M 61:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
elän seksittömässä parisuhteessa.
etsin ehkä salaista seksiseuraa.
virtuaalisesti haluan sinua ehkä livenäkin jos tutustutaan!!!!!
kiinnostat minua n38
vieläkö haluat jatkaa,jos haluat niin kerro sinäkin vähän itsestäsi.
odotan sinua!!!!!!!!!

tuo vastauksesi sai kaluni värähtämään,olen täällä kylpytakissa.
käteni harhailevat vartalollasi hyväilen sinua ja suutelen aaahh...
tunnut ihanalta,riisun vaatteesi jätän alusvaatteet näytät seksikkäältä,käteni löytää rintasi puristan hellästi niitä aahh...kaluni on jo kivikova......

Voi luoja, miten saat sydämeni lyömään ja hengitykseni kiihtymään... Hellin varovaisin kosketuksin hyväilen sinua kasvoilta, kaulalta samalla hellästi suukotellen... Siirryn alemmaks...

aaah hyväilet minua ihanasti,suutelemme kiihkeästi.
avaan rintaliivisi hakaset ja otan paljaat rintasi käsiini nännisi kovettuvat ihanan koviksi pyöritän niitä sormieni välissä aaahhh.....!!!!!taivaallista.
hengitykseni kiihtyy, käteni siirtyy alemmaksi kohti vatsaasi aahh.... ja siitä vielä alemmaksi pikkuhousujesi sisään tavoittaen ihanan häpykukkulasi.
riisun pikkuhoususi .........!!!!!!

Tunnen kuinka pimppani sykkii, lämpenee, kostuu... Koko keho väreilee...Jännittyneen odottavasti... Hyväilen sinun alavatsaasi kiusoitellen, tunnen kiinteät pakarasi ja kauniin kovan kalun... Hyväilen ja suukottelen sitä...

aaaah. tuntuu hyvälle.
käännymme 69:iin
olet päälläni ja laskeudut pikkuhiljaa lähemmäksi kieltäni
kieleni hipoo häpyhuuliasi pillusi on jo märkä työnnän sormeni sisääsi aahhh....!!!!! voihkaiset , nuolen pilluasi kiihtyvään tahtiin ja löydän klittasi valut nestettä ihanasti kasvoilleni.....!!!!!!!aaaaahhh ihanaa.

pillusi sykkii ihanasti.
otat ihanasti suihin pidän siitä tosi paljon aaah.. kaluni on livenäkin aivan kivikovana.
nyt haluan työntää kaluni sinun ihanan kuumaan ja märkään pilluusi aahhhh....!!!!haluan sinua kulta!!!!!
saat valita asennon missä rakastellaan.

Alkuun työnnän hellästi sinut selällesi ja nousen päällesi... Suutelen sinua... Keinuttelen vartalollani saaden kovan sykkivän kalusi sisälleni... Oih! se painuu sisälleni, tuntuu todella mahtavalle... Alan hitaasti liikkumaan...

aaahhh...!!!! lempi asento, kaluni painuu tosi syvälle pilluusi.
rintasi ovat ihanasti edessäni puristelen niitä ne ovat mahtavat.
pyörität villisti lantiotasi, pillusi puristaa kaluani tosi kovaa aah...!! tuntuu ihanalle. kaluni nytkähtelee lantiosi tahdissa
voihkimme ja huohotamme äänekkäästi orgasmimme taitaa lähestyä....!!!!!!

Villi vauhti kiihtyy ... Saan ... Sinä jatkat , otat minut otteeseesi ja voimakkain ottein käännät minut nelinkontin... Työnnyt sisääni uudelleen ja rajusti ... Saan pian uudelleen, ja niin sinäkin lopulta... Vaivumme pitkälleen, Makaamme hikisinä vierekkäin, hengitys pikkuhiljaa tasaantuu, annan suukon..

aaaaah. ihanaa käpertyä viereesi ja suudella sinua kulta.
olit ihana tutustaanko paremmin koska olet täällä mä olen huomenna aamulla n. 8-10 . vai jaksetaanko nyt vielä?

Tuntui Ihanalta... Olet ensikokemus nettiseksistä minulle! Olen aivan märkä... Olis kiva tavata uudelleen! Olen töissä aamun huomenna. Iltapäivällä pääsen koneelle. Hyvää yötä! Ps. Onko 61 ikä vai syntymävuosi tms.?

tulipas kiihkeä olo kun muistelin viime yötä, kyllä tekis mieli livenä.
olen kohta lähdössä iltavuoroon, katsotaan jos kerkiän koneelle joskus klo 22-23
kerrotko silloin itsestäsi vähän mistä olet ja millainen olet.

Kyllä, kiihottava kokemus...
Voisi toisenkin kerran ! !
Keskisuomesta olen, pirteä, pieni, normaalivartaloinen, ehkä rintavan puoleinen... miten se nyt sitten lasketaan? Itse olen jäävi ulkonäköäni arvioimaan, mutta sanoisin, ettei ollenkaan paha... Toivon mukaan ! !
Entä, mitä sinä näet, kun katsot peiliin? Teet vuorotyötä, millaista?
Katsotaan illalla....

Yhteistyössä