Mä aloin nyt pelätä tota 5v neuvolaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meilläkin se edessä tänä kesänä ja jos siellä tosiaan tentataan lapselta, että lyödäänkö sitä tms. niin hui kauhea. Meidän poika on ainakin sellainen satusetä ja kertoo joskus jotain sellaista mitä huomaa toisen kysyvän. Siis että väittääkin toista kuin mitä asia oikeasti on.

Miehen vanhemmat joskus uhkailleet kiinnikäymisellä ja sen vuoksi meillä keskusteltu lyömisestä ja että pitää heti sanoa, jos esim. pappa jotenkin kävisi kiinni, tukistaisi tms.

Lisäksi kun kiusaa pikkusiskoaan niin olen joskus kysynyt (tai useinkin) että saako suakin sitten lyödä, jos kerran sinä lyöt pikkusiskoasi.

Ja kaikenlaisia tälläisiä juttuja. Eli ei ole lyöty, mutta helpostihan tuollaisen satuilija saa nuokin kuullostamaan muulta.

Ja huudan kyllä välillä ja lujaa ja vien omaan huoneeseen rauhoittumaan, mutta olisi kauheaa jos terkka saisi pojan puheista jotain muuta päähänsä.

Ja noi laput minä sain ainakin täytettäväksi jo nyt eli ne pitää sit olla valmiina sillon.

Turhaan mietit. Kyllä siellä pääpaino on niillä tehtävillä. Ja kyllä varmaan terkkari tuntee teidän perheen ja vaikka ei tuntisikkan, niin onhan heillä nyt joku vaisto asioista.

No kai se tuntee, kun on jo kolme lasta ja vanhin siis tuon 5v nyt. Pian on 3v tytön neuvola ja se tehdään täällä kotona eli varsinainen kyttäyskeikka sekin minusta. Mutta ei meillä mitään peiteltävää ole... muuten vain ihmettelen näitä systeemeitä. Nyt tuo ketju tuosta 5v neuvolasta vain alkoi jo ihan pelottaa, että jos siellä jotain tenttaillaan sitten. :/

Yhteistyössä