M. Nykänen ja Amanda Harkimo suutelivat!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi saatana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Amandalla alkaa paniikki iskeä. BB on jäänyt taakse ja enää lehdet ei kirjoita hänestä. On pakko keksiä epätoivoisiakin keinoja mediassa pysymiseen. Vaikka se sitten olisi tosiaan Nykäsen pusuttelua. Voi voi. Tyttörukka.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä