Mä aloin nyt ihan tosissaan miettiä, että olisko mulla kuinka paljo tavaraa jota voisi myydä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
No ainakin sen tavallisen kameran laitan myyntiin. Videokamerakin mulla olis, mutta en tiedä maltanko sitä myydä. Se on vain niin kökkö, kun siinä ei ole sitä sitä näyttöä sivussa ja on aika iso kamera.

Mutta mutta....kaipa sitä tavaraa löytyisi, mutta esim. likan pieneksi jääneitä vaatteita en malta myydä. Rattaita ei tarvita, mutta en halua niitäkään myydä.

Oliskohan itte kudotuilla lapasilla, huiveilla yms menekkiä? Jos niitä koittaisi myydä netissä. Mutta mitähän niistä voi hinta pyytää? Ja kun saisi aikaiseksi tehdä niitä.... :ashamed:

Niin ja sitten lakanoita, pussilakanoita vauvojen sänkyihin...

Mutta mulla ei ole digikameraa enkä saa kuvia mistään mitä myisin! |O :headwall:

käytetyt liinavaatteet kiikutan kissa/eläintaloon... en tohtis myyä.
käsityöt jos on erikoisia niin miksi ei ? :) langat maksaa ainakin sen verran pyydät ja työn hinnan...
rattaista ainakin saisit jos on hyväkuntoiset ja miksi turhaan jos ei jälkikasvua vielä tulossa lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
nykyään on huono myydä mitään ilman kuvia.

No sepä se :( Siskolla kyllä digikamera, mutta hän asuu 80km päässä. Kavereilta tai exältä ei viittisi aina olla lainaamassa. Kun saisin rahaa niin paljon kasaan, että saisi oman digikameran :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja whynot?:
käytetyt liinavaatteet kiikutan kissa/eläintaloon... en tohtis myyä.
käsityöt jos on erikoisia niin miksi ei ? :) langat maksaa ainakin sen verran pyydät ja työn hinnan...
rattaista ainakin saisit jos on hyväkuntoiset ja miksi turhaan jos ei jälkikasvua vielä tulossa lisää..

Niin siis tarkoitin, että ompelisin uusia petivaatteita. Kun aina löytyy sellaisia jotka eivät osaa itte tehdä eikä heillä ole ketään joka tekisi.

Rattaista en malta luopua :snotty: Ne on Carenan yhdistelmät, ei mitään huippulaatua, mutta ihan hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä olen Kjoen suoramyyntihallissa myynyt kaikenlaista. Parhaimpana kuukautena myin 200 ? tavaraa.. mikä on aika hyvin täällä "tuppukylässä".

Missäs siellä on tuollainen paikka? Aika hyvä myynti ollut! =)

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Jokos muuten ratkaisit sen ensi syksyn/talven tytön päiväkotiinkuljetuspulman? rattailla et ilmeisesti kuljeta, kun kerran niitä ei tarvita.

Ai niin se keleen talvi :headwall: :kieh: Likka alkaa kyllä olla niin iso, mutta kun ei ole paljon vaihtoehtoja :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
No mä olen Kjoen suoramyyntihallissa myynyt kaikenlaista. Parhaimpana kuukautena myin 200 ? tavaraa.. mikä on aika hyvin täällä "tuppukylässä".

No se on Kauhajoella siinä rakennuksessa missä on r-kioski, rolls, kela yms. soppista vastapäätä. Ja siellä tosiaan voi tehdä kunnon tilejä varsinkin lastenvaatteet tekee kauppansa. Mä itse myin siellä vaatteita, kirjoja, videoita, legoja, leluja, kransseja yms. askarteluja. Sieltä saa vuokrata paikan 4 viikoksi ja hinta oli muistaakseni 25 ? + muutama prosentti myynnistä.

mä vein kirpparille kaikki pienet ja käyttämättömät vaatteet, lasten ja omat, kenkiä, vauvaleluja. Viikon pöytä tuotti n. 100 e. -tosin hinnoittelin kaikki tyyliin 50 snt... -ja kuitenkin roudasin hirveän määrän myös takaisin. Tuntui ettei kaapit tyhjentyny yhtään. Mitä sä niitä rattaita haudot? Onko niille vielä käyttöä? Mä ajattelin ostaa iltatähdelle sitten kaikki uutta. :) tai saada kavereilta vanhoja.

No se on Kauhajoella siinä rakennuksessa missä on r-kioski, rolls, kela yms. soppista vastapäätä. Ja siellä tosiaan voi tehdä kunnon tilejä varsinkin lastenvaatteet tekee kauppansa. Mä itse myin siellä vaatteita, kirjoja, videoita, legoja, leluja, kransseja yms. askarteluja. Sieltä saa vuokrata paikan 4 viikoksi ja hinta oli muistaakseni 25 ? + muutama prosentti myynnistä.

Ai se on siinä. Pitää miettiä tuota, sinne olis helppo viedä tavaraa, kun on niin lähellä koulua.

Alkuperäinen kirjoittaja kemijoki:
Mitä sä niitä rattaita haudot? Onko niille vielä käyttöä? Mä ajattelin ostaa iltatähdelle sitten kaikki uutta. :) tai saada kavereilta vanhoja.

Kyllä mä taidan sittenkin tarvita niitä vielä. Kiitos tuolle yhdelle harmaalle joka muistutti tulevasta talvesta ja likan hoitoon kuljettamisesta!

Mutta en vain halua luopua niistä, kun lisää lapsia haluan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Kehtaako kysyä, mihin rahaa tarviit? vai vaan yleensä? :ashamed:

No siis aivan vain yleensä. Ei opiskelevan yh:n tulot mitkään päätähuimaavat ole, vaikka teen osa-aikaista työtäkin. Olis kyllä kiva, että pystyis säästämään rahaa.

Mutta mulla ei ole digikameraa enkä saa kuvia mistään mitä myisin! |O :headwall:

Mä ostin parinsadan kameran hobbarista huutiskuvauksia varten ja se kamera maksoi itsensä takaisin jo parissa kuukaudessa. :)

Onko teillä pitkä hoitomatka? Meillä viime talvena 2,5 -v käveli reilun kilometrin hoitoon. Tosin aikaa meni 20-30 minuuttia, mutta tulipahan liikuntaa meille molemmille.
Rattaat ei kuule parane säilytyksessä (eikä hinta ainakaan nouse). Mieti sellainen hinta, jolla olisit halukas niistä luopumaan ja kokeile ostaako kukaan. Seuraavan tulevan lapsen ikionnellinen isä haluaa kuitenkin ostaa lapselleen uudet ja hienot kiesit. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kemijoki:
Onko teillä pitkä hoitomatka? Meillä viime talvena 2,5 -v käveli reilun kilometrin hoitoon. Tosin aikaa meni 20-30 minuuttia, mutta tulipahan liikuntaa meille molemmille.
Rattaat ei kuule parane säilytyksessä (eikä hinta ainakaan nouse). Mieti sellainen hinta, jolla olisit halukas niistä luopumaan ja kokeile ostaako kukaan. Seuraavan tulevan lapsen ikionnellinen isä haluaa kuitenkin ostaa lapselleen uudet ja hienot kiesit. ;)

Matkaa on n.1½km. Meidän pitää talvisin lähteä kuuden aikaan liikkeelle jos mulla alkaa koulu kasilta, en halua pidentää aamua vielä entisestään sen takia, että likka kävelis itte. Osan matkasta kyllä kävelee, mutta mun kävelyvauhdilla päästään nopeammin perille. Likka kyllä jaksaisi kävellä koko matkan.

Mä ostin parinsadan kameran hobbarista huutiskuvauksia varten ja se kamera maksoi itsensä takaisin jo parissa kuukaudessa. :)

Ja mistähän mä saisin 200? :snotty: :whistle:

No siis aivan vain yleensä. Ei opiskelevan yh:n tulot mitkään päätähuimaavat ole, vaikka teen osa-aikaista työtäkin. Olis kyllä kiva, että pystyis säästämään rahaa.

No se on totta... siis aina olis kiva olla vähän säästöjä yllättävän menon varalle =)
Ota s-etu kotti ja keskitä ostokset. Kertyy muuten oikeesti rahaa :)
T. s-etuun hurahtanut

No se on totta... siis aina olis kiva olla vähän säästöjä yllättävän menon varalle =)
Ota s-etu kotti ja keskitä ostokset. Kertyy muuten oikeesti rahaa :)
T. s-etuun hurahtanut

Mulla on se kortti jo ja kyllä nekin rahat käyttöön menee mitä sinne s-tilille kertyy. :kieh:

Yhteistyössä