Lypsypillu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valistakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka sana ei ole tärkeämpi kuin "lypsypillu". Riita syntyy mokomasta, ei ole ihme että maailmassa on sotia :-)))

En osallistu määrittelemään sanaa, kait saan seurata sivusta(vaikka joskus lypsän itekkin)?

Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Vaikka sana ei ole tärkeämpi kuin "lypsypillu". Riita syntyy mokomasta, ei ole ihme että maailmassa on sotia :-)))

En osallistu määrittelemään sanaa, kait saan seurata sivusta(vaikka joskus lypsän itekkin)?

pilluista on syntynyt monta sotaa tässä maailmassa.

Lypsyvagina on rauhallinen, kuin silkinpehmeä kosketus peniksen ympärillä, joka tulee vastaan jokaisella työnnöllä. Siis lantionpohjan lihasten rytmikästä käyttöä.

Oravavagina on taasen orgasmin lähestyessä voimakkaasti supistuva ja jopa "krampppaava". "Kramppi" saattaa olla niinkin voimakas, että se heittää peniksen ulos, ellei mies paina tosissaan vastaan.

Ensin sanotaan, että naisen pitäisi harjoitella puristelua lantionpohjanlihaksilla noin ihan itseksensä. Sitten kun hän tuon taidon oppii, niin eikö hän silloin voi ihan omasta tahdosta liikutella niitä lihaksia silloinkin, kun mies on siellä sisällä?

Kuvitella voisi, että pystyisi, ja se jos mikään tuntuisi miehestä hyvälle. Pääsittekö nyt jyvälle.

Ja saahan se vaikka automaattisestikin toimia, ei sekään haittaa. Panostakaa nyt kaikki voimavaranne tuohon puristeluun. Mies sisälle, ja nainen hoitaa homman puristellen. Olkoon se sitten vaikka lypsämistä.

Tuosta sykkimisestä tuli mieleen, kun mies kiihottuu, niin alkaahan hänenkin vehkeensä automaattisesti sykähdellä, tai ainakin minun alkaa. Saman sykäyksen kyllä pystyn itsekin omatahtoisesti tekemään, mutta silti se automaattisuuskin siinä on.

Miltä naisesta tuntuu kun miehellä sykähtelee?

Voittehan te sitten yhdessäkin sykähdellä. Sen edestakaisen liikkeen voisi unohtaa kokonaan. Miten on onnistuuko? Uskaltaako kukaan kokeilla.

Vaimo oppi tuon "lypsytaidon" vasta ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Silloin hän ihan aktiivisesti aloitti treenata niitä lemmenlihaksia geishakuulien avulla.
Tuo lypsytekniikka on hänellä vain parantunut ja on äärimmäisen kiihoittava asia rakastelussa. Nyt synnytyksiä on jo kolme, mutta se pimppa on entistä ehdompi. Kuulat on hänellä (laittoi tänäänkin töihin lähtiessä) vieläkin treenauksen lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Giacomo Casanova:
Lypsyvagina on rauhallinen, kuin silkinpehmeä kosketus peniksen ympärillä, joka tulee vastaan jokaisella työnnöllä. Siis lantionpohjan lihasten rytmikästä käyttöä.

Oravavagina on taasen orgasmin lähestyessä voimakkaasti supistuva ja jopa "krampppaava". "Kramppi" saattaa olla niinkin voimakas, että se heittää peniksen ulos, ellei mies paina tosissaan vastaan.

Hyvin sanottu, molemmat näyttävät pätevän, mutten ymmärrä tuota jälkimmäistä kommenttia. Miten muka heittää peniksen ulos, kun yleensä oravapillu tarraa varresta niin kovaa kiinni, ettei pääse hievahtamaankaan. Useasti olen ollut nalkissa oikein rajun orkun tullessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja Giacomo Casanova:

Hyvin sanottu, molemmat näyttävät pätevän, mutten ymmärrä tuota jälkimmäistä kommenttia. Miten muka heittää peniksen ulos, kun yleensä oravapillu tarraa varresta niin kovaa kiinni, ettei pääse hievahtamaankaan. Useasti olen ollut nalkissa oikein rajun orkun tullessa.

haha, talla lailla exanikin sanoi, etta jai nalkkiin kun orgasmini tuli, valtava kramppi ja nykimiset siis kuulemma pimpissa.

nain minulla, enka edes juurikaan harjaannutta alapaan lihaksia, joten aika jannailmio... Olen kai janteva ja tiukka luonnostaan, ja orgasmi kun on tarpeeksi voimakas, niin pimppi ei paasta kalusta irti, tai ikai se pimppi yrittaa imea "mehuja" sielta spermasta itseensa. Sitahan se orgasmi on, pimmpi avaa kohdun jotta sperma paasisis sisalle, pimppi siis vaatii spermaa talla tavalla, varmaan aika imartelevaa saatikka hyvantuntuista miehelle!

Vaikea mennä sanomaan muiden naisten pillun käytöksestä orkkujen aikana. Taisin törmänä oravapilluun ja naimaorkkuun vahingossa. Silloinen tyttöystäni väitti olevansa kylmä ja taisi olla jopa kylmäksi haukuttu. Tämä tuli ilmi, kun kerran oltii jo lähellä ensikertaa, kun sormetin. Menin vähän överiksi, joten hän kuivun liikaa. Päätin osoittaa toisin ja viritin häntä pitkän kaavan kautta ennen ensikertaa, varoen liiallista sormettamista. Kaikki meni nappii ja herätin tiikerin. Ensimmäinen naimaorkku vyöryi ylitseni kuin höyryjuna, eikä siinä pystynyt mies liikahtamaan mihinkään. Nuorena kossina minulla ei ollut aavistustakaan, että naisen naimaorkku voi olla niin raju ja maatajärisyttävä. Tuntui että itseltäkin imettiin kaikki mehut viimeistä pisaraa myöten. Kalukin oli kuin makelista olisi vedetty läpi. Siitä lähtien tiesinkin mitä olin seksiltä hakemassa ja kyllä siitä on vuosikausia sitten nautittukin.