Mä aloin nyt ihan tosissaan miettiä, että olisko mulla kuinka paljo tavaraa jota voisi myydä

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Mulla on ratkaisu kuljetuspulmaan. Osta kantoreppu ja kuljeta tyttö selässäsi päiväkotiin. Varmaan jaksat kun matkakin on noin lyhyt, vaikka lapsi on iso.

No höpön höpön. En todellakaan kanna 1½km vajaa 20 kiloista lasta selässä ja vie siinä samalla hoitolaukkua ja omaa reppu käsissä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ni teil ei oo mitään kirpparia jonne voisit nakata? mulla on ihan sikana kamaa joka joutaa sinne tai ilmaseksi jakoon. kukaan ei tuu vaan hakeen :headwall:

On täällä pari kirpparia, mutta en tiedä onko niissä oikein menekkiä tavaroilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Asian vierestä mut onko tytöllä pyörää? Jos kulkis sillä, talvellakin? Tai vedät pulkassa? Siinä sai ainakin äiti liikuntaa :)

Viime talvena oli ainakin meilläpäin niin vähän lunta, ettei pulkasta ollut pahemmin iloa...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kemijoki:
eikös hobbarista voi ostaa osamaksulla..?

Joo, mutta en mä halua enää niin tilata. Koitan säästää ja tilata sitten.

Hienoa!!! Olen oikein ylpeä sun vastauksesta! Vaikken sua tunnekaan.... Harmittaa, kun nykyään monet saa itsensä velkaloukkuun ostamalla "kaiken" osamaksuilla muiden velkojensa lisäksi...Ja pahimmillaan suurin osa tuloista menee näihin maksuihin, jos riittääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Asian vierestä mut onko tytöllä pyörää? Jos kulkis sillä, talvellakin? Tai vedät pulkassa? Siinä sai ainakin äiti liikuntaa :)

Viime talvena oli ainakin meilläpäin niin vähän lunta, ettei pulkasta ollut pahemmin iloa...

Joo pulkka ja kelkka on vähän huonoja jos ei lunta tule kunnolla. Likalla on kyllä pyörä, mutta sohjossa sellaisella raskas ajaa. En ittekään halua ajaa talvella pyörällä sohjossa ja lumessa. Jos sitä lunta on, niin aamuisin sitä ei ole monta kertaa vielä aurattu.

Yhteistyössä