ma 13pvä opiskeluun haastattelu ja olen alkanut epäröimään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On näkövammaisille muitakin työllistymisvaihtoehtoja. Voithan aina haastattelussa käydä ja katsoa mitä se tuo tullessaan?

mun suuri haave on lähihoitaja..olen käynyt sosiaali alan kursseja muutaman.
esim sosiaali ja terveysalan opintoihin valmentava koulutus( vajaakuntoisille9 ja maaliskuussa sain henkilökohtaisen avustajan paperit.myös tullut käytyä sos.ja terv.alan pajakurssia (4kk)
mutta en tiedä uskkallanko lähteä opiskelemaan ja miten pitot yms näkövammani vuoksi mahdollsia

[QUOTE="mimmu";23943894]mun suuri haave on lähihoitaja..olen käynyt sosiaali alan kursseja muutaman.
esim sosiaali ja terveysalan opintoihin valmentava koulutus( vajaakuntoisille9 ja maaliskuussa sain henkilökohtaisen avustajan paperit.myös tullut käytyä sos.ja terv.alan pajakurssia (4kk)
mutta en tiedä uskkallanko lähteä opiskelemaan ja miten pitot yms näkövammani vuoksi mahdollsia[/QUOTE]

Mä tiedän yhden sokean lähihoitajan. Sokeutui siis ennen hoitajan opintojaan.

Nyt taitaa olla hoitovapaalla, en kyllä tiedä onkko jossain tekemässä hoitajan työtä...

[QUOTE="Tiu";23943986]Työpaikallani oli tutustumassa näkövammainen ihminen, joka halusi lähihoitajaksi. Valitettavasti hänen vammansa esti toimimasta ainakin meillä(vanhustyö).[/QUOTE]

tätäpä juuri pelkään :( varsinkin kun tekevät pistoja ja lääkejakoja

Yhteistyössä