M i l j a

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entinen vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan jotain 3 vuotta sitte. En kauhean paljo tällä yleisellä puolella pyöri, mutta sillonku eksyn tänne ni ei kulumallakaan pois, sori :ashamed: Enempi noita kerhoja harrastan.
Päiväsaikaan en yleensä täällä oo ollenkaan, koska tänne jää koukkuun eikä mulla oikeesti oo päivällä aikaa täällä olla kovin pitkään yhtäsoittoa.
 

Yhteistyössä