M&I ja laskutus

En vielä selaillut, että onko tästä jo keskustelua, mutta aloitan nyt pottuuntuneena :/

Onko joku muu saanut epämääräisiä laskuja M&I:lta? Jotain kummallista niiden laskutusperiaatteessa on, kun jouduin maksamaan yllättäviä lisäkustannuksia jo laskun maksettuani! Jouduin tekemään reklamaatiopalautuksen ja odottelin uutta tuotetta tilalle melkein 2 kk! Sitten maksoin laskun kun vihdoin paidan sain. Perästä kuului... Sain lisää maksettavaa, toimituskuluja ja laskutuslisää ja ties mitä... Selvityksiä odotellessani laskun summa on kasvanut ja nyt jo maksan tuplasti paidan hinnan :( Sai olla viimeinen kerta, kun sieltä mitään sorrun tilaamaan!
 
hmmm
tilasin mekon ja vaihdoin isompaan. Siinä oli sitten virhe ja palautin. Muistivat toki puolen vuoden päästä palautuksesta lähettää laskun -onneksi oli postin palautuskuittti tallessa! Me&I vaatteita ei tähän talouteen tule :/ -ainakaan toistaseks
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevättä rinnoissa:
Mulla oli eräpvä 31.12.09 summa 86.90 maksoin koko summan eräpäivänä ja viime maanantaina sain 8.60 eur. laskun?????? Mitä helvettiä??????????
Ihan sama juttu mulla... Pitäkööt vaatteensa tästä lähdin, ei enää meillä tarvetta!
 
Mulle kävi kans noin, sen ainoon kerran kun tilasin. Ja olisin halunnu maksaa visalla, mut kolmen yrityksen jälkeen jouduin suostumaan että lähettävät laskun, ja sit alkoi tulla noita muutaman euron laskuja, sen jälkeen kun olin koko summan ensin kerralla maksanut. Ihan outoa, en tilaa enää.
 
nii-i
Siellähän näyttää toimivan hommat hyvin.
Olen yrittänyt saada kotiin me&i myyjää. Laitoin nettisivuille noin 4 viikkoa sitten yhteydenottopyynnön. Eivät ole ottaneet yhteyttä.
 

Yhteistyössä