mä aloitin joulusiivouksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
tänä vuonna siivoan perin pohjin. riisuin sohvat äsken päällisistään ja imuroin ne. nyt on ekat kankaat pyörimässä :D kaapit saa kyytiä ensi viikolla ja pari mattoa aion viel ens viikolla pestä. viikonloppu menee askartelukurssilla, saa uusia koristeita kotiin :D

mä alotin kans tiistaina. Aattelin hyödyntää sairasloman ja siivota, leipoo sekä ostaa lahjat valmiiks. Voin sit joulukuun keskittyä työntekoon ja laiskotteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Pump:
Siis kääk! Olenko mä ainoa joka on ajatellut tehdä joulusiivon vaan niin että matot ulos, imurointi, lattioiden pyyhkiminen, matot takas...siis ihan normaali siivous?

näin mä normaalisti teen, mut nyt ajattelin näin isommman kaavan kautta. mulle tulee ens viikolla yks lastenohjaaja harjoittelia pariks päiväks tänne kotiin niin voi sit tehdä vaik mitä itse. :D

meillä on muutto vasta ennen joulua ja sit siivotaan mitä ehitään =) kovasti tekee jo mieli päästä laittamaan uutta kotia joulukuntoon :xmas: tää on varmaan eka kerta kun näin kovasti joulua odottelen

Alkuperäinen kirjoittaja Pump:
No huh! Mä siivoon kaappeja pitkin vuotta kun ne on jatkuvasti sekasin...viimeks tehtiin oikea jättisiivo kesällä kun oli pojan ristiäiset.

niin mäkin, mut nyt ajattelin senkin tehdä perin pohjin. kaikki kaapit läpi ja pesut samalla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä odottelen tilaamaani Marttojen joulukirjaa, että voin sitä orjallisesti noudattamalla valmistella joulua :xmas: :D

kannattaa valita sieltä ne itseä miellyttävät kohdat vain... :whistle:

kuulostaa kivalle. mulla soi taas joululaulut täällä :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä odottelen tilaamaani Marttojen joulukirjaa, että voin sitä orjallisesti noudattamalla valmistella joulua :xmas: :D

kannattaa valita sieltä ne itseä miellyttävät kohdat vain... :whistle:

Toivottavasti siellä on sellaiset kohdat, että tilaa kotiisi joulusiivooja, osta laatikot puolivalmiina, osta itsellesi joululahjoja ja niin ees päin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tänä vuonna siivoan perin pohjin. riisuin sohvat äsken päällisistään ja imuroin ne. nyt on ekat kankaat pyörimässä :D kaapit saa kyytiä ensi viikolla ja pari mattoa aion viel ens viikolla pestä. viikonloppu menee askartelukurssilla, saa uusia koristeita kotiin :D

Onko sulla joulusiivous vaan kerran vuodessa vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Mirene:

Tuota noin... montako kertaa vuodessa on joulu?

Mulla On kaks.. :D entäs sulla?

No kerran...

Mulla on kaks olen ortodoksi...) :D ihmettelen vaan kui hänellä on joulusiivous kun nyt on vasta marraskuu...

Minä alotin viime viikolla keittiönkaappien siivouksella =) Joka joulu olen kaapit puunannu ja nyt kun massu alkaa kasvaa ja olemaan vähän tielläkin jopa niin ajattelin tehdä siivon pikkuhiljaa :whistle: Kaikki raskas minulta on sitä paitsi kielletty joten jos tekee niitä vähän sillon tällön niin ei niin paha ;)
Lahjoja on myös kaapissa, muutamia jo paketoitu, muutama muuten vaan odottamassa. Se paketointi kun pitää tehdä illalla myöhään, hämärässä kynttilän valossa, peläten että neiti herää rapinaan :D ;) :xmas:

Minä aloitin viime viikolla. Nyt on kaikki vaatekaapit siivottu. Ensi viikolla alkaa keittiön kaappien pesu ja ikkunoiden pesu sisältä. Ikkunoita joutuu kyllä pesemään varmaan vielä monesti ennen joulua, kun on noita tahmatassuja.

Tuota noin... montako kertaa vuodessa on joulu?

Mulla On kaks.. :D entäs sulla?

No kerran...

Mulla on kaks olen ortodoksi...) :D ihmettelen vaan kui hänellä on joulusiivous kun nyt on vasta marraskuu...

ei kun mä siis aloitin nyt.. ei niitä mitenkään saa sit joulun alla kaikkia näitä tehtyä eikä ole halujakaan. pikkuhiljaa niin ei ole kerralla musertavaa määrää siivottavaa =) kyllähän mä nyt siivoan n. 3kertaa viikossa muuten.

Huh huh. Onhan se kiva että perinpohjin siivotaan, mutta pakko on kysäistä. Meinaatteko että toista kuukautta säilyy paikat puhtaana ja siistinä?

Siivotaan meilläkin jouluksi hieman enemmän kuin tavallisesti, se vaan on helppoa, kun normisiivous on meillä vaan imurointi ja pölyjen pyyhintä. Lattian pesu alkaa olla jo luksusta ;)

Vou! :o Tuuks meillekin siivoo? :D
Meillä olis viikon päästä poikien synttärit ja nyt kun tää viikko mennyt sairastellessa niin ens viikolla pitäis jaksaa tehdä jonkin sortin siivous tänne kaaokseen ja pitäis vielä ehtii leipoakin. Itsellä ens viikko koulua joten missähän hitsin välissä sitä ehtis tekee. Siivota noilta ipanoilta ei koskaan saa rauhassa ja pitäis tehdä tosiaan kunnon siivous kun viime siivouksesta jo aikaa. :ashamed:

Yhteistyössä