso topakasti sanonut että viestien täytyy loppua? Jos ei muu auta niin puhelinnumero vaihtoon!

Alkuperäinen kirjoittaja kummankaulaan:
ni kumman kauniiseen kaulaan se naru, sun vai exän?
Exät voi olla tolloja, ehkä just siks ne on EXiä.

mun kaulaan tottakai. yhteydenpito on niillä aika tiivis. jos mä sanoin että ei oikein kuuluu olla niin hyvä kaveri exäs kans niin sain haisevan vastauksen että ei mun takia ei tarvi hyviä ystäviä pois potkia...
mä olen aina kakkonen...

Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:
Kyllä se loppuu aikanaan, kunhan miehesi ei reagoi niihin, jättää vastaamatta puheluihin ja viesteihin. Mutta tietenkin vain siinä tapauksessa jos ei yhteisiä lapsia (miehellä ja exällä ) ja asiat ei koske lapsia.

asiat ei koske lapsia vaikka niitäkin on,molemmilla. jos mä olin sairaalassa niin se kävi meillä!!! katsomassa kuinka mun mies oikein pärjää yksin... voi vain ajatella mitä ne teki..

Yhteistyössä