Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
Siis mun mies on tosi ärsyttävä! Mun kuulemma pitäisi puristaa mun rintoja yhteen kun hän panee niiden väliin.
Mun mielestä saisi itse niitä pitää yhdessä.
Meillä oli tästä taas tappelu ja nyt mua oikein itkettää.

Kumpi meillä pitää siis rintoja yhdessä? Nooh, kyllähän tuostakin riidan tietysti saa. meillä on vaan sellainen etu, että mua ei voi panna rintojen väliin, koska mulla ei ole rintoja. Ei siis riitaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Kumpi meillä pitää siis rintoja yhdessä? Nooh, kyllähän tuostakin riidan tietysti saa. meillä on vaan sellainen etu, että mua ei voi panna rintojen väliin, koska mulla ei ole rintoja. Ei siis riitaa. :)

Mulla on joskus henkilökohtainen kriisi rintojen riittämättömästä koosta. Täytyy vissiin lopettaa rintsikoiden käyttö raskaus ja imetysaikana, jos ne sitten edes venyisivät sen verran, jotta voisi edes jotenkuten yrittää tuota.

Meillä on vähän vastaavanlainen ongelma. Mun mies tykkää kovasti siitä, että kakkosella käytyäni annan kikanoiden kuivua perskarvoihini. Illalla mun pitää sitten asettua sängyssä kontalleni ja mieheni nyppii niitä kikanoita hampaillaan irti. Viime aikoina meille on tullut vähän erimielisyyksiä siitä, että saanko lukea siinä kontallani ollessani vai en. Mulla kun meinaa aika tulla pitkäksi, niin siinä on kiva lukea samalla esimerkiksi reseptikirjaa, mutta miehen mielestä mun pitäisi olla paremmin läsnä. Millä saan mieheni ymmärtämään, että lukeminen on tuossa tilanteessa ihan ok? Auttakaa, pliis, oon epätoivoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Meillä on vähän vastaavanlainen ongelma. Mun mies tykkää kovasti siitä, että kakkosella käytyäni annan kikanoiden kuivua perskarvoihini. Illalla mun pitää sitten asettua sängyssä kontalleni ja mieheni nyppii niitä kikanoita hampaillaan irti. Viime aikoina meille on tullut vähän erimielisyyksiä siitä, että saanko lukea siinä kontallani ollessani vai en. Mulla kun meinaa aika tulla pitkäksi, niin siinä on kiva lukea samalla esimerkiksi reseptikirjaa, mutta miehen mielestä mun pitäisi olla paremmin läsnä. Millä saan mieheni ymmärtämään, että lukeminen on tuossa tilanteessa ihan ok? Auttakaa, pliis, oon epätoivoinen.

:laugh: :x :D

Tää tilanne oikein kärjistyi tänään. Siis me ollaan tästä ennenki otettu yhteen. Ukko aina heppi tanassa lähestyy mun rintoja ja alkaa puristella. Mutta sitten kun haluaa sinne panna niin mun pitäisi niitä rintoja siinä pidellä. Ja sitte välillä vaan kuuluu että "purista vähän lujempaa vielä"
Siis hitto! Jos herra voisi itse vaivautua edes sen verran niin olisi optimaalinen puristus hänen kuninkaalliselle kalulleen!!!
No tänään sitten tilanne tosiaan meni siihen että kumpikin siinä huitoi. Pidä näin....pidä itte...anna nyt...enkä anna....vähän vaan puristat...mikset voi ite...JNE!
Sitte miehellä laski seisokki ja mä suutuin lopullisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:

Apua, miks mä en muista, että ruokailu ja palstailu ei sovi yhteen!!

• Tykkää
Reactions: Rockwood
siis oikeesti, mä tajua mikä järki siinä rintojen väliin panemisessa on?Tuntuuko se naisestaki joltaki, vaan onko se vaan kmiehen tyydyttämistä?Tapanasa ja halunsa kullakin, ei oo kyl meidän juttu..

Yhteistyössä